Meh, het is geen ernstig probleem, ik vind het vooral raar. Ook nog maar even wachten totdat dat scheurtje is dichtgegroeid (wat best wel lastig is met fappen en zoquote:
Ja, ik ga mijn voorhuid eraf snijden voor een beetje smegma.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef puzzelfan het volgende:
Dit heeft toch niks met seksualiteit te maken.
Oplossing waardoor je 100% smegma vrij bent: besnijden
Probeer er dan wat aan te doen voor het erger wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Meh, het is geen ernstig probleem, ik vind het vooral raar. Ook nog maar even wachten totdat dat scheurtje is dichtgegroeid (wat best wel lastig is met fappen en zo).
Ja dat is geen groot probleem,de een heeft er meer last van dan de ander,kan je maar weinig aan doen.Wat ik wil weten is hoe hard je wel niet gefapt hebt waardoor dat scheurtje kwam tussen je eikel en je voorhuid?Mij is het in iedergeval nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Laatst heb ik wel eens te hard gefapt waardoor er een klein scheurtje in dat stukje tussen de eikel en de voorhuid kwam.
Ja ja, leuk verhaal, ONZ is verderop.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef kievit19 het volgende:
zoals al gezegd, de pindakaas schijnt toch de "goede" vetten in te kunnen laten trekken door de olie die in pinda's zit ( je kan ook zelf pinda's malen en olijfolie bijvoegen maar das een bult meer werk )
Ik zou niet weten wat er mis zou moeten zijn, ik heb de laatste tijd geen seks gehad of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik hoef je niet te vertellen dat dergelijke dingen een signaal kunnen zijn van je lichaam dat er EVENTUEEL iets mis is?
En dat een tripje huisarts dus wellicht geen verkeerde is?
Weekje niet kunnen fappen, daarna even een paar keer gelijk achter elkaar gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Max2012 het volgende:
[..]
Ja dat is geen groot probleem,de een heeft er meer last van dan de ander,kan je maar weinig aan doen.Wat ik wil weten is hoe hard je wel niet gefapt hebt waardoor dat scheurtje kwam tussen je eikel en je voorhuid?Mij is het in iedergeval nog nooit gelukt.
Teveel zeep gebruiken bijvoorbeeld, dat droogt de huid uit. Tevens zou het iets als een schimmelinfectie oid kunnen zijn, dat hoeft niet eens door seks te komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Ja ja, leuk verhaal, ONZ is verderop.
[..]
Ik zou niet weten wat er mis zou moeten zijn, ik heb de laatste tijd geen seks gehad of zo.Of kan het ook door andere factoren dan SOA's komen?
[..]
Weekje niet kunnen fappen, daarna even een paar keer gelijk achter elkaar gedaan.![]()
Ja, het klinkt ook raar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef kievit19 het volgende:
ik weet dat het belachelijk klinkt, maar door de olie die in pindas zit ( en dus ook in pindakaas) sluit je de porien een beetje af, je hoeft volgens mij maar eens in de week een dus laagje te doen (dus niet meteen je hele snikkel in de pot knallen , is ook niet leuk voor huisgenoten)
Ik gebruik nooit zeep om mijn voorhuid en eikel schoon te maken. Ook heb ik geen jeuk of zo, ik zie geen schimmel, ik zie eigenlijk geen enkele reden voor de smegma?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Teveel zeep gebruiken bijvoorbeeld, dat droogt de huid uit. Tevens zou het iets als een schimmelinfectie oid kunnen zijn, dat hoeft niet eens door seks te komen.
heb het toch eigelijk nooit gehad.... en heb gewoon huidje...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef puzzelfan het volgende:
Dit heeft toch niks met seksualiteit te maken.
Oplossing waardoor je 100% smegma vrij bent: besnijden
Wut, jij doucht standaard om de dag?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:36 schreef Zelus het volgende:
Te vaak douche is ook niet gezond, je penis moet wel wat "vocht" vasthouden als beschermlaag tegen bacteriën .
Hou het op elke 2 dagen.
En hou hem hoog!
Helemaal waar. Doktor adviseerde mij dit ook een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef borbit het volgende:
Je kan je piemel in een kopje koude thee hangen. Het looizuur dat daarin zit schijnt te helpen.
Info staat op wiki.quote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut, jij doucht standaard om de dag?
Ik welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn voorhuid eraf snijden voor een beetje smegma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |