Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet door m'n neus, likken, in drinken doen of in vloetje doen en doorslikken
Loop je er echt rood van aan of wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgtquote:
quote:
Awwwwwquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja. Was op zich wel een probleem bij het halen van mijn zwemdiploma, de 10 meter onder water zwemmen haalde ik meestal net niet
Ik probeer gewoon mee te draaien in de maatschappij tochquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgt
quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan allerlei drugs en normaal gesproken nooit een boek lezen. Wat een leventje.
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer doorquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Loop je er echt rood van aan of wat?
Lemme fill in baby.quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Haal die vingers uit je broek.quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer door
Je hebt geen vriendquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga dat boek binnenkort ook eens kopen denk ik, te nieuwsgierig.
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeauquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou is er niks aan de hand, zolang ik het maar niet lees. ben al wel bijna op de helft
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even noemt, dat wist ik nog niet.
.
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.quote:
dit;quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.
quote:
Awwwwwquote:
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeau.
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |