Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww
Maar wel onterecht dat je je dan maar op mij uitleeft. Ik heb ook gevoelens weetje
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seksquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen..
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de Dquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.
Knip de eerste pagina's wel er uit.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seks
Moet je ff wat eerder geven dan
quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de D
Thats how they roll in prison.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Gadverdamme, heb vannacht echt over vieze piemel met smegma gedroomd.
Trauma.
Dildo doet alles wat ik wilquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja? Liever zo'n plastic speeltje dan een echt vlees?
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.quote:
Had ik ook niet verwacht... zo krap ben jij volgens mij niet meer.quote:
Zeker dit gelezenquote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.quote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
door het plaatje dacht ik dat je wd was.
Hmmhmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.
Altijd al gedacht dat je een wife beater was.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werkquote:
Dan heeft ze helemaal niets meer overquote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Ik droomde laatst dat ik op Eindhoven cs was en Femke Halsema tegenkwam.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
lamequote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
Ja maar gedomineerd worden hmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |