quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over man?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hij eens op mijn Facebook heeft gezeten toen die nog openbaar was.
Srsquote:
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srsterwijl vas zelfs de dikste sukkels een dikke voldoende geeft
Als je het daarna aanmaakt met wat peper en zout en opeet met vork en mes vind ik het helemaal prima.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel poepen op je borst. Meer krijg je niet.
Ik ging wel hard, ja. Maar wat moet ik er verder over vertellenquote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.
Oke ga maar weer drinken ofzo, saaierd.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ging wel hard, ja. Maar wat moet ik er verder over vertellen.
Niks. Het is al goed.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke hoor ik was alleen maar aardig tegen je maar dan zeg ik wel gewoon dat je een mager 6je bent, kut.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srsterwijl vas zelfs de dikste sukkels een dikke voldoende geeft
Vanaf jouw borst? dan breek ik ribben denk ik bij het snijden :Squote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het daarna aanmaakt met wat peper en zout en opeet met vork en mes vind ik het helemaal prima.
8/10? hahahahahahahaquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.
Fascinerend. Hier maak ik uit op dat jij goed geleid bent.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben zeer kritisch, voor ik dat petje had gezien was het nog 7,2.
Net zo'n spannend verhaal als die crimineel van jouquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een scorequote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.
Als of ik dat zelf niet weetquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke hoor ik was alleen maar aardig tegen je maar dan zeg ik wel gewoon dat je een mager 6je bent, kut.
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blindquote:
.Je bent te mooi voor de schaal van 10.quote:
Mijn manboobs zullen me beschermen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanaf jouw borst? dan breek ik ribben denk ik bij het snijden :S
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blind [ afbeelding ].
[..]
Je bent te mooi voor de schaal van 10.
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaarquote:Op maandag 17 december 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ga maar weer drinken ofzo, saaierd.
Damnquote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blind [ afbeelding ].
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn manboobs zullen me beschermen.
Hmm jammer, geen visuals en/of hallucinaties?quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaar
Prachtige drugs, maar ik doe het nooit meer.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een kuil?quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |