Jawel.quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is dan ook een hele mooie dame.
Want?quote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet nodig eens op privé gezet worden inderdaad
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol, dus ik dacht ik fix er ook één. Foto vond ik via Google in het FOK!fotoboek, dus ik snap niet waar je op doelt en het verband tussen die 2quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel.
Toch raar dat iemand die altijd afgeeft op FB contacts via FOK! en al dat gedoe er uit zichzelf op zoek naar gaat
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel.
Toch raar dat iemand die altijd afgeeft op FB contacts via FOK! en al dat gedoe er uit zichzelf op zoek naar gaat
Al gezien joh.quote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.
Ho ho niet gelijk metquote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol, dus ik dacht ik fix er ook één. Foto vond ik via Google in het FOK!fotoboek, dus ik snap niet waar je op doelt.
Wil niemand.quote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.
Ga niet met jouw incompetentie mij veroordelen danquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk metrondstrooien. Ik las dat Germano hem ook zag op FB, vandaar mijn opmerking
En die Free x dingen zijn echt tering triest.
Lieg niet Mike, je wilt gewoon in d'r broekje geef maar toequote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol,
Wow, incompetentie? harde woorden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga niet met jouw incompetentie mij veroordelen dan.
Dat gaat echt lukken met een 'free X'-ding inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lieg niet Mike, je wilt gewoon in d'r broekje geef maar toe
Geintje manquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, incompetentie? harde woorden.
Ik veroordeel niemand, vond het alleen apart.... dan sta ik toch open om te vragen?
Gelijk op de achterste poten hier als een malle.
Klopt, het was een aanname. Daarom vroeg ik nog even voor ik je af zou branden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat echt lukken met een 'free X'-ding inderdaad.
[..]
Geintje man. Maar er is dus niks apart, want waarop je dat baseert klopt dus nieteens.
Kietel m'n ballen en noem me Scrooge McDuck.quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, het was een aanname. Daarom vroeg ik nog even voor ik je af zou branden.
En on a side note, veroordelen ben je zelf ook best rap mee vaak
Toen wel.quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar er is niets te zien zeg maar.
Wil wel poepen op je borst. Meer krijg je niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kietel m'n ballen en noem me Scrooge McDuck.
Dat hij eens op mijn Facebook heeft gezeten toen die nog openbaar was.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |