Herkenbaar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaar
Je bedoelt DM.quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.
Hooggeleid toch G.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Fascinerend. Hier maak ik uit op dat jij goed geleid bent.
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uitquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kuil?OP @ KLB / [KLB SC] hamstereeeeeeeeen
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moestenquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm jammer, geen visuals en/of hallucinaties?
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehadquote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uit
Ojaquote:
Ok, geen kuil. Maar het steekt niet uit toch? gewoon platquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kuil?OP @ KLB / [KLB SC] hamstereeeeeeeeen
quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehad.
Pectus excavatum?quote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uit
Sowieso toch.quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zei ik. Goed geleid, hoog geleid.
Exact.quote:
Vooral dat in de bank gedrukt worden, ik werd juist uit mijn bureaustoel naar de hoek van mijn kamer getrokken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moesten.
Meh, kan je beter paddo's nemenquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moesten.
Dus hoezo zou je m'n rib breken bij het snijden als je een drol die je zojuist gelegd hebt verorbert?quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, geen kuil. Maar het steekt niet uit toch? gewoon plat
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt wasquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehad.
Ik heb dat niet, dunno hoe 2NutZ erbij komt.
Haha, baasquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt was
Wij hadden vroegel een vogeltje die er altijd in sliep als ik lag te lezenquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je waar je moet mikken als je aan het fappen bent.
Om te snijden moet je soms druk uit oefenen. Als je ecto bent kan onder die druk nog wel eens een rib bezwijken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus hoezo zou je m'n rib breken bij het snijden als je een drol die je zojuist gelegd hebt verorbert?
HAHAHA WTFquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wij hadden vroegel een vogeltje die er altijd in sliep als ik lag te lezen
Ja, maar ik ben sowieso niet fan van drugs met hallucinerende effectenquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, kan je beter paddo's nemen
Hou je bek junk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vooral dat in de bank gedrukt worden, ik werd juist uit mijn bureaustoel naar de hoek van mijn kamer getrokken.
Ik ben geen ecto?quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om te snijden moet je soms druk uit oefenen. Als je ecto bent kan onder die druk nog wel eens een rib bezwijken.
Hahaah wtfquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt was
Oh ja, heb je dat inmiddels al geprobeerd?quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso niet fan van drugs met hallucinerende effecten. Ik wil gewoon mdma'en
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |