En toen zei ze ''neuk me''quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer op fluisterboot in giethoorn, ging zon wijf ineens benen scheren op die boot.
Die sporters staan strak van de dope mattie, die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die modellen staan strak van de coke mattie die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaal.
ik was een keer een boot maar kon mijn benen niet scheren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer op fluisterboot in giethoorn, ging zon wijf ineens benen scheren op die boot.
Ik was een keer water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, maar ze had alleen benen geschoren en rest niet, dus had dr tegen dr kaak getrapt zodat ze in water viel.
zeg gwn zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, maar ze had alleen benen geschoren en rest niet, dus had dr tegen dr kaak getrapt zodat ze in water viel.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Vind je nog steeds wat weg hebben van Scarlett Johansson.
hahaha Leuke documenten :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Scherp. Heel scherp!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wilde vrouwen je eindelijk eens een keer slikken.
Arty ft. Tania Zygar - The Wall, goed nummer wel.quote:
Die breakdown.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Arty ft. Tania Zygar - The Wall, goed nummer wel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
Ik zat een keer op een boot, alle mensen naar mij kijken, zeggen dat ik goede tieten heb enzo, alleen de kapitein raakte afgeleid door mijn prachtige verschijning en zag de ijsberg niet, veel mensen dood enzo! SRS.Perfect SensationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Ik kwam een keer bij de dokter, zegt de dokter "Jah joh, doe dat even ergens anders"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
Ik kwam een keer in de bus, zegt de buschauffeur "ruim je het wel zelf even op".
Wacht ff.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik hier op fok ook prima doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ga buiten hughske n spot ranzige mensen
Fuck, dacht dat je nog srs was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Jullie hebben geen tafels thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat goed strak, nu snap ik waarom ze je frikandel noemen HAHA.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Almelo in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
Er zit haar op je benenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |