Fuck, dacht dat je nog srs was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Jullie hebben geen tafels thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat goed strak, nu snap ik waarom ze je frikandel noemen HAHA.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Almelo in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
Er zit haar op je benenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.quote:
Oud flesje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nog
Bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, hier een goede foto van jouw post met daarin een foto van een tweeliter families SPA die bijna leeg is.
Spar bestaat ook nog.quote:
Nee please, niet weer huilen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer interessant he.
![]()
ihavetocry
Neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat gek baahhh, je bent zelf vies.
Een closeup maken van iemand's broekje in z'n slaapkamer (?) is ongeveer net zo gay, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |