Wacht ff.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik hier op fok ook prima doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ga buiten hughske n spot ranzige mensen
Fuck, dacht dat je nog srs was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Jullie hebben geen tafels thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat goed strak, nu snap ik waarom ze je frikandel noemen HAHA.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Almelo in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
Er zit haar op je benenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |