quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.quote:
Oud flesje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nog
Bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, hier een goede foto van jouw post met daarin een foto van een tweeliter families SPA die bijna leeg is.
Spar bestaat ook nog.quote:
Nee please, niet weer huilen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer interessant he.
![]()
ihavetocry
Neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat gek baahhh, je bent zelf vies.
Een closeup maken van iemand's broekje in z'n slaapkamer (?) is ongeveer net zo gay, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.quote:
We 'miren elkaar gewoon. Niks gays aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een closeup maken van iemand's broekje in z'n slaapkamer (?) is ongeveer net zo gay, dus waarom niet.
Deze?quote:
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook keer in six flags wou ik suikerspin halen, zegt die wijfje maar moet jij niet vasten. Ik zeg ben geen moslim gekk! Haha.
Haha stomme vraag ook natuurlijk. Alsof jij dat als Moslim zijnde zelf niet weet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook keer in six flags wou ik suikerspin halen, zegt die wijfje maar moet jij niet vasten. Ik zeg ben geen moslim gekk! Haha.
( no homo )quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.
Ja, zij was dom maatje..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha stomme vraag ook natuurlijk. Alsof jij dat als Moslim zijnde zelf niet weet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.
[ afbeelding ]
Sowieso windows op zich ook al, maar ik weet niet waar die zit.
Daar gaat het toch niet om man. Het gaat om de aandacht! Met veel minder moeite had ze ook tekst/letters kunnen copy-pasten...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.
[ afbeelding ]
Sowieso windows op zich ook al, maar ik weet niet waar die zit.
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etcquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee please, niet weer huilen.
Maar maak foto van het uitzicht.
Zou snel omhoog bewegen met mijn lichaam als je net mjjn buik gaat likken. (Beetje gay is oke/semi homo 10/12 toch)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.
Hoi gayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om man. Het gaat om de aandacht! Met veel minder moeite had ze ook tekst/letters kunnen copy-pasten...
Hoi, Roos
maak niet uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etc
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Spar bestaat ook nog.
Oh, nou, misschien volgende keer dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etc
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh, nou, misschien volgende keer dan.
Zijn ook altijd kwaliteitstopics natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, weer of geen weer, meloewa topics raken binnen de kortste keren volgeluld.
vogles mij ben je kklekker ding ;squote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...![]()
ik kijk zo van wat is loossssss?
hun '' we waren je aan het bekijken![]()
'''
'' Goed figuur heb je !!!'' Goed figuur echt waar''
IKOke dankjewel
Mensen en uit de hoek komen >
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vogles mij ben je kklekker ding ;s
Is dat nou de moeite waard ?quote:
haal weg PLZquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is dat nou de moeite waard ?
VERWIJDEREN NU !