heb je pote gesien mfrauw in op dan kom nie lulle amethquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef amenth het volgende:
zomer weer goed weer veel chimeids ne mensen nog klagen jullioe hebbe niks tklage man rijk gebore tattas
ja jij ga er tog naast zitte ahaha ambu dan ga je erges anders naast erge chimeid en zonnebril opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb je pote gesien mfrauw in op dan kom nie lulle ameth
Amiet ikk zat er eerst weetje, sij kwammen later aangeschove.TFOEEEEEE,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef amenth het volgende:
[..]
ja jij ga er tog naast zitte ahaha ambu dan ga je erges anders naast erge chimeid en zonnebril op
dan zeg je tegen die kahba deze plek is bezet of move je naar andere block je ben tog geen kaolo dikzak die niet kan opstaan in de zonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Amiet ikk zat er eerst weetje, sij kwammen later aangeschove.TFOEEEEEE,
amietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef amenth het volgende:
[..]
dan zeg je tegen die kahba deze plek is bezet of move je naar andere block je ben tog geen kaolo dikzak die niet kan opstaan in de zon
Verander je geslacht in 'vrouw'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Terechte klacht over vrouwen in mijn projectgroep -> 2 pagina's
Klacht van Meloewa over spataderen op de voet van een oude vrouw -> 12 pagina's!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik eet momenteel magere franse kwark!
Zou dat helpen? Dan kan ik mijn topic wel opdoeken, ik kan niet over mijn eigen geslacht zeggen dat ze niks doenquote:
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]Net ook op, lekker man. Heb je een smaakje?
gwoon volle kwark klappen. waarom magerequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!
Stukjes banaan erin gooien en met je plastic lepel flink door elkaar stampen. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!
Dan klopt de theorie van supergirl dus toch! Jammer hoor. Wij mannen zouden elkaar juist moeten steunen. Denk met je hersenen, niet met je penis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:54 schreef adnapekkid het volgende:
sws dit topic krijgt veel aandacht want kut, letterlijk
quote:
idd, al die autisten willen gewoon aandacht van die wijven, omdat ze dat anders nooit krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan klopt de theorie van supergirl dus toch! Jammer hoor. Wij mannen zouden elkaar juist moeten steunen. Denk met je hersenen, niet met je penis.
Werd eens tijd, als een meid een topic opent komt iedereen even afrukkenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
idd, al die autisten willen gewoon aandacht van die wijven, omdat ze dat anders nooit krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |