Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had gewoon zelf van Lyon moeten winnen.
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.
Was ook geen omkoping. Gewoon pure pech.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Realquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]geen den haag dat doe ik alleen voor jou.
krijg al de kriebels als ik in dat dorp komquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Real
Maar al dat gezeik naderhand was schaamteloos. Ze hebben het inderdaad zelf verneukt tegen Lyon.
[..]
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapen
Den Haag niet waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg al de kriebels als ik in dat dorp kom
Ben je thuis of?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn in de fles had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.
Saind. Ik ben trots op je
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.
Mijn eigen dieptrieste manier van trollen dit
ik vind je erg relativerend de laatste tijd lrquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaan
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Bruins pakken hem deze week. Eerste team sinds de salary cap die 2x de Stanley cup wint
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnen
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 01:05:04Ook Graziano Pelle in Lio met vriendin! Kleine wereld... Goodnight! Bless... reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 01:05:04Ook Graziano Pelle in Lio met vriendin! Kleine wereld... Goodnight! Bless... reageer retweet
ja daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
een zekere FA zou hier wel blij van worden.
Je zag aan de OP dat het al fake was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef Caland het volgende:
Ik las eerst de eerste pagina maar had al doir dat het nep was bij het tosti's bakken.
Goed van mij he.
Triest wel he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook gelijk aan denken
Dat een Fquote:
Ik bedoelde meer dat je gelijk de link legt met hem als je wat dolfijntjes ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat een F
............A
van een forum zo diep kan zinken in de maatschappij?
Nah. Had nog wel een beetje gekund.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zag aan de OP dat het al fake was.
Ah. Ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die cabaretmomentjes. Harde humor
...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die cabaretmomentjes. Harde humor
Van wanneer is die show?quote:
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.quote:
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.
Die show is vast wel ergens te kijken of te downloaden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.
Goedemondt is een baas.
Miami dolphins > allesquote:
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even bevestigd.
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.
Net als die fake smokersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt op
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje een soort van stoner geweest![]()
![]()
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?
Dan kan inderdaad. Je experimentiele fase.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel anders
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 keer een ader geraaktOf ik ben 1 grote ader of dit moet toch wel een wereldrecord zijn.
Netjes wel.quote:
nee meneer, dat gebeurd normaal nooooooitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Netjes wel.
Bij mij is een keer een ruggenprik mislukt. 4 Keer die merg geraakt. Bijna in mijn broek gescheten toen.
En een keertje bij het wisselen van een infuus. 3 Keer fout gestoken door een stagiaire. 4e Keer spoot het bloed eruit. Meiske helemaal in paniek.
Een ruggenprikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Netjes wel.
Bij mij is een keer een ruggenprik mislukt. 4 Keer die merg geraakt. Bijna in mijn broek gescheten toen.
En een keertje bij het wisselen van een infuus. 3 Keer fout gestoken door een stagiaire. 4e Keer spoot het bloed eruit. Meiske helemaal in paniek.
En bij kijkoperaties. Mijn enkel was kapot en ik kreeg de keuze om mee te kijken op zo een tv. Dan kun je kiezen voor een ruggenprik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een ruggenprikDat doen ze toch bij bevallingen?
Heb je meegekeken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En bij kijkoperaties. Mijn enkel was kapot en ik kreeg de keuze om mee te kijken op zo een tv. Dan kun je kiezen voor een ruggenprik.
Nee. Uiteindelijk narcose omdat de ruggenprik niet lukte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je meegekeken?Dan ga ik gelijk out.
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?
Ga anders ergens in een serverhok/Datacenter staan. Lekker koel.
qftquote:
Nee. Pure aids vind ik. Laat het lekker tussen de 20 en 25 graden zijn. Als ik op vakantie ben mag het van mij 30+ graden zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man
4 uur ben ik weg, lekker zwemmen, frietje aan het water. Uren haal ik donderdag en vrijdag wel weer in als het weer -5 is hier.
Heb jij niet zo'n zwembad in je tuin? Niet een echte maar zo'n opzetding zeg maar. Dat is het eerste waar ik aan zou klussen als wij een tuin zouden kunnen betalen in Utrechtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Pure aids vind ik. Laat het lekker tussen de 20 en 25 graden zijn. Als ik op vakantie ben mag het van mij 30+ graden zijn.
Airco staat aan hier. Heb het gewoon koud. Niezen, snotneus, rode ogen. Schijtirritant.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?
Ga anders ergens in een serverhok/Datacenter staan. Lekker koel.
Wij hebben zo een opzetding ja. Maar mijn schoonouders hebben een gewoon zwembad. Als het een beetje weer is gaan we daar naar toe met de kinderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n zwembad in je tuin? Niet een echte maar zo'n opzetding zeg maar. Dat is het eerste waar ik aan zou klussen als wij een tuin zouden kunnen betalen in Utrecht
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij daar eigenlijk in London
Je woont nog thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.
quote:
GCSE ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.
Lijkt me ook wel een leuke stad jaquote:
meh eitje, je hoeft maar een paar vakkenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
mijn GCSE cyfers spelde : E C DUDEEasy dude
Gelukkig dat ik op mn Alvls een stuk beter gepresteerd heb
mathsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh eitje, je hoeft maar een paar vakken
Neuh ik zat op een internationale school in spanjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]was je ook in engeland?
mijn gcse was ook kut man was ook echt niks aan had sowieso hekel daaraan
Ik ben fan omdat Matt Le Tissier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuke stad jaIk wil graag een keer naar de scilly eilanden maar zo'n gedoe om daar te komen. Is toch al met al haast net zover rijden als bijvoorbeeld Perpignan. En vliegen of hele lange vlucht of stervensduur.
welke a-levels deed je dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh ik zat op een internationale school in spanjedus zowel engels als spaans waren mn voertalen daar
maar het cijfersysteem was gewoon zoals in england, heb ook de engelse examens gemaakt van cambridge enzo .... leuk hoor zn quasi roze papiertje met hittestip bovenaan, maar doe dr geen kut mee
is wiskunde geen verplichte tegenwoordig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maths
economics
history
english lit
pretpakketje.![]()
heb nog foto van toen ik nog klein was (4-5 ofzo) dat ik met hem op foto staquote:
Zie hieronderquote:
Ik deed eerst allemaal beta vakken, maar was mee gestopt. Best spijt van eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is wiskunde geen verplichte tegenwoordig?
ik had ICT en drama in mn pakketfucking drama was meer schrijfwerk dan mn engels en lit bij elkaar
Verder nog a levels in psychologie gedaan en business studies...ik kon die kiezen of 2 nog saaiere kutvakken
Om kwart over 11 zijn ze nog niet binnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hieronder
heb een Alevel in ICT - drama - engels 1st - spaans - psy en B studies.
Had er maar 3(?) hoeven doen geloof ik maar ICT had ik al afgerond toen we met de GCSE bezig waren, drama deed ik om chicks te hosselen (Bam, als enige hetro in een klas vol soppende kutjes, niks mis mee) dus bleef de rest nog over.
wel leuk opzich, ik mis school wel nu ik op een snikheet kantoor zit te wachten tot mn personeel arriveert
Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog foto van toen ik nog klein was (4-5 ofzo) dat ik met hem op foto sta
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
Had er maar 3(?) hoeven doen geloof ik maar ICT had ik al afgerond toen we met de GCSE bezig waren, drama deed ik om chicks te hosselen (Bam, als enige hetro in een klas vol soppende kutjes, niks mis mee) dus bleef de rest nog over.
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om kwart over 11 zijn ze nog niet binnen
Was liever ouder geweest want eigenlijk heb ik hem niet zo heel bewust mee gemaakt. Alleen de enige wedstrijd die ik toentertijd live zag van hem staat me nog heel helder voor de geestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.
Vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker. Zat mijn dochter van 4 op de iPad naar die nieuwe Opposites/Yellowclaw te luisteren. Bak herrie man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Samba di janeeeeee
Taadaaaa tada tadadadada
Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaag
ik weet nieteens wie het isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ja, 3 is minimum geloof ik. Dat heb ik hier met english lit, ben enige man daar
Moest dit jaar groepspresentatie houden over jane austen, dat vond ik dan weer minder.
Vandaag voornamelijk zitten en (potentiele) klanten bellen. Er is ook nog een sleuteloverdracht vandaag maar die neem ik zelf vanmiddag voor mn rekening. Eigenlijk moet dr ook nog boekhouding gedaan worden maar die ga ik zo wel maar even doen rond 1 uur oidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaan![]()
Wat moeten ze doen?
ohh wacht, die kut!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een of andere feminist uit de 18e en 19e eeuw
gozertquote:
Zuipschuit.quote:
Moet nog een verslag aanpassen, zo snel mogelijk typen die shit en dan met een tree schultenbrau aan het strand liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens lekker buiten bier drinken student die je bent
Zonder baard geen koning.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen omdat Jimbo een baard heeft he, racist.
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor het brengen van dit grote nieuws.
Je gaat met pensioenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand in cultuur wil me helpen met een gedicht![]()
TTK / Gedicht bij pensioen
kunnen jullie niet even aan de bak dan
Frans Duijts gaat voor Engels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zien
quote:
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.quote:
Jij bent helemaal geen negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Je bent zelf geen neger.quote:
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.
Thuis
bla bla bla.
Prachtig. Dit raakt mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Ramsey Nasr meets Gerrit Komrij shit man. Diep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Generalist ben je Don.quote:
Middag, lúlquote:
30 seconden.quote:
Niemand vroeg dat.quote:
Gewoon niet doen.quote:
Waarom staat er Graaf VBL bij je naam?quote:
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.quote:
Hoorn dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.
Jezus christusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer van de waterijsjes met dit weer.
Goed dat je dit er onder zet. Ik was al bang dat Foppe wat te zeggen had over de FYRAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Foppe de Haan in het AD over de FOK-bestuurders.
Raketjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer van de waterijsjes met dit weer.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!quote:
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
ik meld mij ziek voor het werk.. reageren ze niet terug..
VH wel toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hier
Sensatie zoekers
Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.
VH was er gister nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hier
Sensatie zoekers
Natuurlijk wel oppassen voor die gevaarlijke internet machthebber.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!
Waarom ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.
Overkomt de beste.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Overkomt de beste.
Behalve HMF. Die zuipt een biertank weg en rijdt daarna rustig van Rotterdam naar Groningen in zijn Porsche.
Ik krijg geen post meer van hem. Zie hem ook nooit meer posten op FOK!.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]bij heeft een bmw 525i tegenwoordig. leer het verschil
als je het niet doorverteld. maar hij heeft nogal een ' financiële meevaller' gehad, met welke hij 51% van de fok aandelen gaat kopen, om zo zn ban eraf te kunnen halen als nieuwe eigenaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg geen post meer van hem. Zie hem ook nooit meer posten op FOK!.
Al hoorde ik dat hij een aanzienlijk belang in FOK! heeft gekocht, dus ik verwacht hem binnenkort wel weer terug.
Slimme zet, weinig risico, goed voor het vermogen en puike investering.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je het niet doorverteld. maar hij heeft nogal een ' financiële meevaller' gehad, met welke hij 51% van de fok aandelen gaat kopen, om zo zn ban eraf te kunnen halen als nieuwe eigenaar
helemaal met die banners voor 25eur per dag. heb het gister eens berekend en het levert totch snel 160.000 op per jaar....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slimme zet, weinig risico, goed voor het vermogen en puike investering.
Dan snap ik wel dat de FA's een mooi bedrag per maand krijgen als onkostenvergoeding.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal met die banners voor 25eur per dag. heb het gister eens berekend en het levert totch snel 160.000 op per jaar....
Waarom ruim je het dan niet gewoon op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.
topquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel is binnen! Vanavond ophalen bij mijn ouders
Welke heb je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel is binnen! Vanavond ophalen bij mijn ouders
Grote kans dat het tegen de 40 graden aan gaat hikken hier in Twentequote:
Lekker toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote kans dat het tegen de 40 graden aan gaat hikken hier in Twente
Ja, dit is voor mijn dorpje in Belgisch Limburg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft jouw dorp een wikipedia?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mijn dorpje in Belgisch Limburg.
Hopelijk een keer 100 graden in twentequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eismeis?quote:
Daar rij je langs als je vanaf hier door Duitsland naar het Zuiden rijdt. Tenminste, soortgelijke projecten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Tjacka het volgende:
is iemand hier wel eens geweest?
[ afbeelding ]
Doe eens link naar je dorp danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, zelfs de deelgemeente waar ik woon
Kan hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom ruim je het dan niet gewoon op?
is net over de grens bij venlo ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar rij je langs als je vanaf hier door Duitsland naar het Zuiden rijdt. Tenminste, soortgelijke projecten.
Nou zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen een stuk minder anoniem hier
Woon je niet meer in dat dorp met al die criminelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen een stuk minder anoniem hier
Officieel nog wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon je niet meer in dat dorp met al die criminelen?
EN onofficieel?quote:
Met een z. Of met een c.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
Ik heb een blackout qua Engels
Ik moest opzoeken hoe je prize spelt
Of met een t. En een s ervoor. Dan heb je een drankje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of met een d, maar dan heb je pride.
Ook nog gedroomt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Man, wat heb ik lekker geslapen zeg. Had 't echt nodig.
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemistquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je droomt altijd. Tenzij je niet de droomfase van je slaap bereikt en weer wakker wordt.
Kut is dat he. Nee, ik vandaag helemaal meegepakt. Lekker man. Het is hier binnen ook gewoon nog lekekr koel. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemist
Gedroomtquote:
En vaak droom je tijdens de andere fasen van je slaap ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je droomt altijd. Tenzij je niet de droomfase van je slaap bereikt en weer wakker wordt.
Ja maar dat je het je nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik slaap nooit meer dan 6 eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemist
Ik ga weer helemaal terug naar m'n Joodse roots in deze oven hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut is dat he. Nee, ik vandaag helemaal meegepakt. Lekker man. Het is hier binnen ook gewoon nog lekekr koel. Niks mis mee.
Nergens last vanquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga weer helemaal terug naar m'n Joodse roots in deze oven hier
Maar je wordt dus wel direct wakker uit je droom, of lijkt dat maar zo en gaat daar nog een tijd overheen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
En vaak droom je tijdens de andere fasen van je slaap ook.
Als ik mij het goed herinner zegt zo'n 80% van de mensen die wakker wordt gemaakt tijdens de REMslaap dat ze droomden en 20-30% van de mensen in de andere fasen.
De dromen die je hebt in die andere fasen zijn wel minder duidelijk.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga weer helemaal terug naar m'n Joodse roots in deze oven hier
Ideale is 9u20 voor de gemiddelde persoon. Dan heb je nog wel wat variatie voor mensen die met minder ook prima toekomen of juist nog meer nodig hebben.quote:
Ik kan het me altijd nog herinneren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat je het je nog kan herinneren.
Dat ligt er maar net aan hè.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wordt dus wel direct wakker uit je droom, of lijkt dat maar zo en gaat daar nog een tijd overheen?
Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door Handige Harry en B100 op een gigantische pont en dat ik in mijn kop werd geknalt door Leonardo diCaprio en dat ik in het hiernamaals aan het dineren was met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb vandaag serieus gedroomd dat er sneeuw lag en ik daardoor de hele tijd onderuit gleed op mijn fiets. Zal wel aan het weer liggen.
Ik droom iig bijna altijd totdat ik wakker word.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wordt dus wel direct wakker uit je droom, of lijkt dat maar zo en gaat daar nog een tijd overheen?
Serieus? Dan geloof ik dat 80% van de maatschappij chronisch slaaptekort heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ideale is 9u20 voor de gemiddelde persoon
Ik lees tegenwoordig steeds vaker dat het ideale juist onder de 8 uur zou liggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale is 9u20 voor de gemiddelde persoon. Dan heb je nog wel wat variatie voor mensen die met minder ook prima toekomen of juist nog meer nodig hebben.
Dat zijn vrij aparte dromen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door Handige Harry en B100 op een gigantische pont en dat ik in mijn kop werd geknalt door Leonardo diCaprio en dat ik in het hiernamaals aan het dineren was met mijn vriendin.
Dat klopt ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Serieus? Dan geloof ik dat 80% van de maatschappij chronisch slaaptekort heeft.
Ging volgens mij ook over jongeren en jongvolwassenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig steeds vaker dat het ideale juist onder de 8 uur zou liggen.
Enige dag waarin ik meestal veel slaap is van maandag naar dinsdag. Rest 5-6 uur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale is 9u20 voor de gemiddelde persoon. Dan heb je nog wel wat variatie voor mensen die met minder ook prima toekomen of juist nog meer nodig hebben.
Dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging volgens mij ook over jongeren en jongvolwassenen.
Jawel man. Iets over z'n moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Freud zou geen raad weten met 'm vrees ik.
Dat was geen droom, dat was een visioen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach de dag ervoor werd ik vermoord door een groep FOK!kers die konden toveren.
Seks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom echt bijna altijd het zelfde, elke avond
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was geen droom, dat was een visioen.
Ik ook zoiets. Ik vind het ook verspilling van je tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Enige dag waarin ik meestal veel slaap is van maandag naar dinsdag. Rest 5-6 uur.
Die 9u 20 sowieso nooit.
Herinnering dus. Onverwerkt trauma.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom echt bijna altijd het zelfde, elke avond
Dik 9 uur is wel heel erg veel hoor, heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |