Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had gewoon zelf van Lyon moeten winnen.
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.
Was ook geen omkoping. Gewoon pure pech.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Realquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]geen den haag dat doe ik alleen voor jou.
krijg al de kriebels als ik in dat dorp komquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Real
Maar al dat gezeik naderhand was schaamteloos. Ze hebben het inderdaad zelf verneukt tegen Lyon.
[..]
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapen
Den Haag niet waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg al de kriebels als ik in dat dorp kom
Ben je thuis of?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn in de fles had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.
Saind. Ik ben trots op je
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.
Mijn eigen dieptrieste manier van trollen dit
ik vind je erg relativerend de laatste tijd lrquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaan
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Bruins pakken hem deze week. Eerste team sinds de salary cap die 2x de Stanley cup wint
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |