Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had gewoon zelf van Lyon moeten winnen.
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig was dat na afloop, maar dat moet je dan maar onder voetbalemotie gooien.
Was ook geen omkoping. Gewoon pure pech.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Realquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht nog steeds niet in omkoping eigenlijk.
Hooguit een team dat niet meer voor hun trainer wilde spelen. Beetje het Mario Been verhaal.
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]geen den haag dat doe ik alleen voor jou.
krijg al de kriebels als ik in dat dorp komquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zich in Zagreb afspeelde boeide mij geen flikker. Mijn enige frustratie kwam voort uit de 2 onbegrijpelijk afgekeurde doelpunten van Ajax tegen Real
Maar al dat gezeik naderhand was schaamteloos. Ze hebben het inderdaad zelf verneukt tegen Lyon.
[..]
Waarom niet? Is 8km lopen bij mij vandaan. Dan mag je bij mij komen slapen
Den Haag niet waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg al de kriebels als ik in dat dorp kom
Ben je thuis of?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
Shit, ik dacht dat ik nog een half glas wijn in de fles had ongeveer, nu overstroomt m'n glas bijna
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo vissen naar reacties. Je hebt ons allang weten te overtuigen een alcoholist te zijn.
Saind. Ik ben trots op je
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger call me niet zo uit, ik wil aandacht.
Mijn eigen dieptrieste manier van trollen dit
ik vind je erg relativerend de laatste tijd lrquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nou... ik ga naar bed. Na mijn studie maar werkloos blijven, vroeg opstaan
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Bruins pakken hem deze week. Eerste team sinds de salary cap die 2x de Stanley cup wint
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel mooi vorige keer toen ze m wonnen
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 01:05:04Ook Graziano Pelle in Lio met vriendin! Kleine wereld... Goodnight! Bless... reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 01:05:04Ook Graziano Pelle in Lio met vriendin! Kleine wereld... Goodnight! Bless... reageer retweet
ja daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
een zekere FA zou hier wel blij van worden.
Je zag aan de OP dat het al fake was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:18 schreef Caland het volgende:
Ik las eerst de eerste pagina maar had al doir dat het nep was bij het tosti's bakken.
Goed van mij he.
Triest wel he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook gelijk aan denken
Dat een Fquote:
Ik bedoelde meer dat je gelijk de link legt met hem als je wat dolfijntjes ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat een F
............A
van een forum zo diep kan zinken in de maatschappij?
Nah. Had nog wel een beetje gekund.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zag aan de OP dat het al fake was.
Ah. Ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die cabaretmomentjes. Harde humor
...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die cabaretmomentjes. Harde humor
Van wanneer is die show?quote:
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.quote:
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.
Die show is vast wel ergens te kijken of te downloaden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.
Goedemondt is een baas.
Miami dolphins > allesquote:
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even bevestigd.
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.
Net als die fake smokersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt op
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje een soort van stoner geweest![]()
![]()
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?
Dan kan inderdaad. Je experimentiele fase.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel anders
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 keer een ader geraaktOf ik ben 1 grote ader of dit moet toch wel een wereldrecord zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |