Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.
Die show is vast wel ergens te kijken of te downloaden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.
Goedemondt is een baas.
Miami dolphins > allesquote:
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even bevestigd.
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.
Net als die fake smokersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt op
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje een soort van stoner geweest![]()
![]()
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?
Dan kan inderdaad. Je experimentiele fase.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel anders
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 keer een ader geraaktOf ik ben 1 grote ader of dit moet toch wel een wereldrecord zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |