Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik was er vorig jaar bij. Ik weet niet hoelang hij gedraait heeft. Was volgens mij rond oud en nieuw op tv ofzo. Maar was echt hilarisch.
Die show is vast wel ergens te kijken of te downloaden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah tof. Dan heb ik het nog niet gezien.
Goedemondt is een baas.
Miami dolphins > allesquote:
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even bevestigd.
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah wat was er dan? Verder niet gelezen, maar dat van doodtrappen en kunnen eten klopt niet.
Net als die fake smokersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb het ook niet gelezen. Maar dat het fake is valt op
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje een soort van stoner geweest![]()
![]()
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n iemand die makkelijk te beïnvloeden is door 'vrienden', ofniet?
Dan kan inderdaad. Je experimentiele fase.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor had er zelf wel behoefte aan maar altijd mijn grenzen gekend. En nu niet zo'n behoefte aan, kan toch? Ga ook nog wel om met mensen die wel gebruiken, alleen het is dan wel anders
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 keer een ader geraaktOf ik ben 1 grote ader of dit moet toch wel een wereldrecord zijn.
Netjes wel.quote:
nee meneer, dat gebeurd normaal nooooooitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Netjes wel.
Bij mij is een keer een ruggenprik mislukt. 4 Keer die merg geraakt. Bijna in mijn broek gescheten toen.
En een keertje bij het wisselen van een infuus. 3 Keer fout gestoken door een stagiaire. 4e Keer spoot het bloed eruit. Meiske helemaal in paniek.
Een ruggenprikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Netjes wel.
Bij mij is een keer een ruggenprik mislukt. 4 Keer die merg geraakt. Bijna in mijn broek gescheten toen.
En een keertje bij het wisselen van een infuus. 3 Keer fout gestoken door een stagiaire. 4e Keer spoot het bloed eruit. Meiske helemaal in paniek.
En bij kijkoperaties. Mijn enkel was kapot en ik kreeg de keuze om mee te kijken op zo een tv. Dan kun je kiezen voor een ruggenprik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een ruggenprikDat doen ze toch bij bevallingen?
Heb je meegekeken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En bij kijkoperaties. Mijn enkel was kapot en ik kreeg de keuze om mee te kijken op zo een tv. Dan kun je kiezen voor een ruggenprik.
Nee. Uiteindelijk narcose omdat de ruggenprik niet lukte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je meegekeken?Dan ga ik gelijk out.
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?
Ga anders ergens in een serverhok/Datacenter staan. Lekker koel.
qftquote:
Nee. Pure aids vind ik. Laat het lekker tussen de 20 en 25 graden zijn. Als ik op vakantie ben mag het van mij 30+ graden zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man
4 uur ben ik weg, lekker zwemmen, frietje aan het water. Uren haal ik donderdag en vrijdag wel weer in als het weer -5 is hier.
Heb jij niet zo'n zwembad in je tuin? Niet een echte maar zo'n opzetding zeg maar. Dat is het eerste waar ik aan zou klussen als wij een tuin zouden kunnen betalen in Utrechtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Pure aids vind ik. Laat het lekker tussen de 20 en 25 graden zijn. Als ik op vakantie ben mag het van mij 30+ graden zijn.
Airco staat aan hier. Heb het gewoon koud. Niezen, snotneus, rode ogen. Schijtirritant.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Is inderdaad warm. Jij zit toch in de IT of niet?
Ga anders ergens in een serverhok/Datacenter staan. Lekker koel.
Wij hebben zo een opzetding ja. Maar mijn schoonouders hebben een gewoon zwembad. Als het een beetje weer is gaan we daar naar toe met de kinderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n zwembad in je tuin? Niet een echte maar zo'n opzetding zeg maar. Dat is het eerste waar ik aan zou klussen als wij een tuin zouden kunnen betalen in Utrecht
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij daar eigenlijk in London
Je woont nog thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |