Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaag
ik weet nieteens wie het isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ja, 3 is minimum geloof ik. Dat heb ik hier met english lit, ben enige man daar
Moest dit jaar groepspresentatie houden over jane austen, dat vond ik dan weer minder.
Vandaag voornamelijk zitten en (potentiele) klanten bellen. Er is ook nog een sleuteloverdracht vandaag maar die neem ik zelf vanmiddag voor mn rekening. Eigenlijk moet dr ook nog boekhouding gedaan worden maar die ga ik zo wel maar even doen rond 1 uur oidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaan![]()
Wat moeten ze doen?
ohh wacht, die kut!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een of andere feminist uit de 18e en 19e eeuw
gozertquote:
Zuipschuit.quote:
Moet nog een verslag aanpassen, zo snel mogelijk typen die shit en dan met een tree schultenbrau aan het strand liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens lekker buiten bier drinken student die je bent
Zonder baard geen koning.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen omdat Jimbo een baard heeft he, racist.
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor het brengen van dit grote nieuws.
Je gaat met pensioenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand in cultuur wil me helpen met een gedicht![]()
TTK / Gedicht bij pensioen
kunnen jullie niet even aan de bak dan
Frans Duijts gaat voor Engels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |