GCSE ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Londen niets. In Southampton wachten op m'n eindexamens over drie weken ofzo.
Lijkt me ook wel een leuke stad jaquote:
meh eitje, je hoeft maar een paar vakkenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
mijn GCSE cyfers spelde : E C DUDEEasy dude
Gelukkig dat ik op mn Alvls een stuk beter gepresteerd heb
mathsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh eitje, je hoeft maar een paar vakken
Neuh ik zat op een internationale school in spanjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]was je ook in engeland?
mijn gcse was ook kut man was ook echt niks aan had sowieso hekel daaraan
Ik ben fan omdat Matt Le Tissier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuke stad jaIk wil graag een keer naar de scilly eilanden maar zo'n gedoe om daar te komen. Is toch al met al haast net zover rijden als bijvoorbeeld Perpignan. En vliegen of hele lange vlucht of stervensduur.
welke a-levels deed je dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh ik zat op een internationale school in spanjedus zowel engels als spaans waren mn voertalen daar
maar het cijfersysteem was gewoon zoals in england, heb ook de engelse examens gemaakt van cambridge enzo .... leuk hoor zn quasi roze papiertje met hittestip bovenaan, maar doe dr geen kut mee
is wiskunde geen verplichte tegenwoordig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maths
economics
history
english lit
pretpakketje.![]()
heb nog foto van toen ik nog klein was (4-5 ofzo) dat ik met hem op foto staquote:
Zie hieronderquote:
Ik deed eerst allemaal beta vakken, maar was mee gestopt. Best spijt van eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is wiskunde geen verplichte tegenwoordig?
ik had ICT en drama in mn pakketfucking drama was meer schrijfwerk dan mn engels en lit bij elkaar
Verder nog a levels in psychologie gedaan en business studies...ik kon die kiezen of 2 nog saaiere kutvakken
Om kwart over 11 zijn ze nog niet binnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hieronder
heb een Alevel in ICT - drama - engels 1st - spaans - psy en B studies.
Had er maar 3(?) hoeven doen geloof ik maar ICT had ik al afgerond toen we met de GCSE bezig waren, drama deed ik om chicks te hosselen (Bam, als enige hetro in een klas vol soppende kutjes, niks mis mee) dus bleef de rest nog over.
wel leuk opzich, ik mis school wel nu ik op een snikheet kantoor zit te wachten tot mn personeel arriveert
Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog foto van toen ik nog klein was (4-5 ofzo) dat ik met hem op foto sta
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
Had er maar 3(?) hoeven doen geloof ik maar ICT had ik al afgerond toen we met de GCSE bezig waren, drama deed ik om chicks te hosselen (Bam, als enige hetro in een klas vol soppende kutjes, niks mis mee) dus bleef de rest nog over.
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om kwart over 11 zijn ze nog niet binnen
Was liever ouder geweest want eigenlijk heb ik hem niet zo heel bewust mee gemaakt. Alleen de enige wedstrijd die ik toentertijd live zag van hem staat me nog heel helder voor de geestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.
Vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker. Zat mijn dochter van 4 op de iPad naar die nieuwe Opposites/Yellowclaw te luisteren. Bak herrie man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Samba di janeeeeee
Taadaaaa tada tadadadada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |