Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog foto van toen ik nog klein was (4-5 ofzo) dat ik met hem op foto sta
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
Had er maar 3(?) hoeven doen geloof ik maar ICT had ik al afgerond toen we met de GCSE bezig waren, drama deed ik om chicks te hosselen (Bam, als enige hetro in een klas vol soppende kutjes, niks mis mee) dus bleef de rest nog over.
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om kwart over 11 zijn ze nog niet binnen
Was liever ouder geweest want eigenlijk heb ik hem niet zo heel bewust mee gemaakt. Alleen de enige wedstrijd die ik toentertijd live zag van hem staat me nog heel helder voor de geestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta ook met hem op de foto. Was ik wel al wat ouder. Ik ben speciaal naar Engeland geweest om een wedstrijd van hem te zien.
Vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker. Zat mijn dochter van 4 op de iPad naar die nieuwe Opposites/Yellowclaw te luisteren. Bak herrie man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Samba di janeeeeee
Taadaaaa tada tadadadada
Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
12 uur beginnen ze vandaag. De 2 die vandaag werken hadden zaterdag wat overuurtjes gedraaid dus ze mochten uitslapen vandaag
ik weet nieteens wie het isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ja, 3 is minimum geloof ik. Dat heb ik hier met english lit, ben enige man daar
Moest dit jaar groepspresentatie houden over jane austen, dat vond ik dan weer minder.
Vandaag voornamelijk zitten en (potentiele) klanten bellen. Er is ook nog een sleuteloverdracht vandaag maar die neem ik zelf vanmiddag voor mn rekening. Eigenlijk moet dr ook nog boekhouding gedaan worden maar die ga ik zo wel maar even doen rond 1 uur oidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een gekken dat ze dan niet om 12 uur naar huis gaan![]()
Wat moeten ze doen?
ohh wacht, die kut!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een of andere feminist uit de 18e en 19e eeuw
gozertquote:
Zuipschuit.quote:
Moet nog een verslag aanpassen, zo snel mogelijk typen die shit en dan met een tree schultenbrau aan het strand liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens lekker buiten bier drinken student die je bent
Zonder baard geen koning.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen omdat Jimbo een baard heeft he, racist.
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor het brengen van dit grote nieuws.
Je gaat met pensioenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand in cultuur wil me helpen met een gedicht![]()
TTK / Gedicht bij pensioen
kunnen jullie niet even aan de bak dan
Frans Duijts gaat voor Engels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertaal het even voor me, ik kan het plaatje niet zien
quote:
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.quote:
Jij bent helemaal geen negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Je bent zelf geen neger.quote:
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.
Thuis
bla bla bla.
Prachtig. Dit raakt mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Ramsey Nasr meets Gerrit Komrij shit man. Diep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |