quote:
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.quote:
Jij bent helemaal geen negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Je bent zelf geen neger.quote:
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.
Thuis
bla bla bla.
Prachtig. Dit raakt mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Ramsey Nasr meets Gerrit Komrij shit man. Diep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Generalist ben je Don.quote:
Middag, lúlquote:
30 seconden.quote:
Niemand vroeg dat.quote:
Gewoon niet doen.quote:
Waarom staat er Graaf VBL bij je naam?quote:
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.quote:
Hoorn dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er Enkhuizen bij. Nu weet ik helemaal niet waar dat is.
Jezus christusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer van de waterijsjes met dit weer.
Goed dat je dit er onder zet. Ik was al bang dat Foppe wat te zeggen had over de FYRAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Foppe de Haan in het AD over de FOK-bestuurders.
Raketjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer van de waterijsjes met dit weer.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!quote:
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
ik meld mij ziek voor het werk.. reageren ze niet terug..
VH wel toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hier
Sensatie zoekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |