quote:
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.quote:
Jij bent helemaal geen negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is literair verantwoord hoor. Ik zie me al met een Remy Martin, pijp, sjaal en instappertjes in een literair café zitten.
Je bent zelf geen neger.quote:
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen. Zo'n kek gedicht schrijven die je voor het raam van je nieuwe huis kan hangen bijvoorbeeld.
Thuis
bla bla bla.
Prachtig. Dit raakt mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Ramsey Nasr meets Gerrit Komrij shit man. Diep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn
Het beste is eruit
Generalist ben je Don.quote:
Middag, lúlquote:
30 seconden.quote:
Niemand vroeg dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |