Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan en over de receptie heen kotsen en weer naar huis gaan.
VH was er gister nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een mod toch? Hij & VH zijn na de fokstokrel eigenlijk ook amper meer geweest hier
Sensatie zoekers
Natuurlijk wel oppassen voor die gevaarlijke internet machthebber.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit, voor je het weet komt Morpheus weer langs. En dan zijn de rapen gaar, want de vorige keer was hij het helemaal zat!
Waarom ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.
Overkomt de beste.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Overkomt de beste.
Behalve HMF. Die zuipt een biertank weg en rijdt daarna rustig van Rotterdam naar Groningen in zijn Porsche.
Ik krijg geen post meer van hem. Zie hem ook nooit meer posten op FOK!.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]bij heeft een bmw 525i tegenwoordig. leer het verschil
als je het niet doorverteld. maar hij heeft nogal een ' financiële meevaller' gehad, met welke hij 51% van de fok aandelen gaat kopen, om zo zn ban eraf te kunnen halen als nieuwe eigenaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg geen post meer van hem. Zie hem ook nooit meer posten op FOK!.
Al hoorde ik dat hij een aanzienlijk belang in FOK! heeft gekocht, dus ik verwacht hem binnenkort wel weer terug.
Slimme zet, weinig risico, goed voor het vermogen en puike investering.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je het niet doorverteld. maar hij heeft nogal een ' financiële meevaller' gehad, met welke hij 51% van de fok aandelen gaat kopen, om zo zn ban eraf te kunnen halen als nieuwe eigenaar
helemaal met die banners voor 25eur per dag. heb het gister eens berekend en het levert totch snel 160.000 op per jaar....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slimme zet, weinig risico, goed voor het vermogen en puike investering.
Dan snap ik wel dat de FA's een mooi bedrag per maand krijgen als onkostenvergoeding.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal met die banners voor 25eur per dag. heb het gister eens berekend en het levert totch snel 160.000 op per jaar....
Waarom ruim je het dan niet gewoon op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb vrijdag nog gekotst en nu schaam ik me er voor.
topquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel is binnen! Vanavond ophalen bij mijn ouders
Welke heb je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel is binnen! Vanavond ophalen bij mijn ouders
Grote kans dat het tegen de 40 graden aan gaat hikken hier in Twentequote:
Lekker toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote kans dat het tegen de 40 graden aan gaat hikken hier in Twente
Ja, dit is voor mijn dorpje in Belgisch Limburg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft jouw dorp een wikipedia?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mijn dorpje in Belgisch Limburg.
Hopelijk een keer 100 graden in twentequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eismeis?quote:
Daar rij je langs als je vanaf hier door Duitsland naar het Zuiden rijdt. Tenminste, soortgelijke projecten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Tjacka het volgende:
is iemand hier wel eens geweest?
[ afbeelding ]
Doe eens link naar je dorp danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, zelfs de deelgemeente waar ik woon
Kan hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom ruim je het dan niet gewoon op?
is net over de grens bij venlo ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar rij je langs als je vanaf hier door Duitsland naar het Zuiden rijdt. Tenminste, soortgelijke projecten.
Nou zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen een stuk minder anoniem hier
Woon je niet meer in dat dorp met al die criminelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen een stuk minder anoniem hier
Officieel nog wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon je niet meer in dat dorp met al die criminelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |