EN onofficieel?quote:
Met een z. Of met een c.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
Ik heb een blackout qua Engels
Ik moest opzoeken hoe je prize spelt
Of met een t. En een s ervoor. Dan heb je een drankje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of met een d, maar dan heb je pride.
Ook nog gedroomt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Man, wat heb ik lekker geslapen zeg. Had 't echt nodig.
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemistquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je droomt altijd. Tenzij je niet de droomfase van je slaap bereikt en weer wakker wordt.
Kut is dat he. Nee, ik vandaag helemaal meegepakt. Lekker man. Het is hier binnen ook gewoon nog lekekr koel. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemist
Gedroomtquote:
En vaak droom je tijdens de andere fasen van je slaap ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je droomt altijd. Tenzij je niet de droomfase van je slaap bereikt en weer wakker wordt.
Ja maar dat je het je nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik slaap nooit meer dan 6 eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd na 6 uur slaap ofzo wakker, REM slaap bijna helemaal gemist
Ik ga weer helemaal terug naar m'n Joodse roots in deze oven hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut is dat he. Nee, ik vandaag helemaal meegepakt. Lekker man. Het is hier binnen ook gewoon nog lekekr koel. Niks mis mee.
Nergens last vanquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga weer helemaal terug naar m'n Joodse roots in deze oven hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |