Dat heeft iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kom je er nu achter hoe oninteressant je leven is.
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't luisteren op je telefoon. Je vindt sneller muziek. Je kunt de lijsten van vrienden zien, mensen volgen etc.
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?
Ik ben benieuwd naar je "etc".
Wat een gay telefoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.
en dat kan met spotify wel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iphone?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij moet overstappen. Ik geef mijn redenen voor spotify.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?
Ok, ik heb ook een gay telefoon. Maar goed, ik luister dan ook nooit muziek via mijn tel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Probeer het eens met de jouwe zou ik zeggen.
Steve the 2nd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cor Pot doet weer eens gewaagde uitspraken: ‘Als je wint van Jong Italië is het hosanna, bij verlies ben je de pineut’.
quote:'Volgend jaar geen mobiele roamingkosten meer'
Voor juli 2014 moet er een einde komen aan mobiele roamingkosten in het buitenland, zo vindt de Europese Commissie.
Foto: Thinkstock Volgens een anonieme bron van de Britse krant The Telegraph heeft de groep van 27 Eurocommissarissen dinsdag besloten om roamingtarieven versneld af te schaffen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn al tijden op dat gebied erg goed bezig. Er worden zoveel goede beslissingen gemaakt, maar dat is niet populair om te brengen, omdat daar niet lekker op gezeken kan worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gooi je die sok wel meteen in de was?
jij welquote:
HAHAHAHA goeiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gooi je die sok wel meteen in de was?
Staat ook veel zooi tegenover. Die regeltjes dat je binnenkort niet meer je eigen tomaten mag kweken tenzij zaad gekocht van een bepaalde dealer is echt een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn al tijden op dat gebied erg goed bezig. Er worden zoveel goede beslissingen gemaakt, maar dat is niet populair om te brengen, omdat daar niet lekker op gezeken kan worden.
Dat is niet de schuld van de EU, maar van dat kanjerbedrijf van een Monsanto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat ook veel zooi tegenover. Die regeltjes dat je binnenkort niet meer je eigen tomaten mag kweken tenzij zaad gekocht van een bepaalde dealer is echt een nieuw dieptepunt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]Telefoon uit China.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
10 dagen om vanuit HK naar Amsterdam te komen, iets zegt me dat dat sneller kan...quote:
Doodverwensing hè. Kan je zomaar een ban opleveren. Just saying.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik hier ook een nekschot aanvragen? Voor dat mens van het ik kus je ik streel je ik bla bla bla bla nummer. Danku.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doodverwensing hè. Kan je zomaar een ban opleveren. Just saying.
Je bent terug! Nu kan Knut weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijft een gokje zeker of het uberhaupt aankomt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omgerekend inclusief verzending 160/170 euro
Ik kan niet tegen onrecht Raja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent terug! Nu kan Knut weer rustig slapen.
en dat je alleen olijfolie in een restaurant uit een wegwerpflesje mag schenken ..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat ook veel zooi tegenover. Die regeltjes dat je binnenkort niet meer je eigen tomaten mag kweken tenzij zaad gekocht van een bepaalde dealer is echt een nieuw dieptepunt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent terug! Nu kan Knut weer rustig slapen.
Sowieso, olijfolie. Is ongezond voor je man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat je alleen olijfolie in een restaurant uit een wegwerpflesje mag schenken ..
alleen als ze op fok zitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Niet te verstaan en klinkt erg primitief.quote:
onbewust kom ik toch altijd terug op onderwerp, maar zolang je er niet mee bakt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso, olijfolie. Is ongezond voor je man.
alles klinkt wel grappig, ook wel wat waardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Niet te verstaan en klinkt erg primitief.
dat is nog snel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10 dagen om vanuit HK naar Amsterdam te komen, iets zegt me dat dat sneller kan...
Zodra je dat wel doet krijg je kanker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
onbewust kom ik toch altijd terug op onderwerp, maar zolang je er niet mee bakt is er niks aan de hand
Wij Limburgers mogen daar eigenlijk helemaal niets van zeggen. Dat klinkt helemaal nergens naar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
alles klinkt wel grappig, ook wel wat waard
Nee, Tjacka had daar al besteld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijft een gokje zeker of het uberhaupt aankomt?
kanker krijg je overal vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodra je dat wel doet krijg je kanker.
uitstapje Lesbeau zo dan maar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu iedereen terug is is het wachten op de volgende rel. Ik zeg voor volgende week dinsdag.
Hij heeft het wel voor me opgenomen. Dat is wel wat waard toch. Dat ik niet eerder ben vrijgekomen heeft, naar ik heb begrepen, een andere oorzaak.quote:
Sjaak heeft nog neit gepost.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu iedereen terug is is het wachten op de volgende rel. Ik zeg voor volgende week dinsdag.
Ja maar zo'n custom made realdoll hebben ze niet in 2 dagen in elkaar geflanst jimmy..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is nog snel.
ik heb spullen vaak 2 maanden later
Weert toch he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij Limburgers mogen daar eigenlijk helemaal niets van zeggen. Dat klinkt helemaal nergens naar.
Ik had dat met een LLM game waar ik eindelijk met FC United of Manchester in de championship was. Ik heb toen kanjer geroepen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit voor een kanjer ongein
2 uur bezig met eerste save van fm2013
gelijk corrupt wtf matties
Zit geen factuur bij, is gewoon mijn Chinese familie die een cadeautje hebben opgestuurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:19 schreef Jimbo het volgende:
hoop voor je dat ie niet bij de douane gecheckt word don, kan je zomaar een flinke rekening opleveren
zie het als een signaal van godquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit voor een kanjer ongein
2 uur bezig met eerste save van fm2013
gelijk corrupt wtf matties
Yep, vakantie van deze en gene.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft het wel voor me opgenomen. Dat is wel wat waard toch. Dat ik niet eerder ben vrijgekomen heeft, naar ik heb begrepen, een andere oorzaak.
Reckful op twitch volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef Typisch het volgende:
En hebben jullie nog plannen dit weekend?
klopt maar ook die kunnen ze pakken en moet je een bon opsturen, helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit geen factuur bij, is gewoon mijn Chinese familie die een cadeautje hebben opgestuurd.
Hij heeft zijn toestel netjes ontvangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welke manier is dat een garantie?
Oei, maar even afwachten dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt maar ook die kunnen ze pakken en moet je een bon opsturen, helaas
Heb ik daar ooit aan meegedaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je geen mod was, prefereerde jij dit soort uitstapjes.
had t een keer met kleding, eerste keer dat ik bestelde, gelijk 30eur duurder uitquote:
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had t een keer met kleding, eerste keer dat ik bestelde, gelijk 30eur duurder uit
http://www.invoercalculator.nl/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat het bij jou niet via België?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]Nee, in België zijn ze zo mogelijk nog strenger. Komt binnen bij mijn ouders in Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat het bij jou niet via België?BFF met GGMM
wtf waarom luister je niet via spotify :Squote:
Dan kan hij het niet delen met niet-spotify gebruikers he, is logisch onlogisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf waarom luister je niet via spotify :S
Je ging in op een post waarom hij over zou moeten stappen, maar whatever.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij moet overstappen. Ik geef mijn redenen voor spotify.
Mehquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik blijf dit zo lekker nummer vindenEven buurtjes pesten
Je buren pesten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Als je in Amsterdam woont ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je buren pesten?
Dat doe je hiermee lieverd :
ik woon niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je buren pesten?
Dat doe je hiermee lieverd :
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zit een probeer-telegraaf in de bus terwijl ik een nee-nee sticker heb. De krant voor asociaal Nederland, dat zie je dus niet alleen terug aan de lezers maar ook in de bedrijfscultuur, blijkbaar. Kan hier persoonlijk helemaal niks mee
Bedankt Nielsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
KLB / Knut wil geen gratis telegraaf
Je moet de 'echte' clip zienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Haterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
houd deze troep voortaan gaarne in die zaadslowchat
Waar is het te doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Ga niet te ver in dat topic. Een deel van jullie is net terug
Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.quote:
MatsoeMatsoe in de WA. Wacht maar totdat ik dat aan mijn vriendjes kan vertellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.
Lopen die dan ook met een erectie rond?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MatsoeMatsoe in de WA. Wacht maar totdat ik dat aan mijn vriendjes kan vertellen
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lopen die dan ook met een erectie rond?
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.
Met die erectie van zequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzo
Met hun erectie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoarma.quote:
Broodje(s) hamburger, zelf gemaakt uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shoarma.
Nasi.
Grieks
Hollandse stamppot
Een uitsmijter
Zelf gemaakte hamburgers
Maak een keuze zou ik zeggen. Of doe gek en eet alles
Jij klinkt zo: Ja maar ik slik niet, dus ik ben geen homo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met hun erectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Die heb ik eergister ook opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broodje(s) hamburger, zelf gemaakt uiteraard.
Net als ik.
[..]![]()
![]()
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.quote:
Wij voelen er weinig voor om jou er niet bij te krijgen. Zonder jou is het als een taart zonder de kers op de slagroom zeg maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.
zwaar terecht natuurlijk, hoe durf jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.
De meest scherpe user.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij voelen er weinig voor om jou er niet bij te krijgen. Zonder jou is het als een taart zonder de kers op de slagroom zeg maar
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We voelen elkaar aan, niet met een erectie uiteraard.
Ah. Lange zes maanden geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.
Heb je er een kusje op gekregen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, laatst heb ik me er nog aan gesneden
Kipsalade.quote:
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, heb je zondag nog het dartsen gezien. Kwartfinale, Halve Finale, Finale. Demonstratie, allemaal boven de 105 gemiddeld. Phil Taylor.
Waarom had jij trouwens een ban?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Lange zes maanden geweest.
Ze waren hier echt volledig de weg kwijt geloof ik. Ik zag gisteren ook nog een lijstje van Yvonne met daarin namen die weggestreept moesten worden?
Mijn god, wat kan dat volk zich onsterfelijk belachelijk maken zeg. En dan zijn er nog steeds mongolen die vrijwillig moderator willen worden.
Jij had die stok?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ook verwijzijgen naar een dictatoriaal regime ergens in de jaren 40-45.quote:
Taylor was echt in ongelofelijke topvorm. HIj won zelfs dik terecht van Van Gerwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.
Taylor is dan ook gewoon de beste.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Taylor was echt in ongelofelijke topvorm. HIj won zelfs dik terecht van Van Gerwen.
Nee, jij wel?quote:
Tuurlijk niet man. Dat was wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gelezen.quote:
Tussen je bips?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vannacht toch een stok zeg, allemachtig.
Heb toen na die partij maar gelijk de TV uitgedaan. Je weet wat er dan komen gaat. Pedo Klaasen heeft ook een aardig resultaat neergezet. Schijnt ook een nieuwe stijl te hebben, eerstvolgende toernooi is begin juli, EK. En eind Juli world matchplay. Klaasen doet er ook aan mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.
In een voorbips zat hij op een gegeven moment.quote:
Dus jij vindt DonRaja een mongool?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Lange zes maanden geweest.
Ze waren hier echt volledig de weg kwijt geloof ik. Ik zag gisteren ook nog een lijstje van Yvonne met daarin namen die weggestreept moesten worden?
Mijn god, wat kan dat volk zich onsterfelijk belachelijk maken zeg. En dan zijn er nog steeds mongolen die vrijwillig moderator willen worden.
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man. Dat was wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gelezen.
Mooi man, alleen moet ie hopen dat er geen ultra-defensieve hoofdcoach wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
hakkebar naar Go Ahead voor een jaartje, niks mis mee.
Goed bezig man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een voorbips zat hij op een gegeven moment.
Pikkie.quote:
Dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.
Huh wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pikkie.
Nog festivalsletjes bezocht?
Happel had geen ban.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Welke hooligan pakt als eerste weer een ban
• Caland
• Sjaakbauer
• Lange_Lans
• Happel
• Doublepain
• Rensajacied
• Typisch
• Kloon van HMF
• Kloon 2 van HMF
• Kloon 3 van HMF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ikquote:
Hmm.quote:
En toch kom je terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ik
Ik heb wat gemist. Watskebeurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ik
Grappig. De mijne heet Mo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Nooo de taxi chauffeur die we altijd bellen na het stappen is ontslagen.
Kan hij toch voor jullie gaan snorren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Nooo de taxi chauffeur die we altijd bellen na het stappen is ontslagen.
Alle VBLSCers krijgt een ban als niemand de verantwoordelijkheid neemtquote:
Tuurlijk. Er moet toch iemand ageren tegen dergelijk wanbeleid.quote:
Dus jij was het met die stokquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er moet toch iemand ageren tegen dergelijk wanbeleid.
Dat de Morphies van deze wereld het maar klakkeloos overnemen is niet mijn pakkie an.
Ik wist niet dat hij met jou sprak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar kan hij anders met mij over voetbal praten.
Je had hem Rob moeten noemen en hem dan steevast Lob noemen. Ha-ha.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een Chinees maar wij noemen hem Bob. Omdat Bob.
Die was ook precies even die periode ineens enorm actief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de Morphies van deze wereld het maar klakkeloos overnemen is niet mijn pakkie an.
Alsof er met jou over voetbal te praten valt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar kan hij anders met mij over voetbal praten.
Ach ja, het seizoen moet maar weer snel beginnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze was vast leuker in je hoofd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had hem Rob moeten noemen en hem dan steevast Lob noemen. Ha-ha.
Ja. Debieltje is het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die was ook precies even die periode ineens enorm actief.Zelfs 40-45 posts werden genote, ik kan er nog slecht van slapen.
Waarom staat inZanity er niet tussen? Heeft hij alweer een ban?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Welke hooligan pakt als eerste weer een ban
• Caland
• Sjaakbauer
• Lange_Lans
• Happel
• Doublepain
• Rensajacied
• Typisch
• Kloon van HMF
• Kloon 2 van HMF
• Kloon 3 van HMF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, was geband toen ook dus niet echt gevolgdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een indringende vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom staat inZanity er niet tussen? Heeft hij alweer een ban?
Ja ik las het gisteren pas in de spytool.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
ik kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, was geband toen ook dus niet echt gevolgd
Wel biologische broccoli neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet kip rode curry met zilvervliesrijst, doperwten en broccoli.
Dat eet ik ook, iedere dag. Alleen geen doperwten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet kip rode curry met zilvervliesrijst, doperwten en broccoli.
Blijkbaar denkt Caland daar anders over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof er met jou over voetbal te praten valt.
Ligt eraan. Is morph online?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
je hebt de reply: kanjerhippie al klaar staan?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt Caland daar anders over.
Ik was niet eens hooligan genoeg om in dat lijstje te komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren pas in de spytool.
Amateur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
godver, mijn pizza te lang in de oven gelaten
Kut is dat he.Laatst ook gehad. En dan met lange tanden die droge boden opeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
godver, mijn pizza te lang in de oven gelaten
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
Caland is wel een baas. Daar waar de rest heel zielig gaat lopen huilen op een irc-kanaal komt hij gewoon gedurende z'n ban niet op FOK
welke mongool had die namen verzonnen, zelfs ik stond er nog tussenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.
Ja jij weer kenkertjevervelend was uiteraard.
Ik heb gisteren ook mijn gelijk gehaald. Rare jongen die De_Pel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.
Ik heb me een partij ghetto staan koken van de week jongenquote:
Kom op. Je weet dat je trollt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
welke mongool had die namen verzonnen, zelfs ik stond er nog tussen
welk bier had je erbij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb me een partij ghetto staan koken van de week jongen
Dim-sum van de toko gestoomd in een theedoek in een pan, vastgehouden met ducttape
Ja, echt een mongool is dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook mijn gelijk gehaald. Rare jongen die De_Pel.
Nee, ik zeg dingen die mensen niet graag willen horen.quote:
die namen waren een afleiding, juist de echte relnichten stonden niet ertussen, is dus juist een compliment voor jequote:
Je moet wat als je inhoudelijk niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.
Waar jij weer kenkertjevervelend was uiteraard.
Die niet altijd geheel stroken met de waarheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een mongool is dat.
[..]
Nee, ik zeg dingen die mensen niet graag willen horen.
Maar meestal wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die niet altijd geheel stroken met de waarheid.
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per kratquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ah wel jammer, gaat niet zo snel, ik zou toch voor Atlas gaan volgende keer
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was niet eens hooligan genoeg om in dat lijstje te komen
Ja.quote:
Ja, en elke mening van iemand die voor een andere club is doet hij af met "Ga terugnaar je eigen topic, jood".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
hijzelf vindt nog steeds dat hij de meest objectieve user van heel VBL is oid
ik dronk het 'vroeger' wel ja, prima te drinken. Daarna ging lidl over op oettinger en grafenwalder, toch wat minderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per krat
Dat Schutters bier oid van de Plus is ook wel weg te tikken. Ik drink alleen niet zoveel dus dan koop ik liever gewoon premium pilsener als ik toch zuip.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per krat
Ik vind er weinig speciaals aan. Het refrein wordt volgens mij ook door publiek gezongen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je dat ze mooi kunnen zingen?
Koop die wel eens in blik. Goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kratje 'van de vrachtwagen gevallen' bij jou zeker.
Nee, maakt niet uit. Maar dan weet ik vanaf nu dat je er gewoon geen kijk op hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind er weinig speciaals aan. Het refrein wordt volgens mij ook door publiek gezongen?
schuttersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat Schutters bier oid van de Plus is ook wel weg te tikken. Ik drink alleen niet zoveel dus dan koop ik liever gewoon premium pilsener als ik toch zuip.
Ok. Als ik in de toekomst ooit zoetsappige kutmuziek wil horen weet ik waar ik moet zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit. Maar dan weet ik vanaf nu dat je er gewoon geen kijk op hebt.
hap hapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok. Als ik in de toekomst ooit zoetsappige kutmuziek wil horen weet ik waar ik moet zijn.
Ik moet zeggen dat de nieuwe flesjes heineken me ook wel steeds meer bevallen. Elke verandering is kut in het beginquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
hertog jan stijl ja, prima bier voor de prijs
bier is toch gewoon hetzelfde?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de nieuwe flesjes heineken me ook wel steeds meer bevallen. Elke verandering is kut in het begin
Betrapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In kapi z'n gedachten hapt iedereen constant op zijn scherpe pientere opmerkingen.
oh ok, ik dacht dat alleen met veel bombarie een nieuw flesje was gelanceerd.quote:
Ja het drinkt wel nog makkelijker weg maar dat komt volgens mij weer meer door de hals van het flesje.quote:
Saind zal het wel weten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
http://bier.blog.nl/biern(...)ineken-nu-in-t-groen
hier zeggen ze dat het dezelfde smaak is
en is wat lichter, til je het flesje toch net wat makkelijker iets hogerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het drinkt wel nog makkelijker weg maar dat komt volgens mij weer meer door de hals van het flesje.
Toen ze net die switch hadden gemaakt had ik een verjaardag waar ze beide kratjes hadden en daar proefde ik toch wel verschil.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze er ineens ander bier in gaan stoppen.
Ja, of die flesjes zorgen op 1 of andere manier voor een puurdere smaak? Minder bijsmaak van iets anders ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze net die switch hadden gemaakt had ik een verjaardag waar ze beide kratjes hadden en daar proefde ik toch wel verschil.
Kan ook gewoon een simpele mindfuck zijn natuurlijk.
andere kratje kon er misschien al een tijdje staan, of bij hem, of in het magazijn van de winkelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze net die switch hadden gemaakt had ik een verjaardag waar ze beide kratjes hadden en daar proefde ik toch wel verschil.
Kan ook gewoon een simpele mindfuck zijn natuurlijk.
Met dat aanstellerige meisje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Vanwege die foto in dat Feyenoord-topic zit ik nu puberruil te kijken.Het kan raar lopen.
Ja, die ja. Het voetbal is wel een beetje een obsessie daarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dat aanstellerige meisje?
Die pa is trouwens wel oprecht een goede gozer. Echte Feyenoorder.
Ja, raar idd. Volgens mij durfden ze geen echte ajacied te nemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Puberruil sloeg daar trouwens wel compleet de plank mis. Moest zij ruilen met echte joden
Ja die zijn allemaal bloedjefanatiek geloof ik. Opa is niet zo heel lang geleden overleden, kreeg een Feyenoord begravenis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die ja. Het voetbal is wel een beetje een obsessie daar
Zag het ja toen ik op weg was van dat plaatje naar puberruil.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die zijn allemaal bloedjefanatiek geloof ik. Opa is niet zo heel lang geleden overleden, kreeg een Feyenoord begravenis.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Puberruil sloeg daar trouwens wel compleet de plank mis. Moest zij ruilen met echte joden
is gewoon glas, zou geen verschil uit moeten maken en anders zou het nog in het voordeel van de oude flesjes moeten uitpakken. licht is niet echt goed voor de smaak en de bruine flesjes houden beter licht tegen dan die groenequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of die flesjes zorgen op 1 of andere manier voor een puurdere smaak? Minder bijsmaak van iets anders ofzo.
Ja is wel grappig maar aan de ene kant ook wel kwalijk omdat ze daarmee de suggestie wekken dat Feyenoorders echt iets tegen joden hebben.quote:
morgen dus moeite met je jas aantrekkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Tjacka het volgende:
zo ik heb voor het eerst sinds 5 maanden weer de sportschool gezien
Ga je het nu ook over halfnaakte mannen hebben inclusief de bijhorende plaatjes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Tjacka het volgende:
zo ik heb voor het eerst sinds 5 maanden weer de sportschool gezien
het werkt inderdaad wel stigmatiserend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja is wel grappig maar aan de ene kant ook wel kwalijk omdat ze daarmee de suggestie wekken dat Feyenoorders echt iets tegen joden hebben.
terwijl je zo wel 40-45 redenen kan opnoemen waarom dat niet zo is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja is wel grappig maar aan de ene kant ook wel kwalijk omdat ze daarmee de suggestie wekken dat Feyenoorders echt iets tegen joden hebben.
vanavond eet hij een bakje kwarkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je het nu ook over halfnaakte mannen hebben inclusief de bijhorende plaatjes?
veel te warm voor een jas tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
morgen dus moeite met je jas aantrekken
Het begint allemaal met de goeie shakes drinken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je het nu ook over halfnaakte mannen hebben inclusief de bijhorende plaatjes?
ik ga mij proberen in te houden. ik verwacht niet dat ze dat zoeken hier in een mod.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |