Dat heeft iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kom je er nu achter hoe oninteressant je leven is.
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't luisteren op je telefoon. Je vindt sneller muziek. Je kunt de lijsten van vrienden zien, mensen volgen etc.
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?
Ik ben benieuwd naar je "etc".
Wat een gay telefoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.
en dat kan met spotify wel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iphone?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij moet overstappen. Ik geef mijn redenen voor spotify.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?
Ok, ik heb ook een gay telefoon. Maar goed, ik luister dan ook nooit muziek via mijn tel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Probeer het eens met de jouwe zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |