Dat heeft iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kom je er nu achter hoe oninteressant je leven is.
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't luisteren op je telefoon. Je vindt sneller muziek. Je kunt de lijsten van vrienden zien, mensen volgen etc.
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Youtube kan ook op den telefoon. Dat je sneller muziek vindt, waag ik te betwijfelen. Waarom zou ik lijsten van vrienden willen zien? (Like i have any :S ) Waarom zou je mensen willen volgen?
Ik ben benieuwd naar je "etc".
Wat een gay telefoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kan ik het scherm niet uitzetten zonder dat youtube stopt.
en dat kan met spotify wel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iphone?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij moet overstappen. Ik geef mijn redenen voor spotify.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus onlogisch moet overstappen naar Spotify omdat jouw telefoon kut is?
Ok, ik heb ook een gay telefoon. Maar goed, ik luister dan ook nooit muziek via mijn tel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Probeer het eens met de jouwe zou ik zeggen.
Steve the 2nd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cor Pot doet weer eens gewaagde uitspraken: ‘Als je wint van Jong Italië is het hosanna, bij verlies ben je de pineut’.
quote:'Volgend jaar geen mobiele roamingkosten meer'
Voor juli 2014 moet er een einde komen aan mobiele roamingkosten in het buitenland, zo vindt de Europese Commissie.
Foto: Thinkstock Volgens een anonieme bron van de Britse krant The Telegraph heeft de groep van 27 Eurocommissarissen dinsdag besloten om roamingtarieven versneld af te schaffen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn al tijden op dat gebied erg goed bezig. Er worden zoveel goede beslissingen gemaakt, maar dat is niet populair om te brengen, omdat daar niet lekker op gezeken kan worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gooi je die sok wel meteen in de was?
jij welquote:
HAHAHAHA goeiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gooi je die sok wel meteen in de was?
Staat ook veel zooi tegenover. Die regeltjes dat je binnenkort niet meer je eigen tomaten mag kweken tenzij zaad gekocht van een bepaalde dealer is echt een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn al tijden op dat gebied erg goed bezig. Er worden zoveel goede beslissingen gemaakt, maar dat is niet populair om te brengen, omdat daar niet lekker op gezeken kan worden.
Dat is niet de schuld van de EU, maar van dat kanjerbedrijf van een Monsanto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat ook veel zooi tegenover. Die regeltjes dat je binnenkort niet meer je eigen tomaten mag kweken tenzij zaad gekocht van een bepaalde dealer is echt een nieuw dieptepunt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]Telefoon uit China.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
10 dagen om vanuit HK naar Amsterdam te komen, iets zegt me dat dat sneller kan...quote:
Doodverwensing hè. Kan je zomaar een ban opleveren. Just saying.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik hier ook een nekschot aanvragen? Voor dat mens van het ik kus je ik streel je ik bla bla bla bla nummer. Danku.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doodverwensing hè. Kan je zomaar een ban opleveren. Just saying.
Je bent terug! Nu kan Knut weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doodverwensing hè. Kan je zomaar een ban opleveren. Just saying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |