Fijn, ik bestel weer eens wat online. Uiteraard raad je het al bijna met een TopicTitel als deze... Ze zijn mn pakje kwijtgeraakt in het sorteercentrum

Hoe fucking moeilijk is het, er is godverdomme een reden dat mensen met een opleiding hoger of gelijk aan VMBO-T dit soort baantjes nog zouden weigeren. Je kijk op een machine waar welk pakje heen gaat en je checkt of het label (de foto ervan zelfs) nog klopt.
Maar nee, blijkbaar is dat nog te moeilijk, en mag ik nog een paar dagen extra wachten op de door de webshop beloofde 24uurs levering (en ik sluit hun hier totaal buiten, hun hebben het pakje goed op de post gedaan)
Klacht:
Ik wil niet wachten op spullen die door een zwakzinnige achter een computer kwijt geraakt zijn

extra klacht: Als je ze belt (a 0.45 cent per minuut met een max van 22eur

WTF!?) krijg je een luie negerin aan de telefoon die niks kan en niks wil doen voor je

behalve zeggen ' nee meneer, dat kan niet'
Extra-extra klacht;
als ik het gister thuis had laten bezorgen voor 15eur dan was het er gister al geweest.
Nu moet ik een paar dagen later speciaal langs de zaak rijden om het pakje op te halen

Kost me meer aan benzine dan die zelfde-dag service
[ Bericht 11% gewijzigd door Jimbo op 14-06-2013 16:01:22 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*