Ja. Debieltje is het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die was ook precies even die periode ineens enorm actief.Zelfs 40-45 posts werden genote, ik kan er nog slecht van slapen.
Waarom staat inZanity er niet tussen? Heeft hij alweer een ban?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Welke hooligan pakt als eerste weer een ban
• Caland
• Sjaakbauer
• Lange_Lans
• Happel
• Doublepain
• Rensajacied
• Typisch
• Kloon van HMF
• Kloon 2 van HMF
• Kloon 3 van HMF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, was geband toen ook dus niet echt gevolgdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ik
Wat een indringende vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom staat inZanity er niet tussen? Heeft hij alweer een ban?
Ja ik las het gisteren pas in de spytool.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
ik kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, was geband toen ook dus niet echt gevolgd
Wel biologische broccoli neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet kip rode curry met zilvervliesrijst, doperwten en broccoli.
Dat eet ik ook, iedere dag. Alleen geen doperwten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet kip rode curry met zilvervliesrijst, doperwten en broccoli.
Blijkbaar denkt Caland daar anders over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof er met jou over voetbal te praten valt.
Ligt eraan. Is morph online?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
je hebt de reply: kanjerhippie al klaar staan?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt Caland daar anders over.
Ik was niet eens hooligan genoeg om in dat lijstje te komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren pas in de spytool.
Amateur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
godver, mijn pizza te lang in de oven gelaten
Kut is dat he.Laatst ook gehad. En dan met lange tanden die droge boden opeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
godver, mijn pizza te lang in de oven gelaten
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
Caland is wel een baas. Daar waar de rest heel zielig gaat lopen huilen op een irc-kanaal komt hij gewoon gedurende z'n ban niet op FOK
welke mongool had die namen verzonnen, zelfs ik stond er nog tussenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.
Ja jij weer kenkertjevervelend was uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |