Heb je er een kusje op gekregen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, laatst heb ik me er nog aan gesneden
Kipsalade.quote:
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, heb je zondag nog het dartsen gezien. Kwartfinale, Halve Finale, Finale. Demonstratie, allemaal boven de 105 gemiddeld. Phil Taylor.
Waarom had jij trouwens een ban?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Lange zes maanden geweest.
Ze waren hier echt volledig de weg kwijt geloof ik. Ik zag gisteren ook nog een lijstje van Yvonne met daarin namen die weggestreept moesten worden?
Mijn god, wat kan dat volk zich onsterfelijk belachelijk maken zeg. En dan zijn er nog steeds mongolen die vrijwillig moderator willen worden.
Jij had die stok?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.
Ja. Ook verwijzijgen naar een dictatoriaal regime ergens in de jaren 40-45.quote:
Taylor was echt in ongelofelijke topvorm. HIj won zelfs dik terecht van Van Gerwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.
Taylor is dan ook gewoon de beste.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Taylor was echt in ongelofelijke topvorm. HIj won zelfs dik terecht van Van Gerwen.
Nee, jij wel?quote:
Tuurlijk niet man. Dat was wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gelezen.quote:
Tussen je bips?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vannacht toch een stok zeg, allemachtig.
Heb toen na die partij maar gelijk de TV uitgedaan. Je weet wat er dan komen gaat. Pedo Klaasen heeft ook een aardig resultaat neergezet. Schijnt ook een nieuwe stijl te hebben, eerstvolgende toernooi is begin juli, EK. En eind Juli world matchplay. Klaasen doet er ook aan mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen Barney - Hamilton gezien. Wat een bizarre partij, niet normaal.
In een voorbips zat hij op een gegeven moment.quote:
Dus jij vindt DonRaja een mongool?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Lange zes maanden geweest.
Ze waren hier echt volledig de weg kwijt geloof ik. Ik zag gisteren ook nog een lijstje van Yvonne met daarin namen die weggestreept moesten worden?
Mijn god, wat kan dat volk zich onsterfelijk belachelijk maken zeg. En dan zijn er nog steeds mongolen die vrijwillig moderator willen worden.
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man. Dat was wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gelezen.
Mooi man, alleen moet ie hopen dat er geen ultra-defensieve hoofdcoach wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
hakkebar naar Go Ahead voor een jaartje, niks mis mee.
Goed bezig man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een voorbips zat hij op een gegeven moment.
Pikkie.quote:
Dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, alleen jammer van al die namen onder het bericht.
Huh wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pikkie.
Nog festivalsletjes bezocht?
Happel had geen ban.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Welke hooligan pakt als eerste weer een ban
• Caland
• Sjaakbauer
• Lange_Lans
• Happel
• Doublepain
• Rensajacied
• Typisch
• Kloon van HMF
• Kloon 2 van HMF
• Kloon 3 van HMF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ikquote:
Hmm.quote:
En toch kom je terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ik
Ik heb wat gemist. Watskebeurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post van Yvonne is werkelijk nog triester dan waar die grote rel toen om ging. Hoe kan je ooit achter zulk soort beleid staan? Ik zou er direct mee kappen denk ik
Grappig. De mijne heet Mo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Nooo de taxi chauffeur die we altijd bellen na het stappen is ontslagen.
Kan hij toch voor jullie gaan snorren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Nooo de taxi chauffeur die we altijd bellen na het stappen is ontslagen.
Alle VBLSCers krijgt een ban als niemand de verantwoordelijkheid neemtquote:
Tuurlijk. Er moet toch iemand ageren tegen dergelijk wanbeleid.quote:
Dus jij was het met die stokquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er moet toch iemand ageren tegen dergelijk wanbeleid.
Dat de Morphies van deze wereld het maar klakkeloos overnemen is niet mijn pakkie an.
Ik wist niet dat hij met jou sprak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar kan hij anders met mij over voetbal praten.
Je had hem Rob moeten noemen en hem dan steevast Lob noemen. Ha-ha.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een Chinees maar wij noemen hem Bob. Omdat Bob.
Die was ook precies even die periode ineens enorm actief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de Morphies van deze wereld het maar klakkeloos overnemen is niet mijn pakkie an.
Alsof er met jou over voetbal te praten valt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar kan hij anders met mij over voetbal praten.
Ach ja, het seizoen moet maar weer snel beginnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze was vast leuker in je hoofd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had hem Rob moeten noemen en hem dan steevast Lob noemen. Ha-ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |