Weert toch he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij Limburgers mogen daar eigenlijk helemaal niets van zeggen. Dat klinkt helemaal nergens naar.
Ik had dat met een LLM game waar ik eindelijk met FC United of Manchester in de championship was. Ik heb toen kanjer geroepen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit voor een kanjer ongein
2 uur bezig met eerste save van fm2013
gelijk corrupt wtf matties
Zit geen factuur bij, is gewoon mijn Chinese familie die een cadeautje hebben opgestuurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:19 schreef Jimbo het volgende:
hoop voor je dat ie niet bij de douane gecheckt word don, kan je zomaar een flinke rekening opleveren
zie het als een signaal van godquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit voor een kanjer ongein
2 uur bezig met eerste save van fm2013
gelijk corrupt wtf matties
Yep, vakantie van deze en gene.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft het wel voor me opgenomen. Dat is wel wat waard toch. Dat ik niet eerder ben vrijgekomen heeft, naar ik heb begrepen, een andere oorzaak.
Reckful op twitch volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef Typisch het volgende:
En hebben jullie nog plannen dit weekend?
klopt maar ook die kunnen ze pakken en moet je een bon opsturen, helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit geen factuur bij, is gewoon mijn Chinese familie die een cadeautje hebben opgestuurd.
Hij heeft zijn toestel netjes ontvangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welke manier is dat een garantie?
Oei, maar even afwachten dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt maar ook die kunnen ze pakken en moet je een bon opsturen, helaas
Heb ik daar ooit aan meegedaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je geen mod was, prefereerde jij dit soort uitstapjes.
had t een keer met kleding, eerste keer dat ik bestelde, gelijk 30eur duurder uitquote:
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had t een keer met kleding, eerste keer dat ik bestelde, gelijk 30eur duurder uit
http://www.invoercalculator.nl/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op 160 euro zal ik dan ook nog eens 35 euro extra moeten betalen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat het bij jou niet via België?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]Nee, in België zijn ze zo mogelijk nog strenger. Komt binnen bij mijn ouders in Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat het bij jou niet via België?BFF met GGMM
wtf waarom luister je niet via spotify :Squote:
Dan kan hij het niet delen met niet-spotify gebruikers he, is logisch onlogisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf waarom luister je niet via spotify :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |