Ik vind er weinig speciaals aan. Het refrein wordt volgens mij ook door publiek gezongen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je dat ze mooi kunnen zingen?
Koop die wel eens in blik. Goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kratje 'van de vrachtwagen gevallen' bij jou zeker.
Nee, maakt niet uit. Maar dan weet ik vanaf nu dat je er gewoon geen kijk op hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind er weinig speciaals aan. Het refrein wordt volgens mij ook door publiek gezongen?
schuttersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat Schutters bier oid van de Plus is ook wel weg te tikken. Ik drink alleen niet zoveel dus dan koop ik liever gewoon premium pilsener als ik toch zuip.
Ok. Als ik in de toekomst ooit zoetsappige kutmuziek wil horen weet ik waar ik moet zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit. Maar dan weet ik vanaf nu dat je er gewoon geen kijk op hebt.
hap hapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok. Als ik in de toekomst ooit zoetsappige kutmuziek wil horen weet ik waar ik moet zijn.
Ik moet zeggen dat de nieuwe flesjes heineken me ook wel steeds meer bevallen. Elke verandering is kut in het beginquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
hertog jan stijl ja, prima bier voor de prijs
bier is toch gewoon hetzelfde?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de nieuwe flesjes heineken me ook wel steeds meer bevallen. Elke verandering is kut in het begin
Betrapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
In kapi z'n gedachten hapt iedereen constant op zijn scherpe pientere opmerkingen.
oh ok, ik dacht dat alleen met veel bombarie een nieuw flesje was gelanceerd.quote:
Ja het drinkt wel nog makkelijker weg maar dat komt volgens mij weer meer door de hals van het flesje.quote:
Saind zal het wel weten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
http://bier.blog.nl/biern(...)ineken-nu-in-t-groen
hier zeggen ze dat het dezelfde smaak is
en is wat lichter, til je het flesje toch net wat makkelijker iets hogerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het drinkt wel nog makkelijker weg maar dat komt volgens mij weer meer door de hals van het flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |