Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.quote:
MatsoeMatsoe in de WA. Wacht maar totdat ik dat aan mijn vriendjes kan vertellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.
Lopen die dan ook met een erectie rond?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MatsoeMatsoe in de WA. Wacht maar totdat ik dat aan mijn vriendjes kan vertellen
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lopen die dan ook met een erectie rond?
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer kom je in de whatsapp groep? Als jij erbij komt loopt hmf 5 dagen met een erectie rond.
Met die erectie van zequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzo
Met hun erectie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Tevens ben ik de man in de buurt, en wil iedereen mij aanraken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoarma.quote:
Broodje(s) hamburger, zelf gemaakt uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shoarma.
Nasi.
Grieks
Hollandse stamppot
Een uitsmijter
Zelf gemaakte hamburgers
Maak een keuze zou ik zeggen. Of doe gek en eet alles
Jij klinkt zo: Ja maar ik slik niet, dus ik ben geen homo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met hun erectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Die heb ik eergister ook opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broodje(s) hamburger, zelf gemaakt uiteraard.
Net als ik.
[..]![]()
![]()
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.quote:
Wij voelen er weinig voor om jou er niet bij te krijgen. Zonder jou is het als een taart zonder de kers op de slagroom zeg maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel er bijzonder weinig voor om met onbekenden te gaan whatsappen. Fok is al treurig genoeg wat dat aangaat.
zwaar terecht natuurlijk, hoe durf jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.
De meest scherpe user.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij voelen er weinig voor om jou er niet bij te krijgen. Zonder jou is het als een taart zonder de kers op de slagroom zeg maar
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We voelen elkaar aan, niet met een erectie uiteraard.
Ah. Lange zes maanden geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg zes maanden omdat ik hier een verwijzinkje naar een dictatoriaal regime had geplaatst op een avond waarbij een of andere kutstok was gejat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |