Wie ben jij en waarom maak je niet je eigen topicsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja dit dus. Ik kan hier echt helemaal niks mee. Helemaal in de war nu en dat aan het begin van mijn weekend
Daar heb ik personeel voor. Ben geen telegraaflezer hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom maak je niet je eigen topics
Je moederquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
houd deze troep voortaan gaarne in die zaadslowchat
Dan moet ik extra naar de papierbak lopen. Ze komen dat ding maar weer ophalenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef moneyball het volgende:
Dan flikker je hem toch weg? Of als de haat zo groot is verbrand je hem ritueel.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
hij is dood hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij een brievenbus?
Heuj, hebben we Rectum weer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
Dan is hij nu 124, knap wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
Aah, we hebben een Telegraaflezer te pakkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
Bedankt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is hij nu 124, knap wel.
[..]![]()
Welkom op FOK!.
Kan je even je adresgegevens dm-en zodat ik een factuurtje kan sturen voor het gebruik van mijn afbeelding?quote:
kijk maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is hij nu 124, knap wel.
[..]![]()
Welkom op FOK!.
Haten op kwaliteit en kwantiteit. Ik bespeur een zure volkskrantlucht in dit topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, we hebben een Telegraaflezer te pakken
Denken dat ik kan lezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haten op kwaliteit en kwantiteit. Ik bespeur een zure volkskrantlucht in dit topic.
Ik heb het niet zo op de Telegraaf, ze slaan veel onzin uit. Alleen berichten ze wel goed over Ajax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haten op kwaliteit en kwantiteit. Ik bespeur een zure volkskrantlucht in dit topic.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je even je adresgegevens dm-en zodat ik een factuurtje kan sturen voor het gebruik van mijn afbeelding?
Ik lees uitsluitend het Parool.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |