Ik heb gisteren ook mijn gelijk gehaald. Rare jongen die De_Pel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.
Ik heb me een partij ghetto staan koken van de week jongenquote:
Kom op. Je weet dat je trollt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk man. Mensen moeten niet zo zeuren.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
welke mongool had die namen verzonnen, zelfs ik stond er nog tussen
welk bier had je erbij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb me een partij ghetto staan koken van de week jongen
Dim-sum van de toko gestoomd in een theedoek in een pan, vastgehouden met ducttape
Ja, echt een mongool is dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook mijn gelijk gehaald. Rare jongen die De_Pel.
Nee, ik zeg dingen die mensen niet graag willen horen.quote:
die namen waren een afleiding, juist de echte relnichten stonden niet ertussen, is dus juist een compliment voor jequote:
Je moet wat als je inhoudelijk niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lurk wel het Feijenoordtopic zo nu en dan.
Waar jij weer kenkertjevervelend was uiteraard.
Die niet altijd geheel stroken met de waarheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een mongool is dat.
[..]
Nee, ik zeg dingen die mensen niet graag willen horen.
Maar meestal wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die niet altijd geheel stroken met de waarheid.
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per kratquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ah wel jammer, gaat niet zo snel, ik zou toch voor Atlas gaan volgende keer
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was niet eens hooligan genoeg om in dat lijstje te komen
Ja.quote:
Ja, en elke mening van iemand die voor een andere club is doet hij af met "Ga terugnaar je eigen topic, jood".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
hijzelf vindt nog steeds dat hij de meest objectieve user van heel VBL is oid
ik dronk het 'vroeger' wel ja, prima te drinken. Daarna ging lidl over op oettinger en grafenwalder, toch wat minderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per krat
Dat Schutters bier oid van de Plus is ook wel weg te tikken. Ik drink alleen niet zoveel dus dan koop ik liever gewoon premium pilsener als ik toch zuip.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is trouwens serieus best lekker, beter dan bav en 6 euro per krat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |