11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een grootheid is het ook.Hoeveel GS heeft Nadal al? 11 dacht ik? Of was het 12?
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, het een ongelofelijke statistiek.
Dat klopt, maar het blijft een ongelofelijke statistiek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdreven
Feit is dat de enige die hem constant heeft kunnen verslaan Djoko is, en de rest dat bijna never nooit doet.
Overdreven is hij niet. Het is een feit. Hoeveel waarde je eraan hecht, hangt af van de vraag hoe zwaar je de ondergronden meetelt maar dat kan er inderdaad wel aan afdoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdreven[...]
Thanks. Ongelofelijk hoeveel deze grootheden winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).
You're welcome.quote:
Ja, als Nadal zondag wint, heeft hij op zijn 27e net zoveel GS'en gewonnen als Edberg en Becker bij elkaar in hun hele carrière.quote:Ongelofelijk hoeveel deze grootheden winnen.
Het zal allemaal van zijn knie afhangen, maar als die het houdt dan kan hij zeker nog minimaal 2 RG winnen, na zondag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
You're welcome.
[..]
Ja, als Nadal zondag wint, heeft hij op zijn 27e net zoveel GS'en gewonnen als Edberg en Becker bij elkaar in hun hele carrière.
Ja, misschien nog wel meer. Afgezien van Djokovic zie ik nog steeds niemand die hem daar kan verslaan. En alle talenten die er nu aankomen moet het ook allemaal nog waarmaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het zal allemaal van zijn knie afhangen, maar als die het houdt dan kan hij zeker nog minimaal 2 RG winnen, na zondag.
Dat klopt. We zullen zien, maar het is wel een feit dat Nadal veel vraagt van zijn lichaam, dus het is allemaal afwachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien nog wel meer. Afgezien van Djokovic zie ik nog steeds niemand die hem daar kan verslaan. En alle talenten die er nu aankomen moet het ook allemaal nog waarmaken.
Dat klopt, maar dat zeggen we al acht jaar. Net als dat we over Federer steeds zeggen dat hij op zn retour is. En in beide gevallen blijkt keer op keer dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat klopt. We zullen zien, maar het is wel een feit dat Nadal veel vraagt van zijn lichaam, dus het is allemaal afwachten.
Dat is waar. De tijd zal het ons leren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zeggen we al acht jaar. Net als dat we over Federer steeds zeggen dat hij op zn retour is. En in beide gevallen blijkt keer op keer dat het niet zo is.
Ja, vraag me serieus af wat Ferrer er nou van vindt als hij in de finale komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ach dit is net zon pot als Vika tegen Maria, vechten om wie er straks geveegd mag worden.
Zondag 12, volgende maand al 13.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).
Ach misschien speelt Rafa weer zo waardeloos als in Rome en Madrid en mag Ferrer eerst nog ff choken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vraag me serieus af wat Ferrer er nou van vindt als hij in de finale komt.
Rosol wint Wimbledon hoor!quote:
Dat zou wel tof zijn, al hoop ik dat Nadal RG wint en Federer Wimbledon.quote:
Ik ken geen Rosol, sowieso maar 2 titelkandidaten met Djokovic en Nadal hoewel Murray waarschijnlijk ook erbij is.quote:
Nadal verloor vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Rosol.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken geen Rosol, sowieso maar 2 titelkandidaten met Djokovic en Nadal hoewel Murray waarschijnlijk ook erbij is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal won vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Nadal.
Flauw dat ie tegen zichzelf mocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal won vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Nadal.
Ja fantastischquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Djokovic is trouwens wel een hele gelijkwaardige rivaliteit aan het worden. De meeste zijn toch schever wat betreft de H2H.
Hij kan alleen van zichzelf verliezenquote:
quote:
Ook voor mij is het een lange dag jongens.quote:
We vergeven het je. Je bent nu eenmaal niet een van de slimsten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ook voor mij is het een lange dag jongens.
Volgens mij zei hij eerder dat die bal een meter uit was en dat het onzin wss dat de umpire kwam kijkenquote:
Wat een filosoofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal van tevoren op de vraag wie de favoriet is voor zijn halve finale met Djokovic:
“I don’t give a damn about it,” [...] “I try and play my best tennis, and the least of my concerns is to know if I’m favored or not. "These are words that will be carried away by the wind. What will stay is my tennis, my match, and who is going to win the match. That’s reality. But the rest is speculation beforehand.”
Bron.
Vier of vijf.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Roland Garros 2013, het was een aardig toernooi.![]()
Gefeliciteerd aan Rafa(-fans).
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Lijkt wel of tsonga last van zijn ogen heeft, zit de heletijd te wrijven en deed er net water op
Of te weinig slaap gehad door de zenuwen
ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant is
Als tsonga dat setpoint had gemaakt was het misschien nog leuk gewordenquote:
Dat is ook zonder lenzen irritant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant is
Ja, inderdaad. Het is zo vlak allemaal. Valt natuurlijk al snel tegen na Djokovic-Nadal net. Maar ik kan me weinig spectaculaire punten herinneren uit deze partij. Ik vind het een beetje veredeld overslaan, in de zin dat er weinig variatie is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als tsonga dat setpoint had gemaakt was het misschien nog leuk geworden
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.quote:
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Geen dank daarvoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.
quote:
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
Nja, was maar 15-30.quote:
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.
Misschien, misschien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaar
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
O, sorry.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef Reya het volgende:
Ferrer heeft dezelfde tekstschrijver als Nadal.
Hoeveel games denk jij dat Ferrer zondag wint?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat er zondag ook gebeurt, hij verliest minder sets dan Nadal.
Ik weet al wie favoriet is voor de finale.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
Godverdegodver wat een deceptie van Tsonga. Niet eens een set![]()
Ferrer, of all people, zonder setverlies naar de finale waar hij max 3 games gaat halen! Knap hoor
Hoe dan ook, het gaat vermoedelijk een bijzonder slaapverwekkende finale worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Norrage het volgende:
Hopelijk kwam Ferrer het spannend maken. Hij heeft dat toch wel vaak gepresteerd tegen Rafa, ondanks dat hij het altijd verliest uiteindelijk...
Dan vind ik al optimistisch vanuit Ferrers perspectief, omdat ik denk dat Nadal er gewoon overheen walst.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik hoop het voor Ferrer, echt waar hoor, maar ik zie het niet gebeuren. Ik gok op een scoreverloop zoals vandaag bij Ferrer - Tsonga, maar dan in het voordeel van Nadal zondag ...
Die wedstrijd in Rome was de eerste 2 sets echt heerlijk tennis. Ik geef Ferrer sowieso in de eerste 2 sets veel kans om goed mee te komen, misschien wel op voorsprong te komen tegen Nadal. Ferrer maakt ontzettend weinig fouten en haalt zoveel ballen terug.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het gaat vermoedelijk een bijzonder slaapverwekkende finale worden.
Alleen die 2e set was wel aardig. Die eerste was de slechtste set graveltennis die ik Rafa ooit heb zien spelen. En die eerste set in Madrid was ook verschrikkelijk. Daarna werden het op zich tamelijk vermakelijke wedstrijden. VOrig jaar Barcelona die eerste set was ook fenomenaal. Maar Ferrer choket toch wel. Het is net als potten tegen Federer. Het zijn voor een neutrale toeschouwer best leuke potten, maar je weet gewoon bij de eerste bal van de wedstrijd hoe het gaat aflopen...hoe ver Fed/Ferrer ook voor zal komen te staan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:08 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Rome was de eerste 2 sets echt heerlijk tennis. Ik geef Ferrer sowieso in de eerste 2 sets veel kans om goed mee te komen, misschien wel op voorsprong te komen tegen Nadal. Ferrer maakt ontzettend weinig fouten en haalt zoveel ballen terug.
Die reactie van Marcella en Jan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De beslissing van Roland Garros;
http://nos.nl/video/515493-djokovic-verliest-punt-na-netfout.html
Ja klopt, erg Bartoliachtig. Alsof het niet duidelijk genoeg was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
Dat vingertje van Nadal, is ook echt te fucking triest....ongelooflijk. Die blik ook
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar je weet gewoon bij de eerste bal van de wedstrijd hoe het gaat aflopen...hoe ver Fed/Ferrer ook voor zal komen te staan.
Maar in alle eerlijkheid, als Nole die finale had gehaald dan was ie ook zwaaaaar favoriet. Hoe goed Ferrer z'n best ook doet, hij komt niet in de buurt van de kwaliteiten van Djokovic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen die 2e set was wel aardig. Die eerste was de slechtste set graveltennis die ik Rafa ooit heb zien spelen. En die eerste set in Madrid was ook verschrikkelijk. Daarna werden het op zich tamelijk vermakelijke wedstrijden. VOrig jaar Barcelona die eerste set was ook fenomenaal. Maar Ferrer choket toch wel. Het is net als potten tegen Federer. Het zijn voor een neutrale toeschouwer best leuke potten, maar je weet gewoon bij de eerste bal van de wedstrijd hoe het gaat aflopen...hoe ver Fed/Ferrer ook voor zal komen te staan.
Ja. Was sowieso in beide gevallen kansloos geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Maar in alle eerlijkheid, als Nole die finale had gehaald dan was ie ook zwaaaaar favoriet. Hoe goed Ferrer z'n best ook doet, hij komt niet in de buurt van de kwaliteiten van Djokovic.
Dat zal niet gebeuren. Nadal wint er geen punten bij en Murray verliest er geen tot aan Wimby. Maar daar zijn Djoko en Nadal niet meer de uitgesproken favorieten en zullen ook Murray en Fed echt meedoen om de prijzen. En een ultra-gemotiveerde Tsonga (op gras!) en uiteraard Ferrer (deed het vorig jaar ook behoorlijk op gras, en ik zie hem met zijn vlakke slagen meer kans maken tegen Rafa op gras dan op gravel).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef BenGepeept het volgende:
Tis maar te hopen dat op Wimbledon Djoko en Nadal gewoon 1`en 2 geplaatst zijn, anders krijg je weer zo'n finale die niet meer gespeeld hoeft te worden.
Gewoon elke keer reclameren als Nadal meer dan 20 seconden neemt tussen de puntenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
Dat vingertje van Nadal, is ook echt te fucking triest....ongelooflijk. Die blik ook
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef Norrage het volgende:
Dat zal niet gebeuren. Nadal wint er geen punten bij en Murray verliest er geen tot aan Wimby. Maar daar zijn Djoko en Nadal niet meer de uitgesproken favorieten en zullen ook Murray en Fed echt meedoen om de prijzen. En een ultra-gemotiveerde Tsonga (op gras!) en uiteraard Ferrer (deed het vorig jaar ook behoorlijk op gras, en ik zie hem met zijn vlakke slagen meer kans maken tegen Rafa op gras dan op gravel).
Murray en Fedje zijn nog wel in staat om titels te pakken, maar ik ben het er wel helemaal mee eens dat komende jaren Nadal (mits fit) en Nole de prijzen gaan verdelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.
Federer gaat zn GS record kwijtraken aan Nadal en misschien zelfs aan Djoko. Enkel en alleen bij gebrek aan concurentie, maarja zo heeft Fed ook de titels gepakt. Die kreeg helemaal geen tegenstand......tot Nadal kwam.
Het is armoedig jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.
Federer gaat zn GS record kwijtraken aan Nadal en misschien zelfs aan Djoko. Enkel en alleen bij gebrek aan concurentie, maarja zo heeft Fed ook de titels gepakt. Die kreeg helemaal geen tegenstand......tot Nadal kwam.
Je bedoelt denk ik mistfit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Murray en Fedje zijn nog wel in staat om titels te pakken, maar ik ben het er wel helemaal mee eens dat komende jaren Nadal (mits fit) en Nole de prijzen gaan verdelen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Dankzij de winst van Ferrer zakt Rafa een plaatsje op de wereldranglijst![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Dankzij de winst van Ferrer zakt Rafa een plaatsje op de wereldranglijst![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
quote:
quote:
hmm ik dacht altijd dat de nr 1 tegen de nr 5 speeldequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef SportIiefhebbert het volgende:
Normaal speelt nr 2 tegen nr 5 op Wimbledon.
Met Wimbledon seedings special kan dat zomaar een QF Nole - Rafa opleveren.
Of misschien dat Ferrer wel leuk 4e staat op de wereldranglijst, maar gezien Rafa's resultaten op Gras dat Ferrer op Wimbledon gewoon seed 5 is en er in de QF's vanaf wordt geblazen door Nole of Murray.
Vorig jaar was Ferrer 6e op de wereldranglijst maar werd Tsonga (toen 7e) als 6e geseed, voor Ferrer.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hmm ik dacht altijd dat de nr 1 tegen de nr 5 speelde
Yep, be my guest. Mijn kandidaten: Nadal en Murray.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef BenGepeept het volgende:
Iemand zin in een Wimbledon weddenschap?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ook voor mij is het een lange dag jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wat voor weddenschap wil je dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, be my guest. Mijn kandidaten: Nadal en Murray.
Federer gaat het niet meer lukken (veel te inconsistent), was al behoorlijk verbaasd dat het hem vorig jaar nog wèl lukte. En Djoko is volgens mij nog wel eventjes bezig z'n wonden te likken na zijn RG verlies, en ik geef hem meer kans bij de USO.
Zoals ik al eerder heb gepost: het zou verdomd goed zijn voor het mannentennis als er zich nou eindelijk eens een outsider aandient die de hegemonie van de usual suspects weet te doorbreken.
Maar zoals vandaag weer duidelijk is geworden, men hoeft niet te rekenen op gastjes zoals Clownga en Berdshit en aanverwanten...
Nou, geen, maar als ik gedwongen zou worden om mijn centen op wie dan ook te zetten, dan komen Nadal en Murray als eerste kandidaten naar voren. Denk ik.quote:
Hoe vroeger Rafa de goede toppers tegenkomt, hoe harder hij eraf gaat. 1e week Wimby verliest ie zelfs van Berdych waarschijnlijk, als hij de finale haalt tegen iemand anders dan Djoko is hij bij voorbaat kampioen. Dan is die finale gewoon een gravel-pot, in een zandbak.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef SportIiefhebbert het volgende:
Normaal speelt nr 2 tegen nr 5 op Wimbledon.
Met Wimbledon seedings special kan dat zomaar een QF Nole - Rafa opleveren.
Of misschien dat Ferrer wel leuk 4e staat op de wereldranglijst, maar gezien Rafa's resultaten op Gras dat Ferrer op Wimbledon gewoon seed 5 is en er in de QF's vanaf wordt geblazen door Nole of Murray.
Vorig jaar was Ferrer 6e op de wereldranglijst maar werd Tsonga (toen 7e) als 6e geseed, voor Ferrer.
Reageer dan niet met, yep be my guest, frkng lesbo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, geen, maar als ik gedwongen zou worden om mijn centen op wie dan ook te zetten, dan komen Nadal en Murray als eerste kandidaten naar voren. Denk ik.
Maar ik gok sowieso niet op sportwedstrijden.
Ga fietsen, gek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Reageer dan niet met, yep be my guest, frkng lesbo.
Niet zo snel boos worden wijfie. Woordje van 5 letters en jij springt uit je vel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ga fietsen, gek.
Lesbo? Al 20 jaar gelukkig met mijn vriend.![]()
TROLL ALERT!
Je zei meer dan alleen dat, lieverd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Niet zo snel boos worden wijfie. Woordje van 5 letters en jij springt uit je vel.
Freaking......is dat zo ergquote:
Ja hequote:
quote:
quote:
Nou, Berdych zie ik het nog wel wegchoken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe vroeger Rafa de goede toppers tegenkomt, hoe harder hij eraf gaat. 1e week Wimby verliest ie zelfs van Berdych waarschijnlijk,
En denk je dat hij tegen Djokovic favoriet is in de finale?quote:als hij de finale haalt tegen iemand anders dan Djoko is hij bij voorbaat kampioen. Dan is die finale gewoon een gravel-pot, in een zandbak.
quote:
Je kan natuurlijk de gras-vorm van Rafa nog niet echt inschatten nu...Maar ik denk dat Djoko dan de favoriet is ja. Op elke ondergrond behalve gravel zal Djoko altijd de favoriet zijn tegen Rafa.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Berdych zie ik het nog wel wegchoken.
[..]
En denk je dat hij tegen Djokovic favoriet is in de finale?
En zo begin ik dan mijn weekend. Waarom stel ik zulke vragen ook...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk de gras-vorm van Rafa nog niet echt inschatten nu...Maar ik denk dat Djoko dan de favoriet is ja. Op elke ondergrond behalve gravel zal Djoko altijd de favoriet zijn tegen Rafa.
Kennelijk heb je ook last van Amnesia, want ik heb je toch al meerdere keren verteld dat je niet de slimste bent. Trek het je niet aan, je kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En zo begin ik dan mijn weekend. Waarom stel ik zulke vragen ook...
Als je even de laatste 21 topics doorleest, staat er op elke pagina wel tenminste 1 voorbeeld.quote:
Wil je mij geen samenvatting geven?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je even de laatste 21 topics doorleest, staat er op elke pagina wel tenminste 1 voorbeeld.
Naast de baan:quote:
Ik hoop het maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:27 schreef Morendo het volgende:
Mijn Ferrer gaat morgen winnen. Ik vind hem ook een mooie tennisser. Verfijnd.
Naast de baan: Ik kan mij voorstellen dat de hoog geplaatsten gunstige tijden krijgen. RG verdient ook aan hun. Wij willen graag een goede finale. Het zou jammer zijn als de een minder tijd heeft om te herstellen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naast de baan:
- Schijnheilig zijn over hoe hij niet de favoriet is in Rome/Barcelona/Monte Carlo/Roland Garros omdat 'andere spelers toch ook wel goed zijn'.
- Klagen over het speelschema dat in de war wordt gegooid door de regen, en dat hij toch wel een voorkeursbehandeling moet krijgen
Op de baan:
- Irritante rituelen (in zijn reet pulken, haar achter zijn oor doen, het eeuwige gedoe met die flesjes)
- Haantje pikt de voorste als iets hem ook maar niet aanstaat
- Vies kijken naar oom Toni en een beetje gecoached worden, hoewel dit verboden is
- Vieze mishits waar Nadal patent op heeft die toch nog invallen en kut vallen voor de tegenstander
- Als ie ook maar een beetje in de verdediging gedrukt wordt hengst hij die bal omhoog, beetje antitennis
- Hij doet alles op kracht, en veel minder op techniek (maar daar kan je ook van houden)
eens, vooral het vetgedruktequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naast de baan:
- Schijnheilig zijn over hoe hij niet de favoriet is in Rome/Barcelona/Monte Carlo/Roland Garros omdat 'andere spelers toch ook wel goed zijn'.
- Klagen over het speelschema dat in de war wordt gegooid door de regen, en dat hij toch wel een voorkeursbehandeling moet krijgen
Op de baan:
- Irritante rituelen (in zijn reet pulken, haar achter zijn oor doen, het eeuwige gedoe met die flesjes)- Haantje pikt de voorste als iets hem ook maar niet aanstaat
- Vies kijken naar oom Toni en een beetje gecoached worden, hoewel dit verboden is
- Vieze mishits waar Nadal patent op heeft die toch nog invallen en kut vallen voor de tegenstander
- Als ie ook maar een beetje in de verdediging gedrukt wordt hengst hij die bal omhoog, beetje antitennis
- Hij doet alles op kracht, en veel minder op techniek (maar daar kan je ook van houden)
Nee, de hoogstgeplaatste krijgen helemaal geen gunstige tijden dan de anderen, het heeft in het geval van de regenonderbreking een beetje met geluk te maken, Nadal was de derde partij, Fognini de tweede. Tussen de tweede en derde partij begon het ongeveer te regenen waardoor Nadal een dag moest wachten terwijl Fognini al klaar was. Dat vond Nadal toch echt niet kunnen hoor, dat hij pas de derde van de dag wasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Naast de baan: Ik kan mij voorstellen dat de hoog geplaatsten gunstige tijden krijgen. RG verdient ook aan hun. Wij willen graag een goede finale. Het zou jammer zijn als de een minder tijd heeft om te herstellen.
Op de baan:Hij doet er alles aan om toch te winnen. Ik moet altijd wel lachen om die hoge ballen. Als je daardoor nog in de rally blijft, why not?
Ik had het gehoord. Hij vond ook dat men moest kijken waar men de vrouwenpartijen zet. Er was wat voor te zeggen. Hij gebruikte zichzelf als voorbeeld maar het was iets wat andere ook kan overkomen. Niks mis mee om dat op de agenda te zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, de hoogstgeplaatste krijgen helemaal geen gunstige tijden dan de anderen, het heeft in het geval van de regenonderbreking een beetje met geluk te maken, Nadal was de derde partij, Fognini de tweede. Tussen de tweede en derde partij begon het ongeveer te regenen waardoor Nadal een dag moest wachten terwijl Fognini al klaar was. Dat vond Nadal toch echt niet kunnen hoor, dat hij pas de derde van de dag was.
Ghehehequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
En als hij zou zeggen dat hij wel de favoriet was zou hij een arrogante zak zijn. Hij kan het voor sommige hier toch nooit goed doen.
Ghaters gonna ghate, no?
Nee hoor. Maar zeggen 'Ja ik denk toch echt niet dat ik de favoriet ben' is wat anders dan 'Tsja, ik heb dit toernooi nu7 van de laatste 8 keer gewonnen, ik denk dat ik wel de favoriet ben'. Dat is niet arrogant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
En als hij zou zeggen dat hij wel de favoriet was zou hij een arrogante zak zijn. Hij kan het voor sommige hier toch nooit goed doen.
Ghaters gonna ghate, no?
Die van de AO, bij verre. Het niveau was niet veel hoger, beide wedstrijden waren eigenlijk tamelijk laag niveau vergeleken met hun Wimbledon en USOpen finales, maar het was a) een finale b) het duurde 2 uur langer en c) er werd nog harder en harder in gevochten. Hoe Rafa zich in die 4e set terug had gevochten, fantastisch. Bij Nole ging dat toch een tikkeltje passieverquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef Anonymousz het volgende:
welke wedstrijd was spannender![]()
van gisteren of AO finale van vorig jaar?
De haters kunnen het niet hebben dat Federer niet meer mee kan (want laten we eerlijk zijn, 90% is hier voor Federer) en gaan daarom maar lopen afgeven op anderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Ghaters gonna ghate, no?
Moesten ze sowieso niet een kwartier stilzitten door dat vuurwerk van Australia Day?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die van de AO, bij verre. Het niveau was niet veel hoger, beide wedstrijden waren eigenlijk tamelijk laag niveau vergeleken met hun Wimbledon en USOpen finales, maar het was a) een finale b) het duurde 2 uur langer en c) er werd nog harder en harder in gevochten. Hoe Rafa zich in die 4e set terug had gevochten, fantastisch. Bij Nole ging dat toch een tikkeltje passiever
Maar wat me vooral opvalt is dat qua wedstrijdverloop het vrijwel identieke wedstrijden waren. Nole stond voor de wedstrijd te serveren, 2x als ik me goed herinner, in de 4e maar Rafa vocht zich via een tiebreak in de 5e set, kwam daar 4-2 voor maar gaf het, met een enorme misser die hem nog lang zal heugen en gelijkwaardig aan die net actie van Djoko, toch nog weg. Verder begonnen beide wedstrijden tamelijk mat. Djoko begon echt waardeloos slecht in AUstralie. Nu was die 1e set ook niet om over naar huis te schrijven. Opvallende parallel. Wat me opvalt is dat die pot bijna 2 uur langer duurde, terwijl er nagenoeg evenveel games werden gespeeld. Iemand een een verklaring?
Williams met gemak.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
De haters kunnen het niet hebben dat Federer niet meer mee kan (want laten we eerlijk zijn, 90% is hier voor Federer) en gaan daarom maar lopen afgeven op anderen.
Afgunst is één van de zeven zonden..
Ik neem aan dat ze dat niet meetellen? Maar wellocht namen ze daar tussen de punten nog meer tijdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moesten ze sowieso niet een kwartier stilzitten door dat vuurwerk van Australia Day?
Ben bang dat het weer zo'n typische Williams wedstrijd wordt. Eerste set makkelijk winnen. Tweede set is niet om aan te zien. Derde set terugvechten en winnen.quote:
Ontkenningsfasequote:
Neuh, Sharapova krijgt geen kans hier. Die speelt zo wisselvallig als wat, Williams is sterker dus kan ze niet terugkomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat het weer zo'n typische Williams wedstrijd wordt. Eerste set makkelijk winnen. Tweede set is niet om aan te zien. Derde set terugvechten en winnen.
Als je Nole en Nadal in die ballen ziet glijden op die baan in Australie dan is het bijna alsof ze op gravel spelen. niet normaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Ik neem aan dat ze dat niet meetellen? Maar wellocht namen ze daar tussen de punten nog meer tijdEn ik vond de lengte van de rallies gister wel heel erg meevallen. Beiden speelden ze eigenlijk best aanvallend. Die AO pot was echt een duw-festijn. Maar juist grappig dat de gravelpartij sneller ging
Laatste keer dat Sharapova dit onderlinge duel won was de Wimbledon finale 2004???quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, Sharapova krijgt geen kans hier. Die speelt zo wisselvallig als wat, Williams is sterker dus kan ze niet terugkomen.
Naja, ik denk niet dat het daar aan ligt. Bij mij in ieder geval niet. Het enige dat ik wil in het tennis is rivalries van epische proporties. En die matchup tussen Fed en Rafa is gewoon echt zo ontzettend uber-boring. Doet geen recht aan de status van beide spelers, mijns inziens. Dus als je mij, vooral in wedstrijden tegen Fed, anti-Nadal ziet zijn is dat omdat ik het spannend in de top wil hebben. Gisteren was ik voor Nole voornamelijk omdat het leuk is als er eens iets episch gebeurt op RG. Dat Rafa eindelijk eens verslagen wordt, of eindelijk eens die epische 5-setter speelt op RG. Gelukkig is dat 2e gebeurd. En ben ik ook totaal niet teleurgesteld dat fenomeen Rafa hem gepakt heeft.quote:
Wel 2004, maar Sharapova won toen ook nog in de WTA finals...verder...inderdaad, 13 keer op rij Serena die wintquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:40 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Laatste keer dat Sharapova dit onderlinge duel won was de Wimbledon finale 2004???
Da's het tegenovergestelde inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zeggen 'Ja ik denk toch echt niet dat ik de favoriet ben' is wat anders dan 'Tsja, ik heb dit toernooi nu7 van de laatste 8 keer gewonnen, ik denk dat ik wel de favoriet ben'. [...]
Fed-Djokovic en Murray-Djokovic vind ik niet eenzijdig. (Murray-Djokovic is 7-11, een H2H die je op basis van hun verschil in ranking wel zou mogen verwachten.) Nadal-Murray en Nadal-Federer zijn wel erg eenzijdig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:42 schreef Norrage het volgende:
Maar het liefst zou ik rivaliteiten tussen de top 4 hebben. 20-20 Rafa vs Fed, 20-20 Nole vs Rafa, 10-9 ofzo Rafa vs Murray..maar het is allemaal met uitzondering van Fed/Murray en Djoko Rafa allemaal verschrikkelijk eenzijdig...dat vind ik echt zo zonde.
Ik heb ook het gevoel dat het een beetje een self-fulfilling prophecy is. Dat ze allebei verwachten dat het een zeer moeilijke wedstrijd gaat worden, dus dat degene die achter staat gek genoeg mentaal in het voordeel isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar wat me vooral opvalt is dat qua wedstrijdverloop het vrijwel identieke wedstrijden waren. Nole stond voor de wedstrijd te serveren, 2x als ik me goed herinner, in de 4e maar Rafa vocht zich via een tiebreak in de 5e set, kwam daar 4-2 voor maar gaf het, met een enorme misser die hem nog lang zal heugen en gelijkwaardig aan die net actie van Djoko, toch nog weg. Verder begonnen beide wedstrijden tamelijk mat. Djoko begon echt waardeloos slecht in AUstralie. Nu was die 1e set ook niet om over naar huis te schrijven. Opvallende parallel.
Woon je daar vlakbij?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Rafa heeft afgezegd voor Halle... damn! Maar wel begrijpelijk uiteraard.
Jammer, ik had hem graag weer eens live aan het werk willen zien.
[...]
Inderdaad ja. En toch steeds dat gepraat over hoe breed de top is. De top is helemaal niet breed. Eind jaren 80, begin jaren 90 was er een tijd dat je iets van acht absolute toppers tegelijk had (Edberg, Becker, Lendl, Wilander, McEnroe, Connors, Courier en Agassi).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ik zelf meer jammer vind is dat de nummers 5-8 de top 2 nooit en de top 4 zelden verslaan wanneer het er echt om gaat.
wie denk/hoop je zelfquote:
Nee, ik pak maandagochtend de trein!quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, ik pak maandagochtend de trein!
(ben er de hele week - doe ik ieder jaar)
Jazeker! Het is ook gewoon een heel tof toernooi. Goede sfeer, mooi stadion (met dak!quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jazeker! Het is ook gewoon een heel tof toernooi. Goede sfeer, mooi stadion (met dak!) en er komen altijd veel spelers die ik graag aan het werk zie.
Eens kijken of Tommy BAAS er in slaagt om zijn titel te verdedigen.
Ben gelukkig niet de enige die het nu al niet kan uitstaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap dat Sharapova graag wil winnen, maar een beetje irritant is het wel dat ze ons daaraan na elk gewonnen punt herinnert.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige die het nu al niet kan uitstaan.
mannen finale, of ook vrouwen? 25 jaar, of 12.5 jaar achter elkaar?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen wordt de honderdste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik ga kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
mannen finale, of ook vrouwen? 25 jaar, of 12.5 jaar achter elkaar?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen wordt de honderdste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik ga kijken.
Bevalt me uitstekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Falco het volgende:
Commentaarverbinding zal wel weer eens stuk zijn
Mis het niet eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Falco het volgende:
Commentaarverbinding zal wel weer eens stuk zijn
Ik hoop vooral dat het de NOS niet opvalt. Of Jan en Jan zijn even lunchen.quote:
Hoop ik ook. Ben bang dat er al wat mongolen hebben gebeld naar de nos.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het de NOS niet opvalt. Of Jan en Jan zijn even lunchen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat er al wat mongolen hebben gebeld naar de nos.
Ja, ik had al zo'n vermoeden dat de commentaarverbinding was verbroken toen ik een half uur lang geen commentaar hoorde.quote:
quote:
Waarom kijken jullie niet gewoon Sporza (Belgische publieke omroep)? Prima commentaar daar imo.quote:
Dit.quote:
Ik geef zelf altijd gewoon commentaar tijdens de wedstrijd. Verder geen hond die ernaar luistert, maar goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom kijken jullie niet gewoon Sporza (Belgische publieke omroep)? Prima commentaar daar imo.
Is dames tennis, niks staat vast.quote:
Vaak niet maar vandaag wel; Sharapova gaat dit echt niet winnen hoor.quote:
Boulangerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:47 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Frans Bakker die als Francois Boulanger door het leven ging bij lingo
Nee, en ook morgen wordt het niet boeiend.quote:
Lionel Richie?quote:
Haha.quote:
Ik miste je al.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:57 schreef hexje het volgende:
Ben naar onze Belgische vrienden overgestapt.
Da's lief.quote:
gisteren was de finalequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, en ook morgen wordt het niet boeiend.
Sorry, ik zit ook weer lekker op te letten.quote:
De volgende hopelijk ook.quote:
Ik zit nog met een prangende vraag. Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?quote:
Dat was Femke, de vrouw van Eberhard Edzard van der Laan, de burgemeester van Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zit nog met een prangende vraag. Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?
Hé, je hebt mijn topic als sig.quote:
jou bericht in mijn sig en ja ik ben 6quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, je hebt mijn topic als sig.![]()
Ben jij trouwens pas 6?
Hilarisch topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, je hebt mijn topic als sig.![]()
Ben jij trouwens pas 6?
Grappig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jou bericht in mijn sig en ja ik ben 6
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?quote:
op het strandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?
Hier ook maar een minuut van je tijd aan verspillenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?
Ik lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Alleen bij de heren.quote:
Voor een dameswedstrijd is dit wel een mooie hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier ook maar een minuut van je tijd aan verspillen.
Nu ben je mij even kwijt......quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor een dameswedstrijd is dit wel een mooie hoor.
Ja, ik ook. Vraag het me al de hele dag af.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef Szura het volgende:
Ja hoi, ik vroeg mij af hoe het is afgelopen met die weddenschap van twee users?
Waar zit jij nu dan, op Canvas?quote:
Ik heb steeds een net niet gevoel bij deze wedstrijd. Ze maken allebei veel onnodige fouten en dat stoort mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar zit jij nu dan, op Canvas?
Nee, ik bedoel dat het niveau hoog is en dat er veel mooie rally's en winners zijn. Ik heb alleen niets met de finalisten.
hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |