Wat een filosoofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal van tevoren op de vraag wie de favoriet is voor zijn halve finale met Djokovic:
“I don’t give a damn about it,” [...] “I try and play my best tennis, and the least of my concerns is to know if I’m favored or not. "These are words that will be carried away by the wind. What will stay is my tennis, my match, and who is going to win the match. That’s reality. But the rest is speculation beforehand.”
Bron.
Vier of vijf.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Roland Garros 2013, het was een aardig toernooi.![]()
Gefeliciteerd aan Rafa(-fans).
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Lijkt wel of tsonga last van zijn ogen heeft, zit de heletijd te wrijven en deed er net water op
Of te weinig slaap gehad door de zenuwen
ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant is
Als tsonga dat setpoint had gemaakt was het misschien nog leuk gewordenquote:
Dat is ook zonder lenzen irritant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen, wel vaker last van zien hebben. Uit ervaring weet ik dat zweet of gravel in je oog erg irritant is
Ja, inderdaad. Het is zo vlak allemaal. Valt natuurlijk al snel tegen na Djokovic-Nadal net. Maar ik kan me weinig spectaculaire punten herinneren uit deze partij. Ik vind het een beetje veredeld overslaan, in de zin dat er weinig variatie is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als tsonga dat setpoint had gemaakt was het misschien nog leuk geworden
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.quote:
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Geen dank daarvoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.
quote:
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
Nja, was maar 15-30.quote:
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.
Misschien, misschien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaar
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
O, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |