Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.quote:
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik zal je matsen. Als Ferrer wint kan je vanavond 35 euro naar m'n online rekening overmaken, dan zijn we klaar. Scheelt je 2 pizza's.
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Geen dank daarvoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Fascinerend om de stand van zaken van de weddenschap van deze twee high rollers te mogen volgen.
quote:
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks ervan. Ik houd mij aan mijn woord, zoals het hoort.
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
Nja, was maar 15-30.quote:
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ook goed. Maar of je het dan naar mijn online portefeuille wilt sturen ipv naar mn rekening.
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Maken die 6 posts iets uit tussen al die live scores hier?
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want het is offtopic en die live scores zijn gewoon ontopic.
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het er na de wedstrijd over. Je ontvangt vanavond een PM van mij.
Misschien, misschien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ok, misschien is de wedstrijd morgen pas klaar
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kunnen jullie hierover niet beter met elkaar PM'en?
O, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |