Dat zal niet gebeuren. Nadal wint er geen punten bij en Murray verliest er geen tot aan Wimby. Maar daar zijn Djoko en Nadal niet meer de uitgesproken favorieten en zullen ook Murray en Fed echt meedoen om de prijzen. En een ultra-gemotiveerde Tsonga (op gras!) en uiteraard Ferrer (deed het vorig jaar ook behoorlijk op gras, en ik zie hem met zijn vlakke slagen meer kans maken tegen Rafa op gras dan op gravel).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef BenGepeept het volgende:
Tis maar te hopen dat op Wimbledon Djoko en Nadal gewoon 1`en 2 geplaatst zijn, anders krijg je weer zo'n finale die niet meer gespeeld hoeft te worden.
Gewoon elke keer reclameren als Nadal meer dan 20 seconden neemt tussen de puntenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
Dat vingertje van Nadal, is ook echt te fucking triest....ongelooflijk. Die blik ook
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef Norrage het volgende:
Dat zal niet gebeuren. Nadal wint er geen punten bij en Murray verliest er geen tot aan Wimby. Maar daar zijn Djoko en Nadal niet meer de uitgesproken favorieten en zullen ook Murray en Fed echt meedoen om de prijzen. En een ultra-gemotiveerde Tsonga (op gras!) en uiteraard Ferrer (deed het vorig jaar ook behoorlijk op gras, en ik zie hem met zijn vlakke slagen meer kans maken tegen Rafa op gras dan op gravel).
Murray en Fedje zijn nog wel in staat om titels te pakken, maar ik ben het er wel helemaal mee eens dat komende jaren Nadal (mits fit) en Nole de prijzen gaan verdelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.
Federer gaat zn GS record kwijtraken aan Nadal en misschien zelfs aan Djoko. Enkel en alleen bij gebrek aan concurentie, maarja zo heeft Fed ook de titels gepakt. Die kreeg helemaal geen tegenstand......tot Nadal kwam.
Het is armoedig jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Top-4 bestaat niet meer. Het is top-2 nu Nadal weer fit is. Misschien dat Murray over een half jaartje weer een beetje mee kan doen, maar ik betwijfel het. Nieuw talent is er ook totaal niet, dus alle GrandSlams zullen de komende jaren verdeeld worden tussen Djoko en Nadal.
Federer gaat zn GS record kwijtraken aan Nadal en misschien zelfs aan Djoko. Enkel en alleen bij gebrek aan concurentie, maarja zo heeft Fed ook de titels gepakt. Die kreeg helemaal geen tegenstand......tot Nadal kwam.
Je bedoelt denk ik mistfit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Murray en Fedje zijn nog wel in staat om titels te pakken, maar ik ben het er wel helemaal mee eens dat komende jaren Nadal (mits fit) en Nole de prijzen gaan verdelen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Dankzij de winst van Ferrer zakt Rafa een plaatsje op de wereldranglijst![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Dankzij de winst van Ferrer zakt Rafa een plaatsje op de wereldranglijst![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef BenGepeept het volgende:
quote:
quote:
hmm ik dacht altijd dat de nr 1 tegen de nr 5 speeldequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef SportIiefhebbert het volgende:
Normaal speelt nr 2 tegen nr 5 op Wimbledon.
Met Wimbledon seedings special kan dat zomaar een QF Nole - Rafa opleveren.
Of misschien dat Ferrer wel leuk 4e staat op de wereldranglijst, maar gezien Rafa's resultaten op Gras dat Ferrer op Wimbledon gewoon seed 5 is en er in de QF's vanaf wordt geblazen door Nole of Murray.
Vorig jaar was Ferrer 6e op de wereldranglijst maar werd Tsonga (toen 7e) als 6e geseed, voor Ferrer.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hmm ik dacht altijd dat de nr 1 tegen de nr 5 speelde
Yep, be my guest. Mijn kandidaten: Nadal en Murray.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef BenGepeept het volgende:
Iemand zin in een Wimbledon weddenschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |