quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ook voor mij is het een lange dag jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wat voor weddenschap wil je dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, be my guest. Mijn kandidaten: Nadal en Murray.
Federer gaat het niet meer lukken (veel te inconsistent), was al behoorlijk verbaasd dat het hem vorig jaar nog wèl lukte. En Djoko is volgens mij nog wel eventjes bezig z'n wonden te likken na zijn RG verlies, en ik geef hem meer kans bij de USO.
Zoals ik al eerder heb gepost: het zou verdomd goed zijn voor het mannentennis als er zich nou eindelijk eens een outsider aandient die de hegemonie van de usual suspects weet te doorbreken.
Maar zoals vandaag weer duidelijk is geworden, men hoeft niet te rekenen op gastjes zoals Clownga en Berdshit en aanverwanten...
Nou, geen, maar als ik gedwongen zou worden om mijn centen op wie dan ook te zetten, dan komen Nadal en Murray als eerste kandidaten naar voren. Denk ik.quote:
Hoe vroeger Rafa de goede toppers tegenkomt, hoe harder hij eraf gaat. 1e week Wimby verliest ie zelfs van Berdych waarschijnlijk, als hij de finale haalt tegen iemand anders dan Djoko is hij bij voorbaat kampioen. Dan is die finale gewoon een gravel-pot, in een zandbak.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef SportIiefhebbert het volgende:
Normaal speelt nr 2 tegen nr 5 op Wimbledon.
Met Wimbledon seedings special kan dat zomaar een QF Nole - Rafa opleveren.
Of misschien dat Ferrer wel leuk 4e staat op de wereldranglijst, maar gezien Rafa's resultaten op Gras dat Ferrer op Wimbledon gewoon seed 5 is en er in de QF's vanaf wordt geblazen door Nole of Murray.
Vorig jaar was Ferrer 6e op de wereldranglijst maar werd Tsonga (toen 7e) als 6e geseed, voor Ferrer.
Reageer dan niet met, yep be my guest, frkng lesbo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, geen, maar als ik gedwongen zou worden om mijn centen op wie dan ook te zetten, dan komen Nadal en Murray als eerste kandidaten naar voren. Denk ik.
Maar ik gok sowieso niet op sportwedstrijden.
Ga fietsen, gek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Reageer dan niet met, yep be my guest, frkng lesbo.
Niet zo snel boos worden wijfie. Woordje van 5 letters en jij springt uit je vel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ga fietsen, gek.
Lesbo? Al 20 jaar gelukkig met mijn vriend.![]()
TROLL ALERT!
Je zei meer dan alleen dat, lieverd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Niet zo snel boos worden wijfie. Woordje van 5 letters en jij springt uit je vel.
Freaking......is dat zo ergquote:
Ja hequote:
quote:
quote:
Nou, Berdych zie ik het nog wel wegchoken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe vroeger Rafa de goede toppers tegenkomt, hoe harder hij eraf gaat. 1e week Wimby verliest ie zelfs van Berdych waarschijnlijk,
En denk je dat hij tegen Djokovic favoriet is in de finale?quote:als hij de finale haalt tegen iemand anders dan Djoko is hij bij voorbaat kampioen. Dan is die finale gewoon een gravel-pot, in een zandbak.
quote:
Je kan natuurlijk de gras-vorm van Rafa nog niet echt inschatten nu...Maar ik denk dat Djoko dan de favoriet is ja. Op elke ondergrond behalve gravel zal Djoko altijd de favoriet zijn tegen Rafa.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Berdych zie ik het nog wel wegchoken.
[..]
En denk je dat hij tegen Djokovic favoriet is in de finale?
En zo begin ik dan mijn weekend. Waarom stel ik zulke vragen ook...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk de gras-vorm van Rafa nog niet echt inschatten nu...Maar ik denk dat Djoko dan de favoriet is ja. Op elke ondergrond behalve gravel zal Djoko altijd de favoriet zijn tegen Rafa.
Kennelijk heb je ook last van Amnesia, want ik heb je toch al meerdere keren verteld dat je niet de slimste bent. Trek het je niet aan, je kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En zo begin ik dan mijn weekend. Waarom stel ik zulke vragen ook...
Als je even de laatste 21 topics doorleest, staat er op elke pagina wel tenminste 1 voorbeeld.quote:
Wil je mij geen samenvatting geven?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je even de laatste 21 topics doorleest, staat er op elke pagina wel tenminste 1 voorbeeld.
Naast de baan:quote:
Ik hoop het maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:27 schreef Morendo het volgende:
Mijn Ferrer gaat morgen winnen. Ik vind hem ook een mooie tennisser. Verfijnd.
Naast de baan: Ik kan mij voorstellen dat de hoog geplaatsten gunstige tijden krijgen. RG verdient ook aan hun. Wij willen graag een goede finale. Het zou jammer zijn als de een minder tijd heeft om te herstellen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naast de baan:
- Schijnheilig zijn over hoe hij niet de favoriet is in Rome/Barcelona/Monte Carlo/Roland Garros omdat 'andere spelers toch ook wel goed zijn'.
- Klagen over het speelschema dat in de war wordt gegooid door de regen, en dat hij toch wel een voorkeursbehandeling moet krijgen
Op de baan:
- Irritante rituelen (in zijn reet pulken, haar achter zijn oor doen, het eeuwige gedoe met die flesjes)
- Haantje pikt de voorste als iets hem ook maar niet aanstaat
- Vies kijken naar oom Toni en een beetje gecoached worden, hoewel dit verboden is
- Vieze mishits waar Nadal patent op heeft die toch nog invallen en kut vallen voor de tegenstander
- Als ie ook maar een beetje in de verdediging gedrukt wordt hengst hij die bal omhoog, beetje antitennis
- Hij doet alles op kracht, en veel minder op techniek (maar daar kan je ook van houden)
eens, vooral het vetgedruktequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naast de baan:
- Schijnheilig zijn over hoe hij niet de favoriet is in Rome/Barcelona/Monte Carlo/Roland Garros omdat 'andere spelers toch ook wel goed zijn'.
- Klagen over het speelschema dat in de war wordt gegooid door de regen, en dat hij toch wel een voorkeursbehandeling moet krijgen
Op de baan:
- Irritante rituelen (in zijn reet pulken, haar achter zijn oor doen, het eeuwige gedoe met die flesjes)- Haantje pikt de voorste als iets hem ook maar niet aanstaat
- Vies kijken naar oom Toni en een beetje gecoached worden, hoewel dit verboden is
- Vieze mishits waar Nadal patent op heeft die toch nog invallen en kut vallen voor de tegenstander
- Als ie ook maar een beetje in de verdediging gedrukt wordt hengst hij die bal omhoog, beetje antitennis
- Hij doet alles op kracht, en veel minder op techniek (maar daar kan je ook van houden)
Nee, de hoogstgeplaatste krijgen helemaal geen gunstige tijden dan de anderen, het heeft in het geval van de regenonderbreking een beetje met geluk te maken, Nadal was de derde partij, Fognini de tweede. Tussen de tweede en derde partij begon het ongeveer te regenen waardoor Nadal een dag moest wachten terwijl Fognini al klaar was. Dat vond Nadal toch echt niet kunnen hoor, dat hij pas de derde van de dag wasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Naast de baan: Ik kan mij voorstellen dat de hoog geplaatsten gunstige tijden krijgen. RG verdient ook aan hun. Wij willen graag een goede finale. Het zou jammer zijn als de een minder tijd heeft om te herstellen.
Op de baan:Hij doet er alles aan om toch te winnen. Ik moet altijd wel lachen om die hoge ballen. Als je daardoor nog in de rally blijft, why not?
Ik had het gehoord. Hij vond ook dat men moest kijken waar men de vrouwenpartijen zet. Er was wat voor te zeggen. Hij gebruikte zichzelf als voorbeeld maar het was iets wat andere ook kan overkomen. Niks mis mee om dat op de agenda te zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, de hoogstgeplaatste krijgen helemaal geen gunstige tijden dan de anderen, het heeft in het geval van de regenonderbreking een beetje met geluk te maken, Nadal was de derde partij, Fognini de tweede. Tussen de tweede en derde partij begon het ongeveer te regenen waardoor Nadal een dag moest wachten terwijl Fognini al klaar was. Dat vond Nadal toch echt niet kunnen hoor, dat hij pas de derde van de dag was.
Ghehehequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
En als hij zou zeggen dat hij wel de favoriet was zou hij een arrogante zak zijn. Hij kan het voor sommige hier toch nooit goed doen.
Ghaters gonna ghate, no?
Nee hoor. Maar zeggen 'Ja ik denk toch echt niet dat ik de favoriet ben' is wat anders dan 'Tsja, ik heb dit toernooi nu7 van de laatste 8 keer gewonnen, ik denk dat ik wel de favoriet ben'. Dat is niet arrogant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
En als hij zou zeggen dat hij wel de favoriet was zou hij een arrogante zak zijn. Hij kan het voor sommige hier toch nooit goed doen.
Ghaters gonna ghate, no?
Die van de AO, bij verre. Het niveau was niet veel hoger, beide wedstrijden waren eigenlijk tamelijk laag niveau vergeleken met hun Wimbledon en USOpen finales, maar het was a) een finale b) het duurde 2 uur langer en c) er werd nog harder en harder in gevochten. Hoe Rafa zich in die 4e set terug had gevochten, fantastisch. Bij Nole ging dat toch een tikkeltje passieverquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef Anonymousz het volgende:
welke wedstrijd was spannender![]()
van gisteren of AO finale van vorig jaar?
De haters kunnen het niet hebben dat Federer niet meer mee kan (want laten we eerlijk zijn, 90% is hier voor Federer) en gaan daarom maar lopen afgeven op anderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Ghaters gonna ghate, no?
Moesten ze sowieso niet een kwartier stilzitten door dat vuurwerk van Australia Day?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die van de AO, bij verre. Het niveau was niet veel hoger, beide wedstrijden waren eigenlijk tamelijk laag niveau vergeleken met hun Wimbledon en USOpen finales, maar het was a) een finale b) het duurde 2 uur langer en c) er werd nog harder en harder in gevochten. Hoe Rafa zich in die 4e set terug had gevochten, fantastisch. Bij Nole ging dat toch een tikkeltje passiever
Maar wat me vooral opvalt is dat qua wedstrijdverloop het vrijwel identieke wedstrijden waren. Nole stond voor de wedstrijd te serveren, 2x als ik me goed herinner, in de 4e maar Rafa vocht zich via een tiebreak in de 5e set, kwam daar 4-2 voor maar gaf het, met een enorme misser die hem nog lang zal heugen en gelijkwaardig aan die net actie van Djoko, toch nog weg. Verder begonnen beide wedstrijden tamelijk mat. Djoko begon echt waardeloos slecht in AUstralie. Nu was die 1e set ook niet om over naar huis te schrijven. Opvallende parallel. Wat me opvalt is dat die pot bijna 2 uur langer duurde, terwijl er nagenoeg evenveel games werden gespeeld. Iemand een een verklaring?
Williams met gemak.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
De haters kunnen het niet hebben dat Federer niet meer mee kan (want laten we eerlijk zijn, 90% is hier voor Federer) en gaan daarom maar lopen afgeven op anderen.
Afgunst is één van de zeven zonden..
Ik neem aan dat ze dat niet meetellen? Maar wellocht namen ze daar tussen de punten nog meer tijdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moesten ze sowieso niet een kwartier stilzitten door dat vuurwerk van Australia Day?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |