Ben bang dat het weer zo'n typische Williams wedstrijd wordt. Eerste set makkelijk winnen. Tweede set is niet om aan te zien. Derde set terugvechten en winnen.quote:
Ontkenningsfasequote:
Neuh, Sharapova krijgt geen kans hier. Die speelt zo wisselvallig als wat, Williams is sterker dus kan ze niet terugkomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat het weer zo'n typische Williams wedstrijd wordt. Eerste set makkelijk winnen. Tweede set is niet om aan te zien. Derde set terugvechten en winnen.
Als je Nole en Nadal in die ballen ziet glijden op die baan in Australie dan is het bijna alsof ze op gravel spelen. niet normaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Ik neem aan dat ze dat niet meetellen? Maar wellocht namen ze daar tussen de punten nog meer tijdEn ik vond de lengte van de rallies gister wel heel erg meevallen. Beiden speelden ze eigenlijk best aanvallend. Die AO pot was echt een duw-festijn. Maar juist grappig dat de gravelpartij sneller ging
Laatste keer dat Sharapova dit onderlinge duel won was de Wimbledon finale 2004???quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, Sharapova krijgt geen kans hier. Die speelt zo wisselvallig als wat, Williams is sterker dus kan ze niet terugkomen.
Naja, ik denk niet dat het daar aan ligt. Bij mij in ieder geval niet. Het enige dat ik wil in het tennis is rivalries van epische proporties. En die matchup tussen Fed en Rafa is gewoon echt zo ontzettend uber-boring. Doet geen recht aan de status van beide spelers, mijns inziens. Dus als je mij, vooral in wedstrijden tegen Fed, anti-Nadal ziet zijn is dat omdat ik het spannend in de top wil hebben. Gisteren was ik voor Nole voornamelijk omdat het leuk is als er eens iets episch gebeurt op RG. Dat Rafa eindelijk eens verslagen wordt, of eindelijk eens die epische 5-setter speelt op RG. Gelukkig is dat 2e gebeurd. En ben ik ook totaal niet teleurgesteld dat fenomeen Rafa hem gepakt heeft.quote:
Wel 2004, maar Sharapova won toen ook nog in de WTA finals...verder...inderdaad, 13 keer op rij Serena die wintquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:40 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Laatste keer dat Sharapova dit onderlinge duel won was de Wimbledon finale 2004???
Da's het tegenovergestelde inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zeggen 'Ja ik denk toch echt niet dat ik de favoriet ben' is wat anders dan 'Tsja, ik heb dit toernooi nu7 van de laatste 8 keer gewonnen, ik denk dat ik wel de favoriet ben'. [...]
Fed-Djokovic en Murray-Djokovic vind ik niet eenzijdig. (Murray-Djokovic is 7-11, een H2H die je op basis van hun verschil in ranking wel zou mogen verwachten.) Nadal-Murray en Nadal-Federer zijn wel erg eenzijdig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:42 schreef Norrage het volgende:
Maar het liefst zou ik rivaliteiten tussen de top 4 hebben. 20-20 Rafa vs Fed, 20-20 Nole vs Rafa, 10-9 ofzo Rafa vs Murray..maar het is allemaal met uitzondering van Fed/Murray en Djoko Rafa allemaal verschrikkelijk eenzijdig...dat vind ik echt zo zonde.
Ik heb ook het gevoel dat het een beetje een self-fulfilling prophecy is. Dat ze allebei verwachten dat het een zeer moeilijke wedstrijd gaat worden, dus dat degene die achter staat gek genoeg mentaal in het voordeel isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar wat me vooral opvalt is dat qua wedstrijdverloop het vrijwel identieke wedstrijden waren. Nole stond voor de wedstrijd te serveren, 2x als ik me goed herinner, in de 4e maar Rafa vocht zich via een tiebreak in de 5e set, kwam daar 4-2 voor maar gaf het, met een enorme misser die hem nog lang zal heugen en gelijkwaardig aan die net actie van Djoko, toch nog weg. Verder begonnen beide wedstrijden tamelijk mat. Djoko begon echt waardeloos slecht in AUstralie. Nu was die 1e set ook niet om over naar huis te schrijven. Opvallende parallel.
Woon je daar vlakbij?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Rafa heeft afgezegd voor Halle... damn! Maar wel begrijpelijk uiteraard.
Jammer, ik had hem graag weer eens live aan het werk willen zien.
[...]
Inderdaad ja. En toch steeds dat gepraat over hoe breed de top is. De top is helemaal niet breed. Eind jaren 80, begin jaren 90 was er een tijd dat je iets van acht absolute toppers tegelijk had (Edberg, Becker, Lendl, Wilander, McEnroe, Connors, Courier en Agassi).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ik zelf meer jammer vind is dat de nummers 5-8 de top 2 nooit en de top 4 zelden verslaan wanneer het er echt om gaat.
wie denk/hoop je zelfquote:
Nee, ik pak maandagochtend de trein!quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, ik pak maandagochtend de trein!
(ben er de hele week - doe ik ieder jaar)
Jazeker! Het is ook gewoon een heel tof toernooi. Goede sfeer, mooi stadion (met dak!quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jazeker! Het is ook gewoon een heel tof toernooi. Goede sfeer, mooi stadion (met dak!) en er komen altijd veel spelers die ik graag aan het werk zie.
Eens kijken of Tommy BAAS er in slaagt om zijn titel te verdedigen.
Ben gelukkig niet de enige die het nu al niet kan uitstaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap dat Sharapova graag wil winnen, maar een beetje irritant is het wel dat ze ons daaraan na elk gewonnen punt herinnert.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige die het nu al niet kan uitstaan.
mannen finale, of ook vrouwen? 25 jaar, of 12.5 jaar achter elkaar?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen wordt de honderdste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik ga kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
mannen finale, of ook vrouwen? 25 jaar, of 12.5 jaar achter elkaar?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen wordt de honderdste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik ga kijken.
Bevalt me uitstekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Falco het volgende:
Commentaarverbinding zal wel weer eens stuk zijn
Mis het niet eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Falco het volgende:
Commentaarverbinding zal wel weer eens stuk zijn
Ik hoop vooral dat het de NOS niet opvalt. Of Jan en Jan zijn even lunchen.quote:
Hoop ik ook. Ben bang dat er al wat mongolen hebben gebeld naar de nos.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het de NOS niet opvalt. Of Jan en Jan zijn even lunchen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat er al wat mongolen hebben gebeld naar de nos.
Ja, ik had al zo'n vermoeden dat de commentaarverbinding was verbroken toen ik een half uur lang geen commentaar hoorde.quote:
quote:
Waarom kijken jullie niet gewoon Sporza (Belgische publieke omroep)? Prima commentaar daar imo.quote:
Dit.quote:
Ik geef zelf altijd gewoon commentaar tijdens de wedstrijd. Verder geen hond die ernaar luistert, maar goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom kijken jullie niet gewoon Sporza (Belgische publieke omroep)? Prima commentaar daar imo.
Is dames tennis, niks staat vast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |