Ik heb het niet over die Miep van de NOS, jij wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nieuw meisje blijkbaar. Zolang zal ze er toch niet zitten.
Bedankt.quote:
Nadal blijft tot zijn zestigste wel fit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem nog bijna het record van Fedje verbeteren met gewoon 14 RG titels ofzo...
Federer staat op 17 volgens mij (meer komen er niet bij vrees ik).quote:
Rafa kan er zo nog 3/4 RG titels bij...Maar de andere GS? Wellicht de AO nog..maar Wimby of USO zie ik hem niet meer winnen hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Federer staat op 17 volgens mij (meer komen er niet bij vrees ik).
Zou Nadal hierna nog 5 titles moeten winnen om Federer te evenaren, niet onmogelijk.
Hoop het niet, Federer voor mij veel aanprekender en meer klasse dan Nadal (alhoewel dat natuurlijk ook een kanjer is).
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa kan er zo nog 3/4 RG titels bij...Maar de andere GS? Wellicht de AO nog..maar Wimby of USO zie ik hem niet meer winnen hoor.
Op zich is Djoko daar niet zijn voornaamste tegenstander omdat Djoko en gras isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.
Natuurlijk kan dat, maar er is ook een kans dat ie er voortijdig uit ligt. Hij heeft na zijn comeback nog geen wedstrijd op een andere ondergrond dan gravel gespeeld. Dat zal een keer problemen gaan geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef alors het volgende:
MP gemist door matige timing van de frituurpan![]()
Maar alsnog VAMOOOSSSknap teruggevochten van Rafa.
Hij heeft IW gewonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar er is ook een kans dat ie er voortijdig uit ligt. Hij heeft na zijn comeback nog geen wedstrijd op een andere ondergrond dan gravel gespeeld. Dat zal een keer problemen gaan geven.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef alors het volgende:
MP gemist door matige timing van de frituurpan![]()
quote:Maar alsnog VAMOOOSSSknap teruggevochten van Rafa.
Tsonga gaat waarschijnlijk winnen. Ze zijn allebei nog fris, alleen maar 3 setters gespeeld, dus het kan zeker een mooie wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
Eens kijken of Ferrer en Tsonga er ook zo'n mooie wedstrijd van maken.
Niks mis met Marcella Mesker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Szura het volgende:
Ik zie een papzak op Ned1, hoor die saaie muts op ES, dan maar weer Sporza
Noem mij trouwens eens een vrouw die wel prettig commentaar geeft?
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef Norrage het volgende:
Tsonga is wel altijd een slow starter, die moet echt met zijn rug tegen de muur staan alvorens hij goed speelt
Ik heb al wat centjes in de 5e set van de vorige pot verdiendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.
Fijne start voor Tsongaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.
Ja dat bedoelde ze, maar ze versprak zich.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze zij juist dat Federer nooit smashes verliest, maar tegen Tjonga wel.
Ja, het een ongelofelijke statistiek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft 20 van de laatste 21 partijen tegen toptienspelers gewonnen.
Bron (laatste zin van het artikel.)
Ja, en sinds je comeback 9 finales halen in de 9 toernooien die je speelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, het een ongelofelijke statistiek.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:55 schreef Zelva het volgende:
Als het zo doorgaat hoef ik de finale niet te kijken.
Scheelt weer tijd
Wat een grootheid is het ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en sinds je comeback 9 finales halen in de 9 toernooien die je speelt.
12 als ie deze wint dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een grootheid is het ook.Hoeveel GS heeft Nadal al? 11 dacht ik? Of was het 12?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |