In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.quote:
Black outquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.
Tsonga geef ik nog wel iets van een kans, Ferrer nul komma nul.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Gaan 3 sets worden in de finale. Tsonga of Ferrer geen schijn van kans.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Gaan 3 sets worden in de finale. Tsonga of Ferrer geen schijn van kans.
Puur mentaal, dat issue zat in zn hoofd, maar ik weer nog steeds niet wat voor issue. Het overrulen, of het sproeien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Nog 2 x Wimby, 1x AO en 1x USOquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.
Canvas zendt hem denk ik ook??quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is Ferrer-Tsonga straks te zien? Eurosport stoort bij mij enorm - bij jullie ook?
Ik zie hem nog bijna het record van Fedje verbeteren met gewoon 14 RG titels ofzo...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |