Puur mentaal, dat issue zat in zn hoofd, maar ik weer nog steeds niet wat voor issue. Het overrulen, of het sproeien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Nog 2 x Wimby, 1x AO en 1x USOquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.
Canvas zendt hem denk ik ook??quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is Ferrer-Tsonga straks te zien? Eurosport stoort bij mij enorm - bij jullie ook?
Ik zie hem nog bijna het record van Fedje verbeteren met gewoon 14 RG titels ofzo...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |