Vaak niet maar vandaag wel; Sharapova gaat dit echt niet winnen hoor.quote:
Boulangerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:47 schreef SportIiefhebbert het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Frans Bakker die als Francois Boulanger door het leven ging bij lingo
Nee, en ook morgen wordt het niet boeiend.quote:
Lionel Richie?quote:
Haha.quote:
Ik miste je al.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:57 schreef hexje het volgende:
Ben naar onze Belgische vrienden overgestapt.
Da's lief.quote:
gisteren was de finalequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, en ook morgen wordt het niet boeiend.
Sorry, ik zit ook weer lekker op te letten.quote:
De volgende hopelijk ook.quote:
Ik zit nog met een prangende vraag. Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?quote:
Dat was Femke, de vrouw van Eberhard Edzard van der Laan, de burgemeester van Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zit nog met een prangende vraag. Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?
Hé, je hebt mijn topic als sig.quote:
jou bericht in mijn sig en ja ik ben 6quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, je hebt mijn topic als sig.![]()
Ben jij trouwens pas 6?
Hilarisch topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, je hebt mijn topic als sig.![]()
Ben jij trouwens pas 6?
Grappig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jou bericht in mijn sig en ja ik ben 6
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?quote:
op het strandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?
Hier ook maar een minuut van je tijd aan verspillenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit topic inmiddels ook. Maar waar zijn onze vrienden TheGeneral, Szura, wimderon, Ambrosius en Tim86?
Ik lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Alleen bij de heren.quote:
Voor een dameswedstrijd is dit wel een mooie hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier ook maar een minuut van je tijd aan verspillen.
Nu ben je mij even kwijt......quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor een dameswedstrijd is dit wel een mooie hoor.
Ja, ik ook. Vraag het me al de hele dag af.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef Szura het volgende:
Ja hoi, ik vroeg mij af hoe het is afgelopen met die weddenschap van twee users?
Waar zit jij nu dan, op Canvas?quote:
Ik heb steeds een net niet gevoel bij deze wedstrijd. Ze maken allebei veel onnodige fouten en dat stoort mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar zit jij nu dan, op Canvas?
Nee, ik bedoel dat het niveau hoog is en dat er veel mooie rally's en winners zijn. Ik heb alleen niets met de finalisten.
hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |