Nadal verloor vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Rosol.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken geen Rosol, sowieso maar 2 titelkandidaten met Djokovic en Nadal hoewel Murray waarschijnlijk ook erbij is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal won vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Nadal.
Flauw dat ie tegen zichzelf mocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal won vorig jaar in de tweede ronde van Wimbledon in 5 sets van Nadal.
Ja fantastischquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Djokovic is trouwens wel een hele gelijkwaardige rivaliteit aan het worden. De meeste zijn toch schever wat betreft de H2H.
Hij kan alleen van zichzelf verliezenquote:
quote:
Ook voor mij is het een lange dag jongens.quote:
We vergeven het je. Je bent nu eenmaal niet een van de slimsten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ook voor mij is het een lange dag jongens.
Volgens mij zei hij eerder dat die bal een meter uit was en dat het onzin wss dat de umpire kwam kijkenquote:
Wat een filosoofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal van tevoren op de vraag wie de favoriet is voor zijn halve finale met Djokovic:
“I don’t give a damn about it,” [...] “I try and play my best tennis, and the least of my concerns is to know if I’m favored or not. "These are words that will be carried away by the wind. What will stay is my tennis, my match, and who is going to win the match. That’s reality. But the rest is speculation beforehand.”
Bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |