11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een grootheid is het ook.Hoeveel GS heeft Nadal al? 11 dacht ik? Of was het 12?
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, het een ongelofelijke statistiek.
Dat klopt, maar het blijft een ongelofelijke statistiek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdreven
Feit is dat de enige die hem constant heeft kunnen verslaan Djoko is, en de rest dat bijna never nooit doet.
Overdreven is hij niet. Het is een feit. Hoeveel waarde je eraan hecht, hangt af van de vraag hoe zwaar je de ondergronden meetelt maar dat kan er inderdaad wel aan afdoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdreven[...]
Thanks. Ongelofelijk hoeveel deze grootheden winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).
You're welcome.quote:
Ja, als Nadal zondag wint, heeft hij op zijn 27e net zoveel GS'en gewonnen als Edberg en Becker bij elkaar in hun hele carrière.quote:Ongelofelijk hoeveel deze grootheden winnen.
Het zal allemaal van zijn knie afhangen, maar als die het houdt dan kan hij zeker nog minimaal 2 RG winnen, na zondag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
You're welcome.
[..]
Ja, als Nadal zondag wint, heeft hij op zijn 27e net zoveel GS'en gewonnen als Edberg en Becker bij elkaar in hun hele carrière.
Ja, misschien nog wel meer. Afgezien van Djokovic zie ik nog steeds niemand die hem daar kan verslaan. En alle talenten die er nu aankomen moet het ook allemaal nog waarmaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het zal allemaal van zijn knie afhangen, maar als die het houdt dan kan hij zeker nog minimaal 2 RG winnen, na zondag.
Dat klopt. We zullen zien, maar het is wel een feit dat Nadal veel vraagt van zijn lichaam, dus het is allemaal afwachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien nog wel meer. Afgezien van Djokovic zie ik nog steeds niemand die hem daar kan verslaan. En alle talenten die er nu aankomen moet het ook allemaal nog waarmaken.
Dat klopt, maar dat zeggen we al acht jaar. Net als dat we over Federer steeds zeggen dat hij op zn retour is. En in beide gevallen blijkt keer op keer dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat klopt. We zullen zien, maar het is wel een feit dat Nadal veel vraagt van zijn lichaam, dus het is allemaal afwachten.
Dat is waar. De tijd zal het ons leren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zeggen we al acht jaar. Net als dat we over Federer steeds zeggen dat hij op zn retour is. En in beide gevallen blijkt keer op keer dat het niet zo is.
Ja, vraag me serieus af wat Ferrer er nou van vindt als hij in de finale komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ach dit is net zon pot als Vika tegen Maria, vechten om wie er straks geveegd mag worden.
Zondag 12, volgende maand al 13.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11 (7 x RG, 2 x Wimbledon, 1 x AO en 1 x US Open).
Ach misschien speelt Rafa weer zo waardeloos als in Rome en Madrid en mag Ferrer eerst nog ff choken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vraag me serieus af wat Ferrer er nou van vindt als hij in de finale komt.
Rosol wint Wimbledon hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |