SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ook dat is geen probleem, ik woon vlak bij Rotterdamquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de oostelingen snel en ligt die tegen die tijd weer in het westen
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook dat is geen probleem, ik woon vlak bij Rotterdam
we zullen zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakken
Maar daar lig ik ook nog altijd op de loer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakken
Jij gaat hem niet terug naar het oosten brengenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar daar lig ik ook nog altijd op de loer.
Is ook niet nodig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat hem niet terug naar het oosten brengen
Ik voel hem al aankomen.... lang leveloos in Limboland.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:02 schreef Puala het volgende:
Binnenkort woon ik boven A'dam en werk ik in Zuid Limburg/Brabant. Ik voel wat stok km's aankomen![]()
Wie weet. Of gewoon Ijsselstein, montfoort etc. Dat ligt ook op de route hequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel hem al aankomen.... lang leveloos in Limboland.
dat zijn sowieso veel kilometersquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:02 schreef Puala het volgende:
Binnenkort woon ik boven A'dam en werk ik in Zuid Limburg/Brabant. Ik voel wat stok km's aankomen![]()
Zit op verschillende locaties, dus er zijn wel dagen dat het minder ver reizen is. En het is tijdelijk, maandje ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dat zijn sowieso veel kilometers
met KV ?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zit op verschillende locaties, dus er zijn wel dagen dat het minder ver reizen is. En het is tijdelijk, maandje ofzo.
Jup
Wow!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rozendaal, mooie plek. Vlakbij mijn voorouderlijke roots.
De begraafplaats in het bos, vlakbij het kasteel is echt bijzonder, met als toppunt wel het graf van Pauline H.E. Brandts Buijs - Hesselink en Ludwig Felix Brandts Buijs
[ afbeelding ]
Ik ben blijkbaar de enige enthousiasteling in de omgevingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Hij ligt er al een hele dag zonder hoop
Altijd weer die oostelingen
Als je hem nou naar Lingewaal of iets had gebracht dan had ik hem wel verplaatst dit weekend, maar in de buurt van Arnhem kom ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige enthousiasteling in de omgeving
Is het echt zo verslavend dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:02 schreef picodealion het volgende:
FOK!stok, stiekem vind ik dat een beetje een sneu spelletje.
En ook ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westervoort staat toch nog op de lijst?
Met alles voor de emoticon had ik hoop dat je dat vandaag gedaan had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dat ding van Arnhem naar Lathum gebrachtooit lang geleden.
Doe het weerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dat ding van Arnhem naar Lathum gebrachtooit lang geleden.
Nijnja hèquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, ik heb heel Overijssel in het lijstje gezet, inclusief de verplaatsingen (waar ik af en toe goed moest kijken ivm 2 gehuchtjes met dezelfde naam en een plaatsje wat toch in Gelderland bleek te liggen)
Wel grappig:
van de 17 plaatsen in de gemeente Deventer zijn er 10 aan de beurt geweest
In Wierden 6 van de 9
Sowieso is bijna ieder dorpje in Olst-Wijhe/Wierden/Deventer wel eens aan de beurt geweest
Geweldig Tara!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, ik heb heel Overijssel in het lijstje gezet, inclusief de verplaatsingen (waar ik af en toe goed moest kijken ivm 2 gehuchtjes met dezelfde naam en een plaatsje wat toch in Gelderland bleek te liggen)
Wel grappig:
van de 17 plaatsen in de gemeente Deventer zijn er 10 aan de beurt geweest
In Wierden 6 van de 9
Sowieso is bijna ieder dorpje in Olst-Wijhe/Wierden/Deventer wel eens aan de beurt geweest
Desalniettemin:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de plaatsnamen per gemeente. de verplaatsingen staan apart in de database.
Ik heb het al eerder aangeboden; ik zou graag die lijst afmakenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Geweldig Tara!
Alleen 1 sidenote:
[..]
Desalniettemin:
Ik ben de komende drie weken druk bezig met school, laatste weken van het blok. Daarna ga ik er weer naar kijken en één of meerdere gemeentes erin zetten.
Dat heb ik dan gemist..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder aangeboden; ik zou graag die lijst afmaken
*herkenTquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist..
Als je wilt helpen met de plaatsnamenlijst, dan zal je me een email adres moeten geven die Google herkend. Bij voorkeur een Gmail adres dus.Ik moet je namelijk uitnodigen als editor van het document.
Ik bedoelde dat nieuwe ding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist..
Als je wilt helpen met de plaatsnamenlijst, dan zal je me een email adres moeten geven die Google herkend. Bij voorkeur een Gmail adres dus.Ik moet je namelijk uitnodigen als editor van het document.
Dat is onderdeel van het nieuwe ding.quote:
Ik ben al sinds vanmorgen 7 uur aan het werk. Dat is imo een valide excuus om zulke foutjes te maken op het internet om dit tijdstip.quote:
Zo complex lijkt me zoiets nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het nieuwe ding.
Met code helpen wordt hem niet. In de tijd dat ik een nieuwe ftp user aanmaak op dat crappy panel van mn hoster en aan jou uitgelegd hebt wat waar staat, kan ik het ook zelf doen. Maar bedankt voor het aanbod.
Ik beweer nergens dat het verboden is (was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vanmorgen 7 uur aan het werk. Dat is imo een valide excuus om zulke foutjes te maken op het internet om dit tijdstip.
Er speelt nog meer mee. Onder andere dat na dit blok ik toch ga kijken voor een betere host. Want dit is echt niks. Crappy adminpanel, trage server en geen ondersteuning voor Python. Mocht het zo zijn dat het langzame nu ook door php komt, rewrite ik het in Python.quote:
Goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had gelezen mbt je database, maar dacht er toch goed aan te doen het geheel bij te werken nu ik toch bezig was. Daarbij, als je bijv. Marl, Overijssel in je database hebt staan, hoe weet je dan of het die van Olst-Wijhe was, of die andere, Hellendoorn dacht ik. Het was dus die andere, ik had het topic erbij gepakt.
Wordt wel lastig als dezelfde plaats 2x in een provincie voorkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik registreer dergelijke gevallen inderdaad als verschillende dorpen. Ze hebben vaak andere borden en een ander bestuur. Je kan vaak duidelijk opmaken of de stok is neergelegd in Zanddijk Drenthe of Zanddijk Groningen, of Tripscompagnie in 3 gemeenten.
Je hebt de laag gemeente die er nog tussen zit die dan het verschil maakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel lastig als dezelfde plaats 2x in een provincie voorkomt.
Je mag hem gewoon ophalen hoor, ook als je niet meer in de buurt woont.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:51 schreef Bosbesbos het volgende:
Beetje jammer nu dat ik al een poosje verhuisd ben, ik woonde 5 minuutjes van Roozendaal vandaan.![]()
Ik wacht wel tot de stok hier in de buurt is..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon ophalen hoor, ook als je niet meer in de buurt woont.
Sluit gemeente Bronckhorst inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gok op Oosterwijk, gemeente Leerdam
maar gemeente Bronckhorst wil ik niet helemaal uitsluiten
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:06 schreef Dingest het volgende:
Mijn kennis belt zojuist - 'Ik sta in Rozendaal, waar is die stok?'![]()
Had hij niet tegen mij bevestigd dat hij wel ging kijken, dus ik had niet gezegd dat-ie al verplaatst was
Maar ik vind hem wel ver weg van die drie huizen die Oosterwijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nattekat's locatie is volgens mij de juiste, met dat hek lijkt het meer overeen te komen dan de optie van Maringo
Die gehuchten kunnen best groot zijn, en een 60km zone doe je niet zomaar in een willekeurig weiland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ik vind hem wel ver weg van die drie huizen die Oosterwijk moeten zijn.
Uur en een kwartier enkele reis is me toch wat te ver met de huidige benzineprijs.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Wie van de oostelingen gaat hem nu halen?
Als die er over 4 weken nog steeds ligt gaat ie mee naar Italië![]()
Te fuhr.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag wat precies onder Oosterwijk wordt gerekend. Denk maar aan Wienequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat kruispunt wordt in dat artikel genoemd dus ik geloof dat maarquote:Op zondag 9 juni 2013 13:07 schreef Maringo het volgende:
Ik ben van mening dat mijn pinpoint correct is. En dat het 60 km bord het enige is dat niet is veranderd aan dat kruispunt.
In dit artikel kunnen we namelijk lezen dat in 2010 het kruispunt is heringericht en de foto op Maps is van 2009.
ik onthou mij van commentaar...quote:
Maringo heeft de pinpoint geplaatst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ga hem vrijdagavond wel ophalen, wil wel weten waar die precies ligt!
Kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:18 schreef Maringo het volgende:
En daarnaast komt het 60km bord wel erg overeen met degene die we hier zien in de gemeente Bronckhorst. Het zou zomaar kunnen dat het bord aan de lantaarnpaal hangt die we daar ook in beeld zien.
Ik gok richting Nimma.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maringo heeft de pinpoint geplaatst.
En waar breng je hem naartoe? Kan ik dan rekening mee houden met mijn zaterdagplannen
Nee joh, Nimma = Nijmegen.quote:
Haal hem eens weg van de Duitse grens, daar haalt niemand hemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee joh, Nimma = Nijmegen.
Ik ga straks rijden.
hoiquote:
Sint Hubert graag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Richting Nijmegen? Eens zien: Millingen, Westervoort
Of misschien Nijmegen net voorbij: Boxmeer, Mill en Sint Hubert
mogelijkheden zat
Jeeej!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef Joshiba het volgende:
[..]
Wij gaan hem ophalen met @Houniet!
Rond 5 uur zullen wij de zoektocht beginnen
Ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef Maringo het volgende:
Of anders Zuid-Holland, Noordelijk Zeeland, Westelijk Utrecht, Westelijk Gelderland of Noordwestelijk Noord-Brabant.
Zoek dan verder, vergelijk de foto's des noods. Nu weten we niet of je hebt opgegeven of dat ie echt weg is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:05 schreef Joshiba het volgende:
Of de stok is weg gehaald of er zijn nog 20 andere ingang. We zijn nu op de terug weg zonder stok!! Niet kunnen vinden helaas
Je bedoeld toch hopelijk niet dat foto's van Thijz niet kloppen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Joshiba het volgende:
Die foto's kloppen echt niet! Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid
Je stond dus verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Joshiba het volgende:
Die foto's kloppen echt niet! Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid
Voor de volgende keer: straatnamen van het kruispunt onthouden/opschrijven van de pinpoint. Dan weet je zeker dat je wel of niet goed staat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Joshiba het volgende:
Heb het vergeleken met google maps, ik denk eerlijk gezegd dat wij verkeerd hebben gestaand. Het is echt groot daar met boeren wegen. Helaas boys succes.
Mocht je dit weekend weer tijd hebben, kijk dan nog even rondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Joshiba het volgende:
Heb het vergeleken met google maps, ik denk eerlijk gezegd dat wij verkeerd hebben gestaand. Het is echt groot daar met boeren wegen. Helaas boys succes.
Ha, dat zou wat zijn!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bedoeld toch hopelijk niet dat foto's van Thijz niet kloppen?
21:05 uur.. Net thuis, even snel bij praten en internet opstartenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:42 schreef picodealion het volgende:
Mooi, mag ik eindelijk ook weer. Met een beetje geluk kan ik 'm mee naar Friesland meenemen komende week.
Er was ook gezegd door diegene dat ie toch geen tijd had en vanavond zou gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
21:05 uur.. Net thuis, even snel bij praten en internet opstarten
21:15 even melden
hij ligt op de grens van Noord en Oost geloof ik???
foto's volgen vandaag nog....kan wel laat worden .....
Btw,
Iemand had gemeld dat hij hem vrijdagavond ging halen, en toen ik er rond de middag langs kwam lag hij er nog zodat dat ik hem mee nam en ik geloof dat ik hem 2 uur later ergens op de grens van Noord en Oost neer gelegd heb ..
ben even weg, koffie drinken, douchen, foto's bekijken/bewerken....
23:45 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
foto's volgen vandaag nog....kan wel laat worden .....
Camera's hebben toch geen stroom nodig om met de comp te verbinden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
23:45 uur
wordt vandaag niets meer, beide accu's van de camera leeg en heb die rond 22 ur aan de oplader gelegd maar zijn nu nog niet klaar dus nog even en anders wordt het morgen vroeg...
Lukt het voor 12 uur? Ik heb dan een motorrit en we hebben de bestemming nog niet bepaald, wie weet zie ik kans om hem op te halen>?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
23:45 uur
wordt vandaag niets meer, beide accu's van de camera leeg en heb die rond 22 ur aan de oplader gelegd maar zijn nu nog niet klaar dus nog even en anders wordt het morgen vroeg...
idd, had je dat advies niet wat eerder kunnen geven??quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Jawel, maar dan haal je SD kaart er toch gewoon uit als je SD kaart lezer ding hebt?
en een kleine toegift, het "oude" plaatsnaambord met straatnaambordquote:"De Foto's:
• 1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• 1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is."
Oeps...quote:Op zondag 16 juni 2013 08:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, volgens mij heeft hij al eens op exact dezelfde plaats gelegen. Leuke verplaatsing weer.
Overigens, Nattekat, ik kom uit Groningen, niet uit Friesland.
Daar heb ik hem serieus een keer neergelegdquote:Op zondag 16 juni 2013 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oeps...
Vroeger was dat Friesland
Zal wat zijn als de stok midden op de afsluitdijk geplaatst wordt
Sterker nog, als ik het goed heb ben ik de vorige keer dat ik bij Ingetje was bij dat kerkje geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
388. 05-12-2012 Noordwolde/Oosterstreek Friesland Cat22 / Ingetje97
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik het goed heb ben ik de vorige keer dat ik bij Ingetje was bij dat kerkje geweest.
Topografie, ik heb het!quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ff eten en dan wandel ik die 300 mtr er wel ff heen
Gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen gaan de Stok en ik op pad voor een nieuwe locatie
Klopt, ik heb de bewijsfoto al mogen aanschouwen.quote:
Helaas, 600 meter.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Woon jij 300 meter van een plaatsnaambord?
Ik 10. :3quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Woon jij 300 meter van een plaatsnaambord?
Ik kom daar ongeveer 1 keer per maand vlakbij dus ik kan hem daar wel vaker neerleggenquote:
Helaas woon ik een stuk verder dan dat, helemaal in Zuid Hollandquote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik kom daar ongeveer 1 keer per maand vlakbij dus ik kan hem daar wel vaker neerleggen
Als straf mag je hem de volgende keer in de buurt van Leiden leggenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef zwarte_hand het volgende:
Sorry Nattekat, ik had het niet goed gelezen.
het was een vraag van jou aan Ingetje79 en die woonde er 300m vandaan.![]()
Je hebt in Oosterstreek een straat en die heet Oosterstreek en daar staat richting Boijl ook een wit bord "Oosterstreek" en daar wilde ik hem eigenlijk ook al eerder aan leggen maar wist niet of witte borden ook mocht maar sinds Oosterwijk weet ik nu zeker dat het mag
Hij heeft al vaker aan witte borden gelegen. Heck, zelfs een keer aan een speeltoestel.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef zwarte_hand het volgende:
Sorry Nattekat, ik had het niet goed gelezen.
het was een vraag van jou aan Ingetje79 en die woonde er 300m vandaan.![]()
Je hebt in Oosterstreek een straat en die heet Oosterstreek en daar staat richting Boijl ook een wit bord "Oosterstreek" en daar wilde ik hem eigenlijk ook al eerder aan leggen maar wist niet of witte borden ook mocht maar sinds Oosterwijk weet ik nu zeker dat het mag
Waar? De enige niet-borden die ik ken zijn een meer en een pierquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Maringo het volgende:
Heck, zelfs een keer aan een speeltoestel.
Ergens rond Eindhoven, begin 2012. Uden dacht ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? De enige niet-borden die ik ken zijn een meer en een pier
En een keer op een perron van station Harlingen Haven, nadat iemand hem op Terschelling neergelegd had.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? De enige niet-borden die ik ken zijn een meer en een pier
Wij vonden het een drama, maar beter dat het ding nu weg is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Joshiba het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kaartje gemaakt van alle verplaatsingen:
http://www.maptive.com/ver3/c74f197f17481dec4b4282ccadc180cd
Tof!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jij had echt tijd over!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nice.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Neuh, alles in excel gooien en doorvoeren in kaartjesmaak-progje. Die doet dan de restquote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef Maruna het volgende:
[..]
Jij had echt tijd over!
Wel top gedaan zeg.
'De Stok' heeft werkelijk heel Nederland gezien!
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus de markers staan niet op de locatie waar de stok daadwerkelijk gelegen heeft..?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Neuh, alles in excel gooien en doorvoeren in kaartjesmaak-progje. Die doet dan de rest
Zo te zien niet nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dus de markers staan niet op de locatie waar de stok daadwerkelijk gelegen heeft..?
Dat hou ik bij op mijn google maps kaartje, maar dat is enkel van deze stok en begint achter te raken.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dus de markers staan niet op de locatie waar de stok daadwerkelijk gelegen heeft..?
Helaas nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dat al voor een groot deel gedaan heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helaas niet
Sommige markers wel
Maar om van alle, wat is het, 700? de precieze locatie te achterhalen is onbegonnen werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Voel je vrij om het te doen en als je het zelf niet kan.. roep het dan ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef Nattekat het volgende:
Genoeg Friesland, wie brengt hem weer naar bewoonde gebieden? (Dus geen afgelegen boerderij in Gelderland)
Als ik het zou kunnen zou ik dat ook niet roepenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Voel je vrij om het te doen en als je het zelf niet kan.. roep het dan ook niet
Dat is een logisch gevolg van het feit dat hij sneller door de drukkere gebieden heen gaat en dus gevoelsmatig vaak in minder drukke gebieden ligt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik dat ook niet roepen
Waar het op neer komt is dat de stok meestal veel te lang blijft liggen op het platteland.
Gooi hem gewon in je woonplaats joh, hij hoeft niet in een plaats van de lijst geplaatst te worden. Zo hou je het alleen maar op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef einschtein het volgende:
Vanwege het bagger weer wordt het hem vandaag niet om te verstoppen.
Oh, gawd, die ene dag. Stel. Je. Eens. Voor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi hem gewon in je woonplaats joh, hij hoeft niet in een plaats van de lijst geplaatst te worden. Zo hou je het alleen maar op.
Tara heeft al aangegeven hem te kunnen halen, als je hem nu weglegt komt ie gewoon weer in beweging, ipv weer dagen stil te liggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, gawd, die ene dag. Stel. Je. Eens. Voor.
Morgen ligt ie weer ergens.
Hij ligt niet dagen stil, niet direct overdrijven. Morgen ligt ie sowieso weer ergens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tara heeft al aangegeven hem te kunnen halen, als je hem nu weglegt komt ie gewoon weer in beweging, ipv weer dagen stil te liggen.
Wat is er ooit met de 24-uursregel gebeurd?
is de 24 uur al om danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeik es niet zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tara heeft al aangegeven hem te kunnen halen, als je hem nu weglegt komt ie gewoon weer in beweging, ipv weer dagen stil te liggen.
Heel goed. En dus heb je morgenochtend pas een reden tot zeuren. Maar we zijn erg soepel met de regels als het gaat om dit soort dingen, dus eigenlijk heb je de komende drie dagen nog geen reden tot zeiken hierover.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend, wordt hem net wel of net niet.
Tara zei dat hij hem kon halen, als die stok iets later komt kom je zo in een situatie dat het te laat wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heel goed. En dus heb je morgenochtend pas een reden tot zeuren. En we zijn erg soepel met de regels als het gaat om dit soort dingen.
en besides dat, hij blijft toch redelijk in het noorden en jij gaat hem daar toch niet halen, dus wat boeit het jou dat die daar wat langer blijft hangen?
Dit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tara zei dat hij hem kon halen, als die stok iets later komt kom je zo in een situatie dat het te laat wordt.
En het is gewoon zo, dat de stok zo snel mogelijk moet worden neergelegt. Als iedereen dit zou doen gaat zo de vaart uit het spel.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmmz
en vandaag gaat me niet lukken. Kind ziek. Ligt ie eindelijk eens weer in de buurt...
Als einschtein vandaag niet op de motor gaat, dan ga ik morgen een poging wagen (mits kind beter is)
Sowieso meer doen als ademen was al niet aan te raden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef picodealion het volgende:
Met het weer van vanmiddag motorrijden is geen aanrader.
Regen en overstromingen en al hier hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef NoBody122 het volgende:
Dat dus allemaal. Gewoon chillen, Nattekat, daar is (of was, inmiddels, in NL?) 't weer ook naar
Da's niet goed voor de stokquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Regen en overstromingen en al hier hoor!
Hier was alleen geen druppel gevallen gisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef NoBody122 het volgende:
Dat dus allemaal. Gewoon chillen, Nattekat, daar is (of was, inmiddels, in NL?) 't weer ook naar
Gelukkig is het slot niet van zink.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Alleen het aanhangend slot niet...
Gister niet nee, maar vandaag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was alleen geen druppel gevallen gisteren
coolquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hou je hem in de buurt? Oost-Groningen moet nog (Pekela's, Stadskanaal, Bellingwedde)
ik weet precies waar het is, maar ik vind het toch te ver.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef einschtein het volgende:
Zit om de rechterboom
[ afbeelding ]
Onderbord is sleutelbord
[ afbeelding ]
Te laat, daar is ie niet meer.quote:
Zo te zien was die eraf gegapt :3quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Maruna het volgende:
Pinpoint?
Lijkt wel erg, maar het 50bordje staat er niet
Lijkt me correct, aan de positie van de bomen te zien......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Maruna het volgende:
Pinpoint?
Lijkt wel erg, maar het 50bordje staat er niet
Je had hem ook in Rotterdam kunnen leggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik was drijfnat. Maar moest toch naar Rotterdam, dus dan maar even met omweg.
Nee, daar was ie al es geweest. Bij Pekela niet echt in de buurt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem ook in Rotterdam kunnen leggen
Er wonen geen stokkers in Groningen die hem op (mogen) halen. Dus het is afwachten tot er iemand zin heeft in een lange reis.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef vegetassj4 het volgende:
Het is nogal dood in dit topic...
iemand nog plannen om hem op te gaan halen?
quote:
Iemand met een voetballer in zijn UI -wantrouwend-quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ie maandag op mijn route ligt, moet namelijk toch naar Tilburg. Pak ik hem mee.
Daar niet nee, Groningen ligt dan ook niet op de route. Kom uit Drenthe, zou er wel heen kunnen rijden, maar da's weer net wat teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand met een voetballer in zijn UI -wantrouwend-
Geloof niet dat ie er dan nog ligt
?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
einschtein, volgens de officiele regels mag je nog niet
quote:
quote:Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
• De FOK!stok moet wel op het vaste land van Nederland blijven.
Zie OP:quote:
Ervaring.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Houniet het volgende:
Jullie zijn streng geworden de afgelopen jaren [ afbeelding ].
Oeh, die regel had ik gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
einschtein, volgens de officiele regels mag je nog niet
Hopelijk MountMan vandaag. Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef MountMan het volgende:
Ach, maakt ook niets uit. Jij kan het ook niet helpen dat ik zo klein ben.
Welnu, het verlossende antwoord. Voordat ik de foto's plaats, hoop ik graag dat de FOK!Stok stiekem een boemerang is....
Voorkant bord:
https://www.dropbox.com/s/05usi0rreepcg76/IMAG0193.jpg
https://www.dropbox.com/s/w74dnt4vfu7ncdu/IMAG0192.jpg
Achterkant bord:
https://www.dropbox.com/s/15utjd5b09esbc9/IMAG0194.jpg
Omgeving:
https://www.dropbox.com/s/f0r65yh2hbuolkx/IMAG0191.jpg
https://www.dropbox.com/s/w2e2wy6y79eumnt/IMAG0190.jpg
Sleutelbord:
https://www.dropbox.com/s/rs7ac8ldffou8q3/IMAG0188.jpg
Stokbord en sleutelbord op 1 foto:
https://www.dropbox.com/s/ewcfxye5ba8k42e/IMAG0187.jpg
Game on!
(Is dit btw een record van het aantal km? :p)
Ja je bent kats nie wies joh!1quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef MountMan het volgende:
(Is dit btw een record van het aantal km? :p)
Weet je zeker dat het niet de grootste is? Het uiterste noord-oosten naar het uiterste zuid-westen lijkt me toch het maximale, op de kop van NH naar zuid Limburg na.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staat sowieso in top grootste verplaatsingen
zwarte_hand heeft hem een keer verplaatst van Klein Wetsinge (Gr.) naar Holset (Li.), volgens mij was dat verder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet de grootste is? Het uiterste noord-oosten naar het uiterste zuid-westen lijkt me toch het maximale, op de kop van NH naar zuid Limburg na.
Hemelsbreed moest ik het heel precies doen om een verschil te vinden, de afstand van zwarte_hand is 11km meer dan die van vandaag. Dat is wel erg weinig tov de 280km.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
zwarte_hand heeft hem een keer verplaatst van Klein Wetsinge (Gr.) naar Holset (Li.), volgens mij was dat verder.
Dat komt omdat in Limburg alle boerenwegetjes niet recht zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef swollywood het volgende:
Als ik kijk van plaats naar plaats met de routeplanner van Google Maps (snelste route), dan is 1e Oomsberg naar Kats 312 km en van Klein Wetsinge naar Holset 368 km. Dat is een verschil van 56 km, aangezien de stok niet hemelsbreed verplaatst is, maar over de weg.
De wegen zijn daar echt wel recht als je maar genoeg gedronken hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat in Limburg alle boerenwegetjes niet recht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |