SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ook dat is geen probleem, ik woon vlak bij Rotterdamquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de oostelingen snel en ligt die tegen die tijd weer in het westen
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook dat is geen probleem, ik woon vlak bij Rotterdam
we zullen zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakken
Maar daar lig ik ook nog altijd op de loer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwesten dan... in ieder geval waar jij hem niet zal pakken
Jij gaat hem niet terug naar het oosten brengenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar daar lig ik ook nog altijd op de loer.
Is ook niet nodig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat hem niet terug naar het oosten brengen
Ik voel hem al aankomen.... lang leveloos in Limboland.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:02 schreef Puala het volgende:
Binnenkort woon ik boven A'dam en werk ik in Zuid Limburg/Brabant. Ik voel wat stok km's aankomen![]()
Wie weet. Of gewoon Ijsselstein, montfoort etc. Dat ligt ook op de route hequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel hem al aankomen.... lang leveloos in Limboland.
dat zijn sowieso veel kilometersquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:02 schreef Puala het volgende:
Binnenkort woon ik boven A'dam en werk ik in Zuid Limburg/Brabant. Ik voel wat stok km's aankomen![]()
Zit op verschillende locaties, dus er zijn wel dagen dat het minder ver reizen is. En het is tijdelijk, maandje ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dat zijn sowieso veel kilometers
met KV ?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zit op verschillende locaties, dus er zijn wel dagen dat het minder ver reizen is. En het is tijdelijk, maandje ofzo.
Jup
Wow!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rozendaal, mooie plek. Vlakbij mijn voorouderlijke roots.
De begraafplaats in het bos, vlakbij het kasteel is echt bijzonder, met als toppunt wel het graf van Pauline H.E. Brandts Buijs - Hesselink en Ludwig Felix Brandts Buijs
[ afbeelding ]
Ik ben blijkbaar de enige enthousiasteling in de omgevingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Hij ligt er al een hele dag zonder hoop
Altijd weer die oostelingen
Als je hem nou naar Lingewaal of iets had gebracht dan had ik hem wel verplaatst dit weekend, maar in de buurt van Arnhem kom ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige enthousiasteling in de omgeving
Is het echt zo verslavend dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:02 schreef picodealion het volgende:
FOK!stok, stiekem vind ik dat een beetje een sneu spelletje.
En ook ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westervoort staat toch nog op de lijst?
Met alles voor de emoticon had ik hoop dat je dat vandaag gedaan had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dat ding van Arnhem naar Lathum gebrachtooit lang geleden.
Doe het weerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dat ding van Arnhem naar Lathum gebrachtooit lang geleden.
Nijnja hèquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, ik heb heel Overijssel in het lijstje gezet, inclusief de verplaatsingen (waar ik af en toe goed moest kijken ivm 2 gehuchtjes met dezelfde naam en een plaatsje wat toch in Gelderland bleek te liggen)
Wel grappig:
van de 17 plaatsen in de gemeente Deventer zijn er 10 aan de beurt geweest
In Wierden 6 van de 9
Sowieso is bijna ieder dorpje in Olst-Wijhe/Wierden/Deventer wel eens aan de beurt geweest
Geweldig Tara!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, ik heb heel Overijssel in het lijstje gezet, inclusief de verplaatsingen (waar ik af en toe goed moest kijken ivm 2 gehuchtjes met dezelfde naam en een plaatsje wat toch in Gelderland bleek te liggen)
Wel grappig:
van de 17 plaatsen in de gemeente Deventer zijn er 10 aan de beurt geweest
In Wierden 6 van de 9
Sowieso is bijna ieder dorpje in Olst-Wijhe/Wierden/Deventer wel eens aan de beurt geweest
Desalniettemin:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de plaatsnamen per gemeente. de verplaatsingen staan apart in de database.
Ik heb het al eerder aangeboden; ik zou graag die lijst afmakenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Geweldig Tara!
Alleen 1 sidenote:
[..]
Desalniettemin:
Ik ben de komende drie weken druk bezig met school, laatste weken van het blok. Daarna ga ik er weer naar kijken en één of meerdere gemeentes erin zetten.
Dat heb ik dan gemist..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder aangeboden; ik zou graag die lijst afmaken
*herkenTquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist..
Als je wilt helpen met de plaatsnamenlijst, dan zal je me een email adres moeten geven die Google herkend. Bij voorkeur een Gmail adres dus.Ik moet je namelijk uitnodigen als editor van het document.
Ik bedoelde dat nieuwe ding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist..
Als je wilt helpen met de plaatsnamenlijst, dan zal je me een email adres moeten geven die Google herkend. Bij voorkeur een Gmail adres dus.Ik moet je namelijk uitnodigen als editor van het document.
Dat is onderdeel van het nieuwe ding.quote:
Ik ben al sinds vanmorgen 7 uur aan het werk. Dat is imo een valide excuus om zulke foutjes te maken op het internet om dit tijdstip.quote:
Zo complex lijkt me zoiets nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het nieuwe ding.
Met code helpen wordt hem niet. In de tijd dat ik een nieuwe ftp user aanmaak op dat crappy panel van mn hoster en aan jou uitgelegd hebt wat waar staat, kan ik het ook zelf doen. Maar bedankt voor het aanbod.
Ik beweer nergens dat het verboden is (was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vanmorgen 7 uur aan het werk. Dat is imo een valide excuus om zulke foutjes te maken op het internet om dit tijdstip.
Er speelt nog meer mee. Onder andere dat na dit blok ik toch ga kijken voor een betere host. Want dit is echt niks. Crappy adminpanel, trage server en geen ondersteuning voor Python. Mocht het zo zijn dat het langzame nu ook door php komt, rewrite ik het in Python.quote:
Goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had gelezen mbt je database, maar dacht er toch goed aan te doen het geheel bij te werken nu ik toch bezig was. Daarbij, als je bijv. Marl, Overijssel in je database hebt staan, hoe weet je dan of het die van Olst-Wijhe was, of die andere, Hellendoorn dacht ik. Het was dus die andere, ik had het topic erbij gepakt.
Wordt wel lastig als dezelfde plaats 2x in een provincie voorkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik registreer dergelijke gevallen inderdaad als verschillende dorpen. Ze hebben vaak andere borden en een ander bestuur. Je kan vaak duidelijk opmaken of de stok is neergelegd in Zanddijk Drenthe of Zanddijk Groningen, of Tripscompagnie in 3 gemeenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |