Voor de volgende keer: straatnamen van het kruispunt onthouden/opschrijven van de pinpoint. Dan weet je zeker dat je wel of niet goed staat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Joshiba het volgende:
Heb het vergeleken met google maps, ik denk eerlijk gezegd dat wij verkeerd hebben gestaand. Het is echt groot daar met boeren wegen. Helaas boys succes.
Mocht je dit weekend weer tijd hebben, kijk dan nog even rondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Joshiba het volgende:
Heb het vergeleken met google maps, ik denk eerlijk gezegd dat wij verkeerd hebben gestaand. Het is echt groot daar met boeren wegen. Helaas boys succes.
Ha, dat zou wat zijn!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bedoeld toch hopelijk niet dat foto's van Thijz niet kloppen?
21:05 uur.. Net thuis, even snel bij praten en internet opstartenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:42 schreef picodealion het volgende:
Mooi, mag ik eindelijk ook weer. Met een beetje geluk kan ik 'm mee naar Friesland meenemen komende week.
Er was ook gezegd door diegene dat ie toch geen tijd had en vanavond zou gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
21:05 uur.. Net thuis, even snel bij praten en internet opstarten
21:15 even melden
hij ligt op de grens van Noord en Oost geloof ik???
foto's volgen vandaag nog....kan wel laat worden .....
Btw,
Iemand had gemeld dat hij hem vrijdagavond ging halen, en toen ik er rond de middag langs kwam lag hij er nog zodat dat ik hem mee nam en ik geloof dat ik hem 2 uur later ergens op de grens van Noord en Oost neer gelegd heb ..
ben even weg, koffie drinken, douchen, foto's bekijken/bewerken....
23:45 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
foto's volgen vandaag nog....kan wel laat worden .....
Camera's hebben toch geen stroom nodig om met de comp te verbinden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
23:45 uur
wordt vandaag niets meer, beide accu's van de camera leeg en heb die rond 22 ur aan de oplader gelegd maar zijn nu nog niet klaar dus nog even en anders wordt het morgen vroeg...
Lukt het voor 12 uur? Ik heb dan een motorrit en we hebben de bestemming nog niet bepaald, wie weet zie ik kans om hem op te halen>?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
23:45 uur
wordt vandaag niets meer, beide accu's van de camera leeg en heb die rond 22 ur aan de oplader gelegd maar zijn nu nog niet klaar dus nog even en anders wordt het morgen vroeg...
idd, had je dat advies niet wat eerder kunnen geven??quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Jawel, maar dan haal je SD kaart er toch gewoon uit als je SD kaart lezer ding hebt?
en een kleine toegift, het "oude" plaatsnaambord met straatnaambordquote:"De Foto's:
• 1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• 1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is."
Oeps...quote:Op zondag 16 juni 2013 08:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, volgens mij heeft hij al eens op exact dezelfde plaats gelegen. Leuke verplaatsing weer.
Overigens, Nattekat, ik kom uit Groningen, niet uit Friesland.
Daar heb ik hem serieus een keer neergelegdquote:Op zondag 16 juni 2013 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oeps...
Vroeger was dat Friesland
Zal wat zijn als de stok midden op de afsluitdijk geplaatst wordt
Sterker nog, als ik het goed heb ben ik de vorige keer dat ik bij Ingetje was bij dat kerkje geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
388. 05-12-2012 Noordwolde/Oosterstreek Friesland Cat22 / Ingetje97
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik het goed heb ben ik de vorige keer dat ik bij Ingetje was bij dat kerkje geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |