Zo te zien was die eraf gegapt :3quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Maruna het volgende:
Pinpoint?
Lijkt wel erg, maar het 50bordje staat er niet
Lijkt me correct, aan de positie van de bomen te zien......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Maruna het volgende:
Pinpoint?
Lijkt wel erg, maar het 50bordje staat er niet
Je had hem ook in Rotterdam kunnen leggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik was drijfnat. Maar moest toch naar Rotterdam, dus dan maar even met omweg.
Nee, daar was ie al es geweest. Bij Pekela niet echt in de buurt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem ook in Rotterdam kunnen leggen
Er wonen geen stokkers in Groningen die hem op (mogen) halen. Dus het is afwachten tot er iemand zin heeft in een lange reis.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef vegetassj4 het volgende:
Het is nogal dood in dit topic...
iemand nog plannen om hem op te gaan halen?
quote:
Iemand met een voetballer in zijn UI -wantrouwend-quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ie maandag op mijn route ligt, moet namelijk toch naar Tilburg. Pak ik hem mee.
Daar niet nee, Groningen ligt dan ook niet op de route. Kom uit Drenthe, zou er wel heen kunnen rijden, maar da's weer net wat teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand met een voetballer in zijn UI -wantrouwend-
Geloof niet dat ie er dan nog ligt
?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
einschtein, volgens de officiele regels mag je nog niet
quote:
quote:Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
• De FOK!stok moet wel op het vaste land van Nederland blijven.
Zie OP:quote:
Ervaring.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Houniet het volgende:
Jullie zijn streng geworden de afgelopen jaren [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |